ziet ik vandaag oppeens..

SollX

MF veteraan
24 apr 2006
2.336
9
Dronten
vandaag kijkt mijn oom naar mijn motor, zien we opeens een scheurtje (3-4 cm) in de kuip, en een paar krassen ;(

nu moet ik ff zorgen dat die scheur niet verder gaat.

ik ben zielig. '(

ik wilde het even kwijt. :N
 
vandaag kijkt mijn oom naar mijn motor, zien we opeens een scheurtje (3-4 cm) in de kuip, en een paar krassen ;(

nu moet ik ff zorgen dat die scheur niet verder gaat.

ik ben zielig. '(

ik wilde het even kwijt. :N

Is niet zo'n probleem. Als je het gerepareerd wil hebben is dat niet zo heel erg kostbaar geloof ik.

Ik ga even op zoek naar een site :]

Gevonden: www.2ehandsonderdelen.nl daarna doorklikken naar 2ehandsonderdelen.nl

'Wij kunnen alle onderdelen ook gerepareerd leveren.
Kunststoflassen vanaf 15 euro voor kleine scheurtjes, spuiten vanaf 100 euro.'

Als je geluk hebt hoeft het alleen maar bijgespoten te worden, en zal het die 100 euro niet eens kosten.
 
Laatst bewerkt:
vandaag kijkt mijn oom naar mijn motor, zien we opeens een scheurtje (3-4 cm) in de kuip, en een paar krassen ;(

nu moet ik ff zorgen dat die scheur niet verder gaat.

ik ben zielig. '(

ik wilde het even kwijt. :N

boor aan het eind van die scheur ff een heel klein gaatje 1,5 mm of zo dan scheurt het iig niet verder
 
even een klein gaatje boren waar de scheur ophoudt,
en voila,
hij scheurt niet verder mee.
Wat een zielig verhaal '(


edit: Ulco was me net voor :(
 
Laatst bewerkt:
full


idd , heel zielig..

maar bedenk. beter een scheur in je kuip, als andersom _O-
 
Ook k.t dat er een scheur in zit. Succes met de reparatie. :]

Tupperware scheurt niet!
:9

maar scheuren tupperwaren wel... 8-)

@ TS: gewoon dat plastic d'r afrossen, bandit is een mooie basis voor een streetfighter :Y :Y :X

[serieus] je kunt bij sommige kuipen met een flinke soldeerbout, met behulp van een stukje restmateriaal de boel ook wel wat aan elkaar krijgen/smelten. en als de kuip van abs materiaal is gemaakt, bestaat er ook nog zoiets als abs lijm. (repareerde ik vroegah ook weleens een surfplank mee)[/serieus]
 
ik heb een potje/busje poliësterhars ofzow gekocht. dit smert ik aan de binnenkant, dat word kijhard en dan scheurt het (hopelijk) niet door en als ik het goed doe zie je er van de voorkant ook "haast" niets meer van de scheur.

en de krasjes zitten op de topkuip en die gaat er idd ook van af (overbodig tupperwhare) ik had de nieuwe koplamp vorige week al besteld dus die plannen waren er zoiezo al :]

(nog iemand een rode bandit topkuip kopen) :Y
 
Is niet zo'n probleem. Als je het gerepareerd wil hebben is dat niet zo heel erg kostbaar geloof ik.

Ik ga even op zoek naar een site :]

Gevonden: www.2ehandsonderdelen.nl daarna doorklikken naar 2ehandsonderdelen.nl

'Wij kunnen alle onderdelen ook gerepareerd leveren.
Kunststoflassen vanaf 15 euro voor kleine scheurtjes, spuiten vanaf 100 euro.'

Als je geluk hebt hoeft het alleen maar bijgespoten te worden, en zal het die 100 euro niet eens kosten.

Gouden site Maarten_ZXR :}

Gewoon een kuipdeel gevonden in mijn kleur ,YES *O*
 
ik heb een potje/busje poliësterhars ofzow gekocht. dit smert ik aan de binnenkant, dat word kijhard en dan scheurt het (hopelijk) niet door en als ik het goed doe zie je er van de voorkant ook "haast" niets meer van de scheur.

doe er dan wel een matje glasvezel achter, weet niet of alleen hars sterk genoeg is..

dat gaatje boren is een slim idee, weer wat geleerd! :}
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net bezig met wat krassen uit mn eigen tank weg te werken en dat is prima zelf te doen hoor, ffe gladschuuren, bij diepe krassen opvullen met Motip primer, blanke laklaag er overheen en daarna bijpassende lakkleur daaroverheen. Ben je voor een eurotje of 30 klaar en zie je er niks meer van.
 
Stukje Mac Gyver tape ?! _O-

... :+


Je kunt het laten lassen (geen idee waar, maar ik denk dat je bij een schadebedrijf wel wat info kan krijgen) of je kunt eventueel zelf met wat polyester-hars de binnenkant aan elkaar lijmen. Polyester-hars wordt kneppelhard maar breekt ook weer net zo snel als er veel spanning op staat. Dus de beste oplossing is nog dat lassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan