zie het allemaal even niet meer zitten..

Andy-Marf

MF veteraan
23 mei 2004
4.038
3
Haarlem
Het is net of ik ineens vervloekt ben...

ik weet even niet meer hoe ik me moet voelen,
- In Juni werd m'n nieuwe motor 1 dag nadat ik hem had opgehaald beschadigd door een stel scootertuig...was behoorlijk boos

- nog geen twee weken later wordt m'n motor uit m'n garage gejat. dit voelde al erg kut gewoon,...blijkt een buurvrouw het gezien te hebben maar is zo onbeschoft en het boeit haar totaal niets...voelde me dubbel genaaid, Heb na twee maanden eindelijk nieuwe Motor opgehaald na precies in de zomer en m'n vakantie zonder te hebben gezeten. gelukkig was ik goed verzekerd.

- vervolgens krijg ik een boete omdat ik m'n motor zogenaamd te laat zou hebben verzekerd terwijl dit op de dag van betaling/ ophalen is gedaan, maar de dealer had hem te snel op m'n naam gezet, dealer wil me niet helpen en ik moet het waarschijnlijk dokken...voelt onrechtvaardig...is een hele rechtzaak aan het worden...

- twee weken geleden rij ik naar m'n werk op de motor, sta te wachten achter auto om een rotonde op te rijden,..wordt ik van achteren aangereden door een onoplettende automobilist. Met ambulance naar het ziekenhuis, blijk ik een zwaar gekneusde rug en nek te hebben. m'n motor was vrij ongeschonden op wat krassen op uitlaat etc eruit gekomen.

- Deze zaterdag kon ik het niet laten, kan net weer lopen, ik wou zo graag m'n motor zien, m'n broertje heeft me naar Safe A'dam toe gereden, en ik ben het kleine rotstukkie naar huis gereden zelf (tegen beter weten en de pijn in, maar was wel blij). gisteren hem beetje staan poetsen, blij dat ik hem terughad. ook al kon ik niet nog meer rijden vanwege m'n rug....

Nu kom ik net in de garage om even te kijken hoe hij blinkt......IS HIJ GEWOON WEER GEJAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK WORDT GEWOON GEK! ;(

drie zware sloten/ grond en muuranker/ twee alarmen/ auto ervoor/ in afgesloten garage,...en toch is ie weer WEG!! ;(

wat heb ik toch gedaan om dit allemaal te verdienen!!!!
 
geen id, maar je bent iig geliefd, bij het boevengilde :(


Naja, je kent de procedure al, dus verzekeringstechnisch zal het wel goed komen.

Maar het zit je niet mee B|

Sterkte
 
Meen je niet,..zeg! KUT man! T#efeslijers kunnen ook nergens vanaf blijven!

Klopt het dat ik jou een 5 weken terug bij Safe A'dam sprak!?
Ik rij ook R1 (r/w/z) uit 2000!
Ik was daar voor een nw. motorbroek!!

Volgens mij liet je je alarm installeren!??
 
en sommige zwabberaars denken dat ze pech hebben...

dit zuigt mega

maar het was toch een garage waar meer mensen toegang toe hebben?
slingeren waarschijnlijk sleutels rond...
en ze hebben lekker in de schaduw van je auto kunnen slijpen en doen... zou het niet beter zijn je motor meer in het zicht te zetten? Ik snap het anders ook niet. Kzie hier in oost diverse motoren buiten staan en die blijven al heel lang staan.
 
Laatst bewerkt:
Wel gloeiende gloeiende ..... :(

Wat ontiegulluk kl*te.
Hoe krijgen ze dat in godesnaam voor elkaar met zoveel sloten ???
Ik ga bijna denken dat het iemand uit de buurt is geweest die heeft gezien dat je motor weer terug is in de garage.

Ongelofelijk k*t.
Zal wel weer verzekeringwerk worden maar het geeft je toch te denken voor de toekomst wanneer je weer je motor in de garage zet.
Alarm op de garage zetten ??

Nou, sterkte in ieder geval.
 
Meen je niet,..zeg! KUT man! T#efeslijers kunnen ook nergens vanaf blijven!

Klopt het dat ik jou een 5 weken terug bij Safe A'dam sprak!?
Ik rij ook R1 (r/w/z) uit 2000!
Ik was daar voor een nw. motorbroek!!

Volgens mij liet je je alarm installeren!??


dat was ik ja
 
what the fuck??????????????
het zit je inderdaad niet mee nee :(
ik denk nu toch dat je eens in je naaste omgeving moet rondsnuffelen
want het zullen geen vreemde zijn geweest
en is misschien ene bewakingscamera niks? of leuk hondje??
heel veel sterkte met de afhandeling
greetz het menneke
 
echt kut voor je ;(

helaas komen ze na een diefstal meestal nog een keer terug, omdat ze weten dat je toch weer iets nieuws koopt :(

succes met afhandelen maar weer en hopelijk blijven ze van je volgende motor af.
 
Hoe is het mogelijk?
Jij hebt niet echt veel geluk zeg.
Suc6 met het afhandelen en verwerken.
Gr Miss
 
Zwaar klote dit! Ik zou denk ik uit elkaar ploffen van woede :(

Heb je de mogelijkheid om 'm binnen te zetten? Als het kan, DOEN! Met je volgende motor dan.

Sterkte in ieder geval!
 
Stroom in die garage zeker.

Een garagebox open maken is het makkelijkste dat er is. En als je éénmaal in die garage bent kun je op je gemak doen wat je wilt. Een goed stil alarm op de garage is de enige oplossing hiertegen. Liefst in combinatie met mini camera's.

Succes kerel.
 
Ik heb de woorden niet die ook maar iets kunnen verzachten van wat je nu voelt ... maar ik hoop wel dat je tòch op de één of andere manier de zon kan blijven zien schijnen ... ook voor jou zal het tij eens keren ...

Sterkte kerel ...
 
dat was ik ja

Ah, ok, jammer dat ik je nou op deze manier tegenkom op het forum.
Broek zit trouwens als gegoten nu! Maar dat terzijde.


J#zus,..maar dit is echt waardeloos zeg!!
EN je liet nogwel een alarm (xtra) inbouwen!
Hebben ze het weer op precies dezelfde manier gedaan als vorige keer!?
Mijn god,..wat zou je nu in godsnaam extra moeten doen omdat ding veilig beneden te hebben staan!? Alarm doortrekken naar je slaapkamer :(
Een nog duurder alarm? :? Zo'n ding van als je motor beweegt je een sms'je krijgt op je telefoon!
 
&*(%$@scheld*(&@%) dat zuigt. ik dacht even (gezien de topic titel) 'daar hebben we weer zo'n zeikert' maar ik kan me goed voorstellen dat je er echt van baalt. en terecht. het zit je niet bepaald mee. je zou er bijna bang van worden, alsof iemand/iets je van het motorrijden probeert te houden.

ik kan alleen zeggen. we leven met je mee. sterkte en kop op! ooit breken er weer beter motortijden aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan