Zieke Ninja's Brother Project

vette bike had nog gereageerd op het achterkantje maar toen was de motor
al verkocht veel succes er mee en die digitale teller ga ik ook bestellen
 
Ik zoek me het apezuur naar zo een kuipje. Ooit eens op MP gezien maar daar kan ik ze niet meer vinden. Ik wil hem wel van je overnemen! Mail me anders als je daarin interesse hebt!

Verder ziet de fighter als redelijk "klaar" uit, kan dus alleen maar beter worden *O*

succes ermee!
 
Ik zoek me het apezuur naar zo een kuipje. Ooit eens op MP gezien maar daar kan ik ze niet meer vinden. Ik wil hem wel van je overnemen! Mail me anders als je daarin interesse hebt!

Verder ziet de fighter als redelijk "klaar" uit, kan dus alleen maar beter worden *O*

succes ermee!

Check je mail. Ik heb je het nummer van die jongen verstuurd die die kuipjes verkoopt.
 
Ik vind het een erg bruut ding dit. Ik zou alleen dat kuipje vervangen voor een stoere vierkante koplamp maar da's persoonlijk.
Hij was volgens mij ook niet duur, toch? Is er wat mee? En wat wil je er allemaal aan veranderen?
 
Ik zoek me het apezuur naar zo een kuipje. Ooit eens op MP gezien maar daar kan ik ze niet meer vinden.

Nou apezuur ....
Ze vroegen er dacht ik €150.- voor en dat vond je teveel zei je toen.
Volgens mij werd er toen ook ergens vermeld dat het 'n origineel Honda scooterkuipje is.
Dus het apezuur zoeken ...... 8-)
 
Heb mij een weekje of 2 geleden eens verdiept in het vinden van zo'n een kuipje.
Het komt ori van een honda 125cc brommert die enkel in delen van Azie te vinden is(Thailand, Hong Kong en Indonesie). Ik heb het kuipje ook besteld in Thailand en heb het vorige week binnengekregen. Maar aangezien dat het Honda Replacement Parts zijn, mis ik wel de schroefjes en de fittingen voor de lampjes. Ik kan je wel het mailadres van de winkel bezorgen als je wil (en het koste mij net iets minder als 150 euros :+ (incl. verzending) )


Nou apezuur ....
Ze vroegen er dacht ik €150.- voor en dat vond je teveel zei je toen.
Volgens mij werd er toen ook ergens vermeld dat het 'n origineel Honda scooterkuipje is.
Dus het apezuur zoeken ...... 8-)
 
Nou apezuur ....
Ze vroegen er dacht ik €150.- voor en dat vond je teveel zei je toen.
Volgens mij werd er toen ook ergens vermeld dat het 'n origineel Honda scooterkuipje is.
Dus het apezuur zoeken ...... 8-)

_O-

Uw geheugen is goud waard :}

Klopt als een bus dat ik er toen het geld niet voor had, nu nog niet trouwens O-) :+

Heb mij een weekje of 2 geleden eens verdiept in het vinden van zo'n een kuipje.
Het komt ori van een honda 125cc brommert die enkel in delen van Azie te vinden is(Thailand, Hong Kong en Indonesie). Ik heb het kuipje ook besteld in Thailand en heb het vorige week binnengekregen. Maar aangezien dat het Honda Replacement Parts zijn, mis ik wel de schroefjes en de fittingen voor de lampjes. Ik kan je wel het mailadres van de winkel bezorgen als je wil (en het koste mij net iets minder als 150 euros :+ (incl. verzending) )

Klinkt goed :]

Je mag me uiteraard het adres wel even mailen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan