ziekte overgebracht

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
Afgelopen weekend een vriend van mij achterop de motor meegenomen,gewoon een paar lekkere bochtjes gepakt :9 . Hij heeft vandaag gelijk naar een motorrijschool gebeld en heeft deze week een proefles :) .

Zo zijn er al meer mensen die sinds ik mijn motor heb zegge dat ze ook willen gaan lessen. Om te zorgen dat het niet bij zegge blijft heb ik al wat foldertjes voor hun geregeld

Ik heb ook een aantal mensen die zeggen dat ze willen gaan lessen toen ze de motor zagen.

Maar tot nu hebben ze allemaal nog een smoesje verzonnen om niet te beginnen (mijn vriend(in) wil het niet, nu ff geen geld, waar moet ik motor laten, er zijn teveel gekken op de weg..enz. enz.)

mensen snappen ook niet als ik 200 kilometer ga rijden, ze weten niet wat er leuk aan is. Totdat ze een keer achterop gaan.

Ik heb ook een aantal mensen die zeggen dat ze willen gaan lessen toen ze de motor zagen.

Maar tot nu hebben ze allemaal nog een smoesje verzonnen om niet te beginnen

in het begin wilde ik zowat iedereen voor het motorrijden enthousiast maken. ben ik maar mee gestopt. als ze het ook willen is dat prima, maar ik ga ze niet pushen. nog afgezien van de risico's (die er gewoon zijn) is en blijft het een dure hobby.

Maar tot nu hebben ze allemaal nog een smoesje verzonnen om niet te beginnen

Zo dacht ik mijn schoonvader zo ver te hebben. Bij het kopen van m'n Duc ging hij mee en zag het al helemaal zitten bij zo'n xjr1300... hij zou direct een proefles aanvragen... nu nog niks dus, schoonmoeder sputterd wat tegen, maar dat is de reden niet, mensen die er niet gek genoeg van zijn haal je toch niet over.

in het begin wilde ik zowat iedereen voor het motorrijden enthousiast maken. ben ik maar mee gestopt. als ze het ook willen is dat prima, maar ik ga ze niet pushen. nog afgezien van de risico's (die er gewoon zijn) is en blijft het een dure hobby.

Yep nooit pushen, maar iedereen die het chroom ziet glimmen en de motor horen roffelen, roept meteen "wil ik ook", maar als ze er rationeel over gaan nadenken, menen ze weer verstandig te moeten gaan doen.

En duur is het niet, ik heb mijn auto verkocht en rijd alleen nog motor, is e4n stuk goedkoper dan een auto volgens mij. :)

Heb al 2 maatjes overgehaald...Nou ja, ritje achterop mee naar de megameeting was voldoende... hahahaha...

Doordat ik ben gaan motor rijden heeft mijn moeder een vriend* (nu haar man) gekregen en is ze gaan motor rijden! Goh wat ben ik goed O-)

* = Doordat mijn eerste motor gestolen werd raakte mijn moeder en (wat nu haar man is) namelijk aan de praat en van het een kwam het ander :o

Verder wil mijn vriendin ook gaan motor rijden maar die is nu nog bezig met auto rijles en dat wil ze eerst afmaken |(

Heb al 2 maatjes overgehaald...Nou ja, ritje achterop mee naar de megameeting was voldoende... hahahaha...

2 Maatjes achterop? Tering.. :X

Oh, wacht ff.. je hebt er natuurlijk eerst een naar Amersfoort gebracht, en toen die andere opgehaald! Vandaar dat je niet op kwam dagen bij de BOL in Dronten. :P
Nee, dat verklaart een hoop! :+ ;)

2 Maatjes achterop? Tering.. :X

Oh, wacht ff.. je hebt er natuurlijk eerst een naar Amersfoort gebracht, en toen die andere opgehaald! Vandaar dat je niet op kwam dagen bij de BOL in Dronten. :P
Nee, dat verklaart een hoop! :+ ;)

Hahaha ja dat zou het geweest zijn ;-). Maar nee die ene ging mee naar de megameeting en was gelijk verkocht. Die andere wou gewoon een keerjte mee achterop. Nu zijn ze samen aan het lessen hahaha...

Terug
Bovenaan Onderaan