Zien jullie het Nedstat-icoontje onderaan de index

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Ik dus niet.

soms weer wel, maar kan ook zijn dat dat thuis was...

Denk dus niet dat de teller het nu doet...

Wie ziet 'm wel/niet?
 
*Zucht*

wordt een beetje moe van die server daar...maar hopen dat 2Fast het probleem 'erkend' en dus oplost...
 
Heb 'm werkend gekregen!

Ik speel nu wel vals, want nu staat het icoontje onder elke pagina, ipv alleen de index :)
 
Laatst bewerkt:
Heb 'm werkend gekregen!

Ik speel nu wel vals, want nu staat het icoontje onder elke pagina, ipv alleen de index :)
ja, zo krijg ik ook veel hits....

ik heb daarom een apparte footer gemaakt voor de openingspagina en de rest... heb mischien nog maar 100 hits of zo per dag, maar die zijn een stuk eerlijker....
 
ja, zo krijg ik ook veel hits....

ik heb daarom een apparte footer gemaakt voor de openingspagina en de rest... heb mischien nog maar 100 hits of zo per dag, maar die zijn een stuk eerlijker....

Als een IP nummer binnen een bepaalde tijd dezelfde netstat referentie ophaald, wordt die niet meegeteld in het aantal hits. Doe maar een paar keer "back" en "forward" (en dan ook weer refresh) in je browser. Je zult zien dat het aantal hits niet omhoog gaat.
Dit geldt trouwens ook voor andere pagina's met dezelfde netstat referentie binnen diezelfde tijd opvragen.
 
Als een IP nummer binnen een bepaalde tijd dezelfde netstat referentie ophaald, wordt die niet meegeteld in het aantal hits. Doe maar een paar keer "back" en "forward" (en dan ook weer refresh) in je browser. Je zult zien dat het aantal hits niet omhoog gaat.
Dit geldt trouwens ook voor andere pagina's met dezelfde netstat referentie binnen diezelfde tijd opvragen.
dat scheelt mischien iets, maar is niet afdoende
.... ik doe dat wel es bij een nieuwe site om te zien of de teller het doet, en ik zit na wat heen-en-weer gefiets zo op enkele hits....

kijk maar naar de stats van deze site... de dag is nog lang niet om maar nu al ongeveer 1000 hits meer als anders
 
Laatst bewerkt:
Is ook niet eerlijk, maar ik krijg het bij 2Fast niet voor elkaar om 'm alleen maar op de index te gooien.

Op oude site had ik het wel, maar hier lukt het niet, erg vaag.

Maar goed, normaal is het dus tussen de 1500 en 2000 bezoekers per dag...
 
Max, gemiddeld hebben we per dag 60-80.000 pageviews...nog hogere getallen :)

Zal ff kijken hoeveel views we tot NU toe hebben vandaag....
 
Kheb hem nu ook in beeld, weet niet of dat elke keer zo is. Zal eens proberen eraan te denken het te checken. Hoge cijfers iig :}
zou jij wel willen he })
pas maar op dat ikje niet ga inhalen ;)


enne Ruud, is het niet zo dat die views per 10 minuten per ip pas geupdate worden en dus niet alles telt ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan