Ziek van een filmpje..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ValeRossi

Die hard MF'er
2 mrt 2004
548
0
Barendrecht
Heb zojuist voor het eerst de onthoofding van Nick Berg gezien. Kreeg het via MSN van iemand. 'Ja kijk maar effe' 'is goed, wat is het?' ja hoor zit ik een onthoofding te kijken die ik nooit had willen zien.

Was best geschrokken, maar ben niet bang uitgevallen maar hier wordt je toch goed ziek van.

Zieke geesten. Allemaal opsluiten en een bom erop. :(


Dat wou ik even kwijt.
 
mwoa vond die nog wel meevallen, heb er eentje van Duitse-poepsex en elke keer dat ik die zie ga ik ECHT :r

maar idd, 1 grote muur eromheen en dan KAPOTT KAPOTT !!
 
Nou, ik heb anders gisteren een hele email vol met foto's ontvangen over wat er met Iraakse gevangenen gebeurt, en met Iraakse vrouwen... te erg gewoon. :( :r

Ik zou zeggen, de Amerikaanse regering/politiek/het leger mag ook wel eens goed aangepakt worden. (lees: 'KAPOTT, KAPOTT!!')
 

Ja een zakenman uit Nederland die ging helpen in Irak. Vind daar dus de dood. Je hoort hem schreeuwen... schreeuwen neemt af, waarna hij helemaal stilvalt....

Dood dus...


Waar hebben we dat aan verdient al die gruwelijke daden? Moorden, verkrachtingen etc. etc. '(
 

Ja een zakenman uit Nederland die ging helpen in Irak. Vind daar dus de dood. Je hoort hem schreeuwen... schreeuwen neemt af, waarna hij helemaal stilvalt....

Dood dus...


Waar hebben we dat aan verdient al die gruwelijke daden? Moorden, verkrachtingen etc. etc. '(
 
Tsja, oorlog is niet net zoals in de film.
Dr gebeuren op zn zachts gezegd erge dingen en mensen zijn tot een hoop in staat.

Dr is trouwens al een topic over dit gebeuren Amerikanen in Irak
 
Ik heb deze ook net gekeken, echt verschrikkelijk, maar hij valt nog wel mee ten opzichte van het filmpje van die amerikaanse journalist van een hele tijd geleden. Het filmpje van een russische soldaat vermoord door de taliban was het grofste wat ik ooit gezien heb..... het is te vinden onder Faces of death op kazaa. En dat duitse poepsex filmpje :r

Het is echt verschrikkelijk dat zulke dingen moete plaatsvinden, te ziek voor woorden...........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan