ZGAN: Zwart/wit leren combi - Evolution - maat 56

Status
Niet open voor verdere reacties.

KVD88

MF'er
26 mei 2011
137
1
Dit mooie motorpak is mij te groot geworden, dus doe ik hem in de verkoop voor het nieuwe seizoen. Het betreft een leren combi-pak van het merk Evolution in de kleurstelling zwart-wit. Het pak is op sommige plaatsen voorzien van flexibele stof (aan de binnenkant van de armen, benen, kuiten) en bevat diverse ritsjes (Airflow-systeem) om in de zomer genoeg koele lucht in het pak te krijgen (werkt erg goed!).

- Pak is maat 56.
- Ik ben 1.85m en woog 90/95kg, toen zat het pak ook al niet strak. Als je tussen de 1.85m en 1.95m bent dan past dit pak jou prima (ik had nog lengte over bij de benen).
- voorzien van diverse binnen- en buitenzakken (dicht te ritsen).
- de harde protectoren in en buiten het pak zijn nog prima, ben er nooit mee gevallen.
- op de knieën is er plek voor klitteband-kniestukken, de huidige stukken zijn licht gekrast van het knielen op de grond et cetera. (ik heb er nooit knee-downs mee gemaakt)
- jas en broek zijn aan elkaar te ritsen zodat je 1 combi hebt, maar de jas is voor korte ritjes ook prima alleen te gebruiken zonder dat de jas omhoog kruipt als je voorover leunt op de motor.

Richtprijs €175,- of doe een goed bod! Te passen / af te halen in Berkel en Rodenrijs.
 

Bijlagen

  • motorpak-voor.jpg
    motorpak-voor.jpg
    686,8 KB · Weergaven: 21
  • motorpak-achter.jpg
    motorpak-achter.jpg
    613,1 KB · Weergaven: 23
  • motorpak-motor.jpg
    motorpak-motor.jpg
    212,5 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan