zie het allemaal even niet meer zitten..

Hey Andy,

Ik heb het echt met een naar gevoel zitten lezen man, ik heb zelf tot 3 jaar terug in West gewoond en gewerkt en ik heb ook gehoord van die jatploegen.
(teringtuig)
Hoe staat het er nu voor met je?
In ieder geval veel sterkte en als je weer een fiets heb moeten we eens gaan rijden man. :]

Mzzl!
 
Ook al is het niet toegestaan, maar zet 220 volt op de deuren en investeer in een echte alarminstallatie.

Want dit is gewoonweg niet meer normaal.

edit: ben blij dat ik in een rustig dorpje woon. Er moet toch heel wat gebeuren als iemand hier de garage probeert te bereiken. Hij zal dan eerst het hek bij de oprijlaan open moeten breken :)

 
Laatst bewerkt:
Er word ook veel gejat via forums. Mensen lezen wat anderen voor moois hebben, waar ze wonen en komen dan even "winkelen" bij je thuis.


>.....................GAAF IDEE.................UITLOKKEN...
kijken of het werkt...dit is voor honden eigenaren met tevens iets van illegaals aan schiettuig.... :+
zet div. "gevraagde motoren" in je post...
zeg er meteen bij dat het 'spul'nooit op slot staat....
...laat 'REX' of 'FIDO' ook maar eens genieten van een gratis "aankomen-wandelen-gratis-hap".... :)
en als bonus nog ff een mooi stukkie .22 , in hun klauwen/en kloten parkeren...... :+

ZERO TOLERANCE.......DONNER BOY.....
daag.gif
 
Toen mijn motor in Mei werd gestolen werd dat gezien door m'n overbuurman, hij belde en in no time waren en meerdere politiewagens, maar ze hebben 'ze' niet kunnen pakken..4 gasten, lopend met een ZZR1100! :( :r
Dat is denk ik wel verklaarbaar als je weet hoe dat soort dieven te werk gaan. Motor wordt zo snel mogelijk een steegje ingereden en op een onopvallend plekje geparkeerd. Als alle heisa voorbij is kunnen ze hem dan rustig ophalen.
Buurman had er beter onopvallend achteraan kunnen lopen, maar ja, dat is achteraf gelul.
 
Krijg hier gewoon echt een heel naar gevoel bij :(
Ik hoop dat je zelf weer bent opgeknapt inmiddels en het gevecht met de verzekering aankunt.
Het is gewoon echt triest om ziets te moeten lezen!
Heel veel sterkte en hoop dat je snel weer kunt :]
Laat je passie please niet verkl*ten door een stelletje *^&%*$#@#scheld&%*<?{&$# wat ze zouden op moeten hangen aan de hoogtste boom nadat ze gestenigd zijn :(
 
In Amsterdam 'vangen' ze je op het moment. R1, Hayabusa's en ZX10's worden gewoon gevolgd naar huis en daar proberen ze op een later moment je motor te pikken. Het moeten bekenden met motoren en alarmen zijn, want ze weten precies de goeie draadjes door te knippen (alarm gaat niet af). Wil niet generaliseren, maar het schijnen Marokkanen te zijn. Als je het idee hebt dat je gevolgd wordt, probeer ze kwijt te raken of rij een straatje om, want anders vind je een lege garage/schuur de volgende ochtend.

Groeten uit Amsterdam
 
Andy,

Ik heb je vandaag gesproken betreffende de diefstal en onze nieuwe sloten.

Graag wil ik je namens DK-Trading een XN18-nightmare Xenalock aanbieden voor 50% van de prijs. Dit slot zal medio maart op de Nederlandse markt komen en ligt nu bij de ART-stichting ter keuring (ART4). Het slot is verstevigd tegen het doorslijpen.

- 18mm Double Locking Base
- 110dB Warning Siren
- Reinforced Carbide Substructure
- Fortified Barrel with Carbide Underpinning
- Fully Removable Unique Key and Barrel
- High Security Four-pin Locking System
- Ice spray proof body and Key Barrel

We zien je wel op de MOTORBEURS in UTRECHT of op de NATIONALE MOTORBEURS in DenBosch

Keep on riding!

Pieter van Deursen.
DK-Trading
 
ZOW, dat is pas een strakke actie van dk-online. Zo zouden er meer moeten zijn op deze wereld. Andy kan best wat steun gebruiken na al het voorgaande. enneuh........andy, mocht je niet geinterreseerd zijn, dan wil ik hem wel hoor. heb nog een stevig slot nodig.

greetzzz
 
Op de komende motorbeurzen hebben we
zowiezo aantrekkelijke kortingen, geen 50% maar wel veel!

Mocht je nog een maand kunnen wachten... :X
 
niet te geloven!
wat een steletje #^&@$%^@*@$#%*&!
ben vrij beheerst van aard maar als ik zulke smeerlappen te pakken zou krijgen, zou ik volgens mij mijn eerste moord plegen! (op alle vliegen na die op mijn motor en helm kleven)
maar deze heren een vrij vergelijkbaare strafing te wachten staan.
dat ze nou nooit met hun klauwen van andermans spullen kunnen afblijven!!
GRRR!!!
 
Damnz, het is wel erg droevig...
Ik had een camera in de schuur gehangen...

Gelukkig staat mijn motor goed en veilig.

Bij ons is het erg moeilijk om de motor achter het huis te jatten.
We hebben een tuin van rond de 40mtr lang, en achterin staat de motor, in een
stenen schuur, goed op slot. En we hebben 4 honden, die erg waaks zijn.

Maar wat bij de topic starter is gebeurd, is gewoon TE '(
 
Andy,

Ik heb je vandaag gesproken betreffende de diefstal en onze nieuwe sloten.

Graag wil ik je namens DK-Trading een XN18-nightmare Xenalock aanbieden voor 50% van de prijs. Dit slot zal medio maart op de Nederlandse markt komen en ligt nu bij de ART-stichting ter keuring (ART4). Het slot is verstevigd tegen het doorslijpen.

- 18mm Double Locking Base
- 110dB Warning Siren
- Reinforced Carbide Substructure
- Fortified Barrel with Carbide Underpinning
- Fully Removable Unique Key and Barrel
- High Security Four-pin Locking System
- Ice spray proof body and Key Barrel

We zien je wel op de MOTORBEURS in UTRECHT of op de NATIONALE MOTORBEURS in DenBosch

Keep on riding!

Pieter van Deursen.
DK-Trading


wooow,...

wat geweldig zeg,...thanks...
ben er een beetje overdondert van...
en ik vond het al top dat je even de tijd voor me nam om te helpen met uitleg :}
Maar dit had ik niet verwacht...
vind ik echt super dit.

en ik ben inderdaad bezig met allerlei informatie te krijgen voor goede beveiliging en sloten enzovoort...(dus elke tip is welkom)

wil zo graag weer een nieuwe kopen (want ik ben den'k beter genoeg om te gaan rijden :] ,...ben alleen echt bang voor het dievengilde, dit is de laatste kans bij m'n verzekering '( )
 
Laatst bewerkt:
Ik lag net je topic. Echt zwaar klote zeg.
Hoe krijgen ze het voor elkaar met zoveel sloten, alarmen etc.
Heel veel sterkte met dit GROTE verlies.
 
Ik lag net je topic. Echt zwaar klote zeg.
Hoe krijgen ze het voor elkaar met zoveel sloten, alarmen etc.
Heel veel sterkte met dit GROTE verlies.
Ja je zou bijna denken dat het bekenden moeten zijn, aangezien ze het ondanks 2300 sloten en alarmsystemen toch vrijwel moeiteloos wegjatten :(

[me]Chef zou een week vakantie nemen en met een knuppel in z'n handen op een luchtbedje naast zijn motor gaan liggen }) [/me]
 
weet iemand of dit een slot is waar ik mee aan de slag kan.
of is die ook zo open :(
full


ben naar meerdere oplossingen aan het kijken,
Zo'n Xena Lock komt er zeker, dat vond ik altijd al een handig ding...en nu dus verstevigd tegen slijptollen :} ....nu de rest nog

tips?tips?tips?tips?tips?
 
O, wat erg ;( ........hoop toch dat 2005 voor jou een verdomd beter jaar worden zal, het kan al bijna niet slechter meer waa het gaat om het motorrijden.
enneuh..fantastisch gebaar om je op deze manier een goed slot aan te bieden. :}

Cindy
 
weet iemand of dit een slot is waar ik mee aan de slag kan.
of is die ook zo open :(
(Afbeelding)

ben naar meerdere oplossingen aan het kijken,
Zo'n Xena Lock komt er zeker, dat vond ik altijd al een handig ding...en nu dus verstevigd tegen slijptollen :} ....nu de rest nog

tips?tips?tips?tips?tips?

een valse hond en een Smart-Gun. die gasten komen overal door heen als ze genoeg tijd hebben. |(
 
helaas is het een algemene garage waar je met een pasje in kan, en blijkbaar zijn ze zo naar binnen gewandeld.
ik ga nu ook heel erg zeiken bij de huizenbeheerder om een aparte Motorbox!

Ik had een alarm in m'n motor en nog een alarm in het slot (Xena s15)
en daarnaast nog een beugel (ABUS granit extreme 59) door m'n achterbrug en een ketting (Abus Granit extreme Chain 37) die om een stalen balk in de muur gaat.
en een grondanker(Abus WBA100 granit) waar de beugel omheen ging.

allemaal doorgeslepen!
Moet je mijn hond lenen? Zet em maar vast naast de motor met een lijn van een meter of 5, wedden dat ie niet meer wordt gejat!

Echt balen die shit, sommige mensen gunnen andere mensen niks. Scooterlui moet je aanpakken door er hard op te slaan!
 
Idd een fijne rottweiler aanschaffen en in de garage onderbrengen. Dit is echt niet te geloven. Wat je ook nog zou kunnen doen, heb ik bij een kennis gedaan, is een soort kooi maken in je garage waar je hem inzet. Het klinkt belachelijk en is ook belachelijk dat dat nodig is. Ik wil hem gerust komen fabriceren hoor.

In ieder geval succes.... en geef de moed niet op... live to burn, ride the fire
 
Denk dat jij beter gebaat bent met een wat duurder GPS/GSM alarm.
Kan je zien waar hij is en je krijgt een belletje als ze bezig zijn je motor te stelen.

Kan al van €300,-.

Kunnen we ook gelijk een MF-Knokploeg samenstellen omdat de kans groot is dat je ze nog kan zien.

http://www.dsh2000.com/CarNL4.htm

geen spam ik ga het ook toepassen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan