Ziekenhuisbed voor ombouw naar motorlift

Wat een opgeruimde garage heb je ook man, kun je mijn garage ook niet eens zo netjes opruimen? :+

Het is dat ik er geen ruimte voor heb, anders was het echt wat voor mij!
 
Voor diegene met weinig ruimte, als je stoeptegels in de schuur hebt, ingraven! Klein bakje eromheen zetten(trottoirbanden)

Heb er vroeger ook wel aan gedacht, maar idd vindt maar eens zo'n bed.

Op dit moment zelf geen interesse.
 
Ik heb er vorig jaar ook een gekocht. Ideaal ding, beetje smaller gemaakt traanplaat erop en klaar.
Hij is ook makkelijk te verplaatsen als de motor erop staat.
Ik heb er in ieder geval veel plezier van.
full
 
Hill-Rom evolution bed.
Heb er hier ook nog een stuk of 850 staan.
Verkopen is geen optie.. iets met baan kwijt ;)
Idd een goede basis voor een motorbrug :Y

graties kick dus
 
Jawel, ik heb er weer ééntje. (eenzelfde als bovenstaande) dus voor de liefhebbers, er mag weer gemaild worden.



full
 
Ik heb dat laatst ook gemaakt voor een maatje van me,

werkte prima.. echter ben ik nu bezig met een hydraulische om 2 motoren tegelijk te pakken.. klinkt vreemd,. lijkt toch te gaan werken!

kortom.. gratis kick!
 
Inmiddels heb ik er weer een bedje bij, dus ik heb er nu weer twee. (eentje al verkocht) doe er je voordeel bij.
En hoogstwaarschijnlijk komen er voor het eind van het jaar nog één of twee.
 
Dus het bed is 35 cm hoog(op laagste punt)?
Zal diep graven worden in het schuurtje hij zal de grond in moeten ,ik heb dus stoeptegels in de schuur(tje) :+
Belangrijker is de max: breedte?,dus waar zeg maar een triplex plaat o.i.d op zal komen.
Lengte?
Wel een groot voordeel is dat hij electrische bediening heeft :)
Bij de juiste maten is het wel wat voor mij.





update,ik zie het al O-) :Hoogte in laagste stand 35 cm,zonder wieltjes 25cm?
Max hoogte zou dan zijn 70cm zonder wieltjes want die gaan er dan af.
Breed 80/85 cm,het kan net.
Moet natuurlijk wel een beetje menselijk heen en weer kunnen bewegen als hij in hoogste stand staat.

Klopt mijn verhaal :+
 
Laatst bewerkt:
Dus het bed is 35 cm hoog(op laagste punt)?
Zal diep graven worden in het schuurtje hij zal de grond in moeten ,ik heb dus stoeptegels in de schuur(tje) :+
Belangrijker is de max: breedte?,dus waar zeg maar een triplex plaat o.i.d op zal komen.
Lengte?
Wel een groot voordeel is dat hij electrische bediening heeft :)
Bij de juiste maten is het wel wat voor mij.





update,ik zie het al O-) :Hoogte in laagste stand 35 cm,zonder wieltjes 25cm?
Max hoogte zou dan zijn 70cm zonder wieltjes want die gaan er dan af.
Breed 80/85 cm,het kan net.
Moet natuurlijk wel een beetje menselijk heen en weer kunnen bewegen als hij in hoogste stand staat.

Klopt mijn verhaal :+


Ja, dat klopt wel wat je zegt, maar waarom ingraven ?? het bed is geremd, dus één druk op het rempedaal en het staat vast. als je 't niet ingraafd kan je 't alle kanten op rijden en zelfs, deed ik vroeger ook toen ik nog onder de carport stond, op z'n kant gooien om ruimte te besparen.

Edit: er zit nog een frame onder de plaat waar normaliter de patient op ligt, dat is maar 50 cm. breed, je kan ook dat gebruiken als e.e.a. te breed is. Maar let wel, bij de wieltjes is het bed 70 cm. breed.
 
Laatst bewerkt:
Hill-Rom evolution bed.
Heb er hier ook nog een stuk of 850 staan.
Verkopen is geen optie.. iets met baan kwijt ;)
Idd een goede basis voor een motorbrug :Y

graties kick dus

Basman uit Breda....ik zeg Amphia ;-)
 
Ja, dat klopt wel wat je zegt, maar waarom ingraven ?? het bed is geremd, dus één druk op het rempedaal en het staat vast. als je 't niet ingraafd kan je 't alle kanten op rijden en zelfs, deed ik vroeger ook toen ik nog onder de carport stond, op z'n kant gooien om ruimte te besparen.

Edit: er zit nog een frame onder de plaat waar normaliter de patient op ligt, dat is maar 50 cm. breed, je kan ook dat gebruiken als e.e.a. te breed is. Maar let wel, bij de wieltjes is het bed 70 cm. breed.
Mijn schuur is 2 meter breed bij 3.80 lang.Niet breed maar met net genoeg om een brug/heftafel in te graven/plaatsen.Altijd beter dan op de knietjes je rug verzieken en andere ledematen.Ik sleutel dagelijks voor mijn werk maar als ik een klein avondje in de schuur bezig bent ben ik altijd behoorlijk gebroken.
De deur/ingang zit helaas in het lange gedeelte in de hoek.Ik krijg niet zo eenvoudig een motorfiets op de brug/heftafel,eigenlijk helemaal niet makkelijk want je moet hem er toch opduwen met een behoorlijk aanlooppie :+
Zit tie verwerkt in de grond dan is het een eitje :Y ,dan zet je een geliefde :) schuin op de heftafel beetje draaien en hoppa *O*
Zulk soort klusjes hou ik wel van ,hele schuur leeg profiel van hetftafel op de juiste plek kist timmeren waar hij in past vlak als een biljartlaken strijken en lekker tegelen.Nu is het niet helemaal vlak,muren verven opnieuw inrichten en lekker klussen .

Zo'n ziekenhuisbed is wel wat,drukken op het knopje :? en gaat omhoog en omlaag....wat een luxe 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan