Ziggo

Was daar niet al een topic voor?
Ja klopt. Maar dat is ineens vanwege onbekende reden gesloten door een overactieve mod, die het niet helemaal begrijpt.
Ik zat hier al een poosje op te wachten :+ Jan was het gezeik in andere topics zat blijkbaar. Begrijpelijk.

Alleen heel erg jammer dat ik op dit moment niks te zeiken heb over Ziggo :?


Oja, wacht ff.... toch wel een puntje. Of eigenlijk 2 minpunten: Iwan van der Valk en Rob Kampheus graag "functie elders" :+:W
 
Wie zou het dan moeten doen bij Moto2 en 3? Ik vind het wel easy listening met Nigel zo. Je ziet wel dat de uitzendingen veel lekkerder lopen als Kamphues er niet is. Zelfs die kerel die normaal voetbal doet, doet het beter.
Uitzendingen zitten sowieso 1000 keer beter in elkaar als de F1 uitzendingen. ik stoor me alleen nog steeds aan het vastklampen aan die F1, waardoor zelfs mídden in de nacht de moto3 wordt geslachtofferd op het open kanaal om een f*cking samenvatting van een sprintrace te doen.
 
MotoGP sprintrace herhalen en dan de Moto2 wegens omstandigheden.
Vond het wel vermakelijk.
Iwan stoor ik mij 0% aan en Kampheus ook niet.
Heb hem rond de MotoGP gemist dit weekend. :+

(Kan alleen amper naar Doornbos kijken, was ook niet blij met de blik tussendoor naar de Moto3.. gaan we het nog over F1 hebben of wat..)
 
Laatst bewerkt:
Helaas lukt het Ziggo nog steeds niet om de titel van de samenvatting spoiler-vrij te maken... (Op YouTube)
 
Super irritant dat voor de Motogp het commentaar alleen tijdens de trainingen en kwali geswitcht kan worden naar Engels/Internationaal en tijdens de races niet. Of je switcht naar commentaar Internationaal en hoort alleen het omgevingsgeluid. Ervaart iemand dit ook of ligt het aan mij?

Ik heb een bloedhekel aan het commentaar van Frank Weeink, wat mij betreft de slechtste race commentator ooit, misschien met uitzondering van Hans van Lozenoord. Dus als ik hem niet hoef te horen zal ik daar zeker voor kiezen.
 
Dan zal je een abbo op motogp moeten nemen of bijvoorbeeld Servus tv moeten streamen. En niet zaniken dat je dan meer moet betalen en dat je al genoeg betaald voor Ziggo, alle waar is naar zijn geld. Ik ben zeker ook geen fan van Weeink maar ik ben al blij dat ik elke wedstrijd kijken kan.
 
Dan zal je een abbo op motogp moeten nemen of bijvoorbeeld Servus tv moeten streamen. En niet zaniken dat je dan meer moet betalen en dat je al genoeg betaald voor Ziggo, alle waar is naar zijn geld. Ik ben zeker ook geen fan van Weeink maar ik ben al blij dat ik elke wedstrijd kijken kan.
Ik betaal gewoon voor ziggo, is helemaal niet raar om dan wat terug te verwachten qua service, dat is geen gezanik. Het is op z'n minst vreemd dat die keuze er tijdens de trainingen wel is maar tijdens de race niet.
 
het vervelende aan het geheel is dat het geld van 3 kanten binnenstroomt, en er eigenlijk niemand mee gebaat is behalve de Dorna en de FIA ( bij motorsport) en andere overkoepelende organisatie's bij andere sporten..
En het maakt de sport ook nog eens helemaal kapot.
Ooit kon je voor 10.000 gulden een fabrieksracer kopen, betaalde de toeschouwer 15 gulden entree, en de reclame langs het circuit was voor de organisatie ..
TV werd gevraagd om het uit te zenden, zodat ze meer vieuws kregen in binnen en buitenland
Toen kwamen geldwolven, Dorna kocht voor miljoenen de uitzendrechten , en op een paar na de organisatierechten op de circuits..
Commerciele TV moesten diep in de buidel tasten , en kabelexploitanten deden ook nog een duit in het zakje, en alles ging achter de decoder, want de kijker betaalde toch wel...Hoe krijgen ze het voor elkaar om miljoenen per jaar verlies te lijden, en toch te blijven bestaan..
In dld bijvoorbeeld lijdt de eigenaar van het voetbal MILJARDEN verlies , en niemand is er mee gebaat, behalve de DFB, en wat is op dit moment die manschaft nog waard...

Ik betaal er in ieder geval geen cent voor, en als iedereen dat zou doen was het zo afgelopen met sport achter de decoder
 
Super irritant dat voor de Motogp het commentaar alleen tijdens de trainingen en kwali geswitcht kan worden naar Engels/Internationaal en tijdens de races niet. Of je switcht naar commentaar Internationaal en hoort alleen het omgevingsgeluid. Ervaart iemand dit ook of ligt het aan mij?

Ik heb een bloedhekel aan het commentaar van Frank Weeink, wat mij betreft de slechtste race commentator ooit, misschien met uitzondering van Hans van Lozenoord. Dus als ik hem niet hoef te horen zal ik daar zeker voor kiezen.
Ik zet het geluid uit , als Frank met al dat geschreeuw begint. Jammer want Veneman mag ik graag horen , maar het kijkt dan een heel stuk rustiger. ;(
 
Ik betaal gewoon voor ziggo, is helemaal niet raar om dan wat terug te verwachten qua service, dat is geen gezanik. Het is op z'n minst vreemd dat die keuze er tijdens de trainingen wel is maar tijdens de race niet.
Je krijgt er toch iets voor terug. Gewoon TV en internet en eventuele extra’s die ziggo bij het onderhandelen van tv-rechten bij bepaalde sporten er uit weet te onderhandelen. Alleen daar heb je geen invloed op.
Maar gaat het hier alleen over MotoGP of ook over andere zaken van ziggo waar we lekker oer-Hollands over kunnen zeiken (kost te veel, doet het nooit, etc)
 
Om de MotoGP liefhebbers die via Ziggo kijken een teleurstelling te besparen:
Kwalificaties (Moto 2/3) en Sprintrace (MotoGP) vanmiddag zijn volgens de TV-Gids alleen te zien op Ziggo Sport Racing (kanaal 404).
 
Om de MotoGP liefhebbers die via Ziggo kijken een teleurstelling te besparen:
Kwalificaties (Moto 2/3) en Sprintrace (MotoGP) vanmiddag zijn volgens de TV-Gids alleen te zien op Ziggo Sport Racing (kanaal 404).
Kom er ook net achter, superkut dit.
 
En zoals altijd moet je dan gewoon kanaal 13 van Ziggo checken. Ongeacht wat er aangegeven staat.
Er staat aangegeven tennis :Z maar gelukkig werden de kwalificaties en de sprint race gewoon live uitgezonden :t
 
Vandaag blij met ziggo, lekker de hele dag wintertesten kijken !
1ste positieve wat ik dit seizoen over ziggo kan melden..
 
Vandaag blij met ziggo, lekker de hele dag wintertesten kijken !
1ste positieve wat ik dit seizoen over ziggo kan melden..
Wat was er mis mee dan?
Tja, sommige mensen kun je het ook wel erg moeilijk naar de zin maken.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is het hele gebeuren om de races heen gewoon niet goed genoeg.. al is het dit jaar wel iets verbeterd !
 
Ze moeten gewoon investeren in presenteren vanaf locatie. Commentatoren erbij, Rob en Joey als vaste pit-grid-mensen. Dat hele studiogebeuren zit niemand op te wachten. De Motorsport is nog open genoeg om leuke items te draaien in de pit en paddock. concentreer daar gewoon op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan