Ziggo replay motorsport op Eurosport doet het niet

MichelS

Die hard MF'er
2 jul 2007
884
234
Vandaag bemerkt dat ziggo replay niet werkt bij de eurosport motorsport uitzendingen.

Alle andere kanalen kun je terugkijken, bij eurosport alle uitzendingen voor de motorsportprogramma's ook, maar hoe het in Assen ging, dat kun je niet starten omdat de app meldt dat je een abonnement op Replay nodig hebt. (En dat heb ik)

Bij contact met de helpdesk van Ziggo bleek dat het een algemeen probleem is waar nog geen oplossing voor is. Het lijkt aan de motorsportuitzendingen te liggen.

Wellicht handig om de oude videorecorders of harddiskrecorders weer uit het stof te halen als je de race op zondag niet live kunt kijken.
 
Ik kon laatst niet live kijken.
Ik heb even de klantenservice gebeld van Ziggo.
Nog geen uur later was het opgelost.
Dus even bellen met ze!
 
Heb veertig minuten met ze aan de lijn gehangen, overigens wist de heer aan de telefoon niet wat de TT was.

Ondanks meerdere keren ruggespraak konden ze het probleem niet oplossen. Constateerden dat het bij hun ook niet werkte.

Heb het advies gegeven er proactief aan te werken, anders konden ze duizenden "bikers" op hun nek krijgen
 
Laatst bewerkt:
Nou, die Ziggo medewerker zal zwaar onder de indruk zijn geweest denk ik. Dat wij weten wat de TT is, is leuk voor ons maar niet iedereen interesseert het natuurlijk.

Zo heb ik het met wielrennen. Beginnen ze op het werk over de giro, dan weet ik ook totaal niet waar het over gaat.
 
The same here met voetbal, maar we moesten er samen wel om lachen dat er een groot evenement is in Assen en dat hij geen idee had waar het om ging.
 
@NR34 heb je dat linkje lang moeten bwaren om ergens te kunnen posten? :)
 
Laatst bewerkt:
@NR34 heb je dat linkje lang moeten bwaren om ergens te kunnen posten? :)

Nee hoor daar hebben we connecties voor. Zoals Google en Youtube ;)
En het is niet persoonlijk, maar het is het zoveelste topic met commentaar mbt. Eurosport. Vandaar mijn impulsieve reactie.
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem hoor, ik wilde niet zeuren over welke zender of provider dan ook. Alleen een heads up voor het geval er motogp liefhebbers zijn die niet in de gelegenheid zijn om live te kijken.
 
Geen probleem hoor, ik wilde niet zeuren over welke zender of provider dan ook. Alleen een heads up voor het geval er motogp liefhebbers zijn die niet in de gelegenheid zijn om live te kijken.

:t
 
The same here met voetbal, maar we moesten er samen wel om lachen dat er een groot evenement is in Assen en dat hij geen idee had waar het om ging.

Ik hang geregeld met die lui aan de telefoon en af en toe heb je er een paar tussen waarbij ik me afvraag of ze überhaupt weten dat er zich een hele wereld buiten het ziggo kantoor afspeelt...
 
Nou, die Ziggo medewerker zal zwaar onder de indruk zijn geweest denk ik. Dat wij weten wat de TT is, is leuk voor ons maar niet iedereen interesseert het natuurlijk.

Je vergeet voor het gemak even dat de TT al jaaaaren het grootste sportevenement in Nederland is..

Er is geen evenement wat zich kan meten met de omvang en organisatie als die van de TT.

Helaas speelt die zich af buiten de randstad/ in het hoge noorden en alles wat daar gebeurt is voor een groot deel van de randstedelijken dan ook niet interessant. Het is iets waar de provinciaaltjes nogla druk mee zijn maar echt belangrijk is het niet anders gebeurde het wel in de randstad... is denk ik de algemene opinie.

Kijk voor de grap ook eens naar de aarbevingsproblematiek in Groningen. Rutte was er tot voor kort niet eens geweest om poolshoogte te nemen.

Ik heb een tijd geleden een enorm leuk artikel gelezen over de grachtengordel gedachten gang. Dit ging wat specifieker over TV, Waarbij om de maand er weer een vraagstuk bij de diverse talkshows aan tafel komt welke voornamelijk in de randstad speelt en waarbij er weer iemand uit de randstad aanschuift om dit enorme probleem eens te bespreken. conclusie was dat "men" vaak denkt dat de randstedelijke problemen per definitie dus ook de problemen van dit land zijn en dat TV makers daadwerkelijk verbaasd zijn dat er in de rest van dit land sommige zaken amper van toepassing zijn. en ergo de problemen die buiten de randstad spelen dus altijd van veel mindere serieuze omvang zijn als de zaken in de randstad.

Dus dat men daar niet weet wat de TT is heeft niks met het formaat van het evenement te maken.Mmeer met de "mediainfobubbel" die er in randstad leeft...
 
Je vergeet voor het gemak even dat de TT al jaaaaren het grootste sportevenement in Nederland is..

Er is geen evenement wat zich kan meten met de omvang en organisatie als die van de TT.

Nee hoor, dat vergeet ik niet. En ik woon ver van de randstad vandaan gelukkig, maar dan alsnog weet 90% van de mensen die ik spreek niet wat de TT is, of ik krijf die vraag "is dat die ene enge race op dat eiland", of mensen zeggen gelijk "ow, dat gebeuren met Rossi, ja die is wel goed he".

Wellicht dat het dichter richting Assen steeds meer wordt, maar dat bevestigd dan alleen dat het meer iets van de "regio" is en niets landelijks.

Hetzelfde met steeds weer het terugkerende gezeur waarom Bendsneyder of Van der Mark zo weinig coverage krijgen in de media. Dat wij van motoren en motorsport houden, betekent het niet dat de rest van Nederland dat ook doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan