ziek en..

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
Je bent ziek :r en je :

a: stapt uit bed en pakt de motor
b: blijft in bed en droomt dat je de motor pakt
c: bent nooit ziek
d: pakt altijd de motor
 
Zeker niet rijden in elk geval. Ben dan toch wat licht in m\'n hoofd als ik kotsziek ben. Dan ga ik wel in bed liggen, tv kijken of motorspelletje op de computer doen ;)
 
ziek in je kop, telt dat ook?

Maar gewoon even tussendoor, afgelopen Zondag met een goede keelontsteking de motor van Nitromax weg mogen brengen naar het zuiden des lands. Ziek of niet ziek, maar je krijgt niet elke dag de kans om op een V-Max met nitro injectie te rijden. En geloof mij nou dat ik de hele weg geen moment aan die keelontsteking gedacht heb......
 
Dit is het MOTOR-forum, hier zitten voornamelijk stoere mannen 8-) 8-) 8-) 8-) .

Wij zijn nooit ziek :} :} :} , en pakken de motor ook nog na een slordige amputatie van een paar niet te missen lichaamsdelen.
 
ziek in je kop, telt dat ook?

Maar gewoon even tussendoor, afgelopen Zondag met een goede keelontsteking de motor van Nitromax weg mogen brengen naar het zuiden des lands. Ziek of niet ziek, maar je krijgt niet elke dag de kans om op een V-Max met nitro injectie te rijden. En geloof mij nou dat ik de hele weg geen moment aan die keelontsteking gedacht heb......

tja, je hebt er wel iets voor over....
zal wel goed gegaan zijn want heb Max er niet over gehoord })
 
Dit is het MOTOR-forum, hier zitten voornamelijk stoere mannen 8-) 8-) 8-) 8-) .

Wij zijn nooit ziek :} :} :} , en pakken de motor ook nog na een slordige amputatie van een paar niet te missen lichaamsdelen.

als ik licht in m\'n hoofd ben ga ik dus ECHT niet motorrijden, ik wil niet dood. Bovendien als je ziek bent en je kan nog motorrijden, dan ben je dus NIET ziek :j

Heb wel een keer met een gebroken arm gereden, was wel pijnlijk. Maar wel :]
 
écht ziek & toch weg moeten = een ander optie:
E. Je vervoert jezelf per superdeluxe Fiat Bravo 1.4 SX 8-)

Mocht zelfs dat niet gaan, dan is er nog altijd optie F...

F. Bel pappie en mammie of ze je alsjeblieft even kunnen brengen... :P

Deze optie is de laatste 15 jaar echter niet meer gebruikt bij ziekte...

Als het blijft bij wat druk op het bolletje, koorts onder de 40, een dikke keel en een loopnase: Lekker biken dan (dus A)

Gekneusde ribjes is trouwens ook optie A... Rijdt een stuk beter op de motor dan met de auto... Op de motor voel je het alleen met het checken van de dode hoek en bij noodstops / uitwijkmogelijkheden... Auto bij ieder hobbeltje... Zal wel te maken hebben met de zithouding...
 
e. kijkt \'s ochtends naar buiten en ziet dat het mooi weer is. Loopt naar de telefoon en belt naar werk om ziek te melden. Daarna computer opstarten en ondertussen gaan douchen. Kleren naar de computer gooien en vanachter je bureautje naar deze site gaan om even de vragen wie er vandaag nog gaan rijden (hopend om iemand mee te krijgen, maar eigenlijk bedoeld om iedereen jaloers te krijgen omdat zij wel moeten werken!!). Daarna spring je op de fiets naar de stalling en gaat de hele dag rondjes rijden op de bekende klaverbladen en circuits.
 
ziek in je kop, telt dat ook?

Maar gewoon even tussendoor, afgelopen Zondag met een goede keelontsteking de motor van Nitromax weg mogen brengen naar het zuiden des lands. Ziek of niet ziek, maar je krijgt niet elke dag de kans om op een V-Max met nitro injectie te rijden. En geloof mij nou dat ik de hele weg geen moment aan die keelontsteking gedacht heb......
Hè? Heb je weer internet?
Ik moest overigens bij aankomst de grijns chirurgisch van Arjan\'s gezicht verwijderen })
 
Dat hangt er vanaf hoe beroerd ik ben.
Heb afgelopen jaar met een flinke koortsaanval :r naar huis gereden vanaf Lelystad (na VRO 2). En da\'s niet fijn kan ik je zeggen. Ik heb toen wel van motor geruild met Fastcruiser zodat ik in ieder geval een motor met volle kuip had. Ik moet zeggen dat ik beter niet had kunnen rijden maar ja, ik moest toch naar huis toe...

Maar met een goede verkoudheid/koppijn/o.i.d. vind je mij lekker op de motor :] (en dus ook op het werk).
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat niemand zegt: ach ben je ziek?
JA ik ben dus ziek en heb vandaag gekozen voor keuze b rij niet als ik dizzy ben.. Is het nog mooi weer ook :(

miss M.
 
Oooohhhh, ben je ziek.

Ik dacht dat je ook een soort poll wou starten.

Nou beterschap dan maar.

btw het is echt lekker weer. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan