ZGS Leren "Combi" - Richa Jas... Akito B

MacBuzz

MF'er
16 apr 2003
75
0
Assen
Wegens beeindigen hobby, wil ik mijn leren jas/broek verkopen.

Staat
De jas is ouder dan de broek maar beide zijn zeer weinig gebruikt en zijn echt zo goed als nieuw (ik kan niet eens een dode vlieg erop vinden!). Beide zijn absoluut niet beschadigd - geen krassen etc. Ik heb zeker niet meer dan 1000 km met de jas gereden en misschien niet eens 200 km met de broek.

Combi
Deze jas en broek zijn apart verkocht en zijn van verschillende merken, echter, ze passen goed bij elkaar. De jas rits is ong. 3 cm langer dan die van de broek maar dit kan aangepast worden.
Ik ben 1.75m (en heb een relatieve lange rug voor mijn lengte) en de jas past prima. De broek is eigenlijk net te lang voor mij. Toen ik deze kleding heb gekocht was ik bijna 80kg. Ik ben behoorlijk afgevallen en daarom lijkt de broek wat "wide" bij de dijen.

Jas
De jas is een zeer mooie Richa jas (maat 52) - kleuren zijn zwart/blauw/grijs/wit (past bij vele motorkleuren!). Het heeft ook wat reflectieve stukken (onder rug bv).
CE bescherming (EN1621-1) voor rug, schouder en elleboog.
Er is verder een uithaalbare binnenvoering voor gebruik met koud weer.

Broek
Deze broek is van merk Akito (Japaans en is maat 50) - kleur is zwart.
Deze heeft CE bescherming op de heupen en knie-en
Er zijn klitteband plaatsen voor sliders.

Meer fotos beschikbaar! Mijn vraag prijs is in de buurt van € 300... Ik hoor het wel...
ter info - Ik woon in Assen.

Bijlage: LederMF.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan