zie het allemaal even niet meer zitten..

In hele dure auto's bouwen ze transponders in die per satelliet precies aangeven, waar het voertuig zich bevind. Daarna slechts een kwestie van die rottweilers en een MF ploegje mee en genieten :) IK wil wel voor je informeren, of dit ook in een motor mogelijk is. De enige goede dief is een vakkundig verbouwde dief !!!!!!!
 
Denk dat jij beter gebaat bent met een wat duurder GPS/GSM alarm.
Kan je zien waar hij is en je krijgt een belletje als ze bezig zijn je motor te stelen.

Kan al van €300,-.

Kunnen we ook gelijk een MF-Knokploeg samenstellen omdat de kans groot is dat je ze nog kan zien.

http://www.dsh2000.com/CarNL4.htm

geen spam ik ga het ook toepassen ;)
Andy-marf, kerel, ik zou vast inschrijfformuliertjes voor een knokploegje in elkaar gaan zetten O-)
 
Idd een fijne rottweiler aanschaffen en in de garage onderbrengen. Dit is echt niet te geloven. Wat je ook nog zou kunnen doen, heb ik bij een kennis gedaan, is een soort kooi maken in je garage waar je hem inzet. Het klinkt belachelijk en is ook belachelijk dat dat nodig is. Ik wil hem gerust komen fabriceren hoor.

In ieder geval succes.... en geef de moed niet op... live to burn, ride the fire


hey,..

wat voor soort kooi is dat waar je het over hebt?
stalen tralies ofzoiets?
wat zou het kosten om zoiets te maken denk je?
waar koop je zoiets?

alvast bedankt voor de tips :}
 
Denk dat jij beter gebaat bent met een wat duurder GPS/GSM alarm.
Kan je zien waar hij is en je krijgt een belletje als ze bezig zijn je motor te stelen.

geen spam ik ga het ook toepassen ;)


Ik ben hier ook naar aan het informeren,...alle beetjes helpen.
waneer ga jij het inbouwen?
 
Godv###, kerel wat een pech. Lijkt wel een heel slecht boek.
Hoop voor jou dat je niet in de buurt van een spoorlijn woont.
Met zoveel pech kom je daar ook nog onder.
8-)
 
Godv###, kerel wat een pech. Lijkt wel een heel slecht boek.
Hoop voor jou dat je niet in de buurt van een spoorlijn woont.
Met zoveel pech kom je daar ook nog onder.
8-)


hey dat is allemaal voorbij he....boek is klaar
het is nu tweeduizendenvijf, en dit wordt dus mijn geluksjaar!!











this is my time 8-) .....MY TIME!!!....(mwhuuhahahaha }) )
:+
 
Ik zou maar niet in je schuur kijken nu dan... ;)


niks aan de hand hoor,...ik heb de lichamen al begraven en de bloedvlekken ruim ik vanavond wel op })

aan mijn motor komen ze niet meer...ok, even dan,...(secondetje ofzoiets ;) )

2005,...man what a year! :}





:+ (grapje hoor,...echt,..echt!)
 
Mooi onopvallend snoertje over de grond naar de achterbrug en met een flinke klem 220 op de achterbrug zetten.

Flauw natuurlijk, maar ik weet niet zoveel zinnings te zeggen op zoveel ellende.
 
Laatst bewerkt:
Mooi onopvallend snoertje over de grond naar de achterbrug en met een flinke klem 220 op de achterbrug zetten.

Flauw natuurlijk, maar ik weet niet zoveel zinnings te zeggen op zoveel ellende.


wist je datje:
- als je 250.000 ampere door iemand heenjaagt dat alleen zijn tanden nog wit blijven...

wist ik niet,...interressant he O-)

(speciaal voor het dievengilde: wees niet bang hoor ik heb geen 250.000 ampere op m'n motor staan hoor....ik herhaal "geen 250.000 ampere")










:+
 
Laatst bewerkt:
wist je datje:
- als je 250.000 ampere door iemand heenjaagt dat alleen zijn tanden nog wit blijven...

wist ik niet,...interressant he.

(speciaal voor het dievengilde: wees niet bang hoor ik heb geen 250.000 ampere op m'n motor staan hoor....geen 250.000 ampere










:+

LMAO :)

Wel een extra groep in de schuur aan laten leggen? O-)
 
@ANDYMARF zo'n kooi kun je zelf maken als je een lasapparaat bezit en naders wil ik wel eens informeren. Ligt ook aan het staal wat je gebruikt. Zo'n 'kooi' bevestig je dan lekker met chemische ankers in de vloer/muur. goede sloten erop(dat zal het duurste zijn0. Maakt het toch weer moeilijker....
 
late reactie, maar toch: Kop op jongen. Vreselijk kl&%e allemaal. Misschien moet je je motor gewoon op een drukke plek zetten. Buiten. Binnen hebben ze zoals eerder gezegd echt alle tijd om hem te jatten, buiten niet. 1 remschijfslot en een flkinke ketting ergens aan vast is meestal voldoende. Sterkte!
 
word het niet tijd om dit topic een nieuwe naam te geven.
iets van: Ik zie het in 2005 weer een helemaal zitten!!!

greetzzz
 
Als je nou weet wie het zijn dan gaan we hem gewoon terughalen.
Lijkt me niet zo`n probleem met zoveel respons.!!

Je zou die gasten hun kloten eraf branden GVD.
Zodra je wat weet lijkt het me handig om een datum en tijd af te spreken
en meppen maar.
Ik hoop niet dat mijn vrouw dit Forum leest want die zit bij de smeris! })

Gegroet

Ruud
 
motor gejat, had een maat van me ook, gekocht voor 50E door een grote motorketen in staphorst, kijk maar effe bij motorzaken bij je in de buurt, rij voorlopig iets wat niemand wil jatten totdat je verhuisd bent...
 
Terug
Bovenaan Onderaan