"Zij die gaan slagen groeten u"

_P_

Banned User
1 apr 2004
4.389
0
Limburg
Althans, dat hoop ik..

Anno Domini 2004, den dertigsten Juni zal ik mij moeten verantwoorden tegenover het CBR voor mijn lesdaden. Ik zal de puurheid van mijn rijkunsten moeten tonen, ik zal duidelijk de overige makke schapen in het verkeer overzien, en hierop anticiperen. Ik zal geen grote gaten openlaten zodat de afgezant van het CBR zijn strijdros ertussen kan gooien, ik zal bewust en beheerst strijden om mijn plaats in het verkeer.

Ik zal slagen..

[me]_P_ hoopt op wat last-minute tips van mensen die't afgelopen half jaar zijn geslaagd[/me]
 
Thx allemaal, aangezien ik de laatste 2 maanden 24/7 op MF leef zal dit de eerste openbare locatie zijn waar men te horen krijgt hoe't afgelopen is ;)

ter info: als het slecht afloopt lezen jullie het pas zodra ik boven water ben en weer duidelijk kan articuleren c.q. typen!
 
Gewoon rustig blijven, ik heb het de eerste keer ook verprutst door te zenuwachtig te zijn.

Wat wel zo is trouwens; ze zijn veel strenger naar 18-20 jarigen die voor kleine rijbewijs gaan en al helemaal voor (zoals ik) niet koekblikrijders..... B|
 
Heel veel succes toegewenst , opdat we je later vandaag mogen verwelkomen in de club met als credo "zij die toeren gaan , groeten u" .... :]
 
heel erg veel succes.
Gewoon lekker rijden en ervan genieten. Een beetje gezonde spanning is ook niet gek! Hoe laat moet je op?
Mij is het ook gelukt!!
 
11:45 (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) laatste rijles
13:05 Het Uur Des Oordeels
 
Terug
Bovenaan Onderaan