Zij die u gaan verlaten groeten U

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Dames en Heren,

Nog een nachtje en dan vertrek ik richting valkenburg en van daaruit vertrek ik met 7 man richting Juan-les-Pins (Antibes, Zuid Frankrijk)
Dit word mijn 1e vakantie met de motor en ondanks het slechte weer heb ik er onzettend zin in !!!

Lekker de route de Soleil afcrossen tot Lyon en dan via Grenobles de Alpen in naar Juan Les Pins. (totaal 1150 km)

Motor heeft net een grondige wd40 laagje gekregen en de ketting staat nu al een halfuur na te druppen na een kettingspray behandeling.
Kortom er kan niks meer fout gaan !!!

Spreek jullie allen gauw en gedraag jullie !

J.W

P.s : " Maak het vakantiemod Poohbeer niet te moeilijk komende dagen :+ "
 
Veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik! We zullen het de vakantie mod het niet al te druk maken (ik spreek eigenlijk alleen voor mijzelf hehe).

Happy :]
 
veel plezier en kijk een beetje uit voor de split in de bochten
en wanneer je terug bent kom ik bij koosje kijken

wel even zeggen hoelaat

jr
 
Ik vertrek morgenvroeg, kzal het Poohbeer niet al te moeilijk maken dus... Ik jakker van EHV naar Basel en vanaf daar zie ik wel weer verder. Yep kzit dus ook in de Alpen, alleen een stukje noordelijker en iets meer naar het oosten...

Heel veel plezier J.W, als ik tijd heb zie je me zondag ( de 30ste.) bij Koosje.
 
prettige vakantie..en dat je maar lekker mag trappen daaro...in le france!
 
veel plezier op vakantie, en wel terug komen he, niet stiekem daar blijven.
 

Oke, een beetje janloers ben ik wel...... ik moet nog dik 1.5 mnd wachten voordat ik naar Italie mag op de motor.

Maar JW een fijne vakantie toe gewenst van uit Rotterdam! Stuur ze! :]
 
Poohbeer, er zijn nog meer achterblijvers hoor :)
Gaan we gewoon elkaar briefjes schrijven. Niels is er toch ook nog. En misschien wil GuZ ook wel af en toe wat commentaar geven |(
Ik ga pas in September op vakantie, afgezien van wat motoractiviteiten in Belgie en Engeland.
 
Goeie vakantie J.W. ! Lekker bochtjes draaien in Zuid Frankrijk :9 :9

Pooh, ik ben net een maandje weer terug dusseh... :)
 
Goeie motorvacanties Allemaal,
en we lezen de verhalen en foto`s wel bij behouden terugkomst ;)
Blijf zelf nog even in de mutella lopen.
Groetjes.
 
nitro, marijn: ik bedoel dus dat ik echt thuis blijf en ben gebleven, NIKS verlof voor me dit jaar.. net als vorig jaar, en 't jaar daarvoor eigenlijk.
Hehe, vakantie (op reis gaan) is iets waar ik simpelweg nooit geld voor overhoud ;(
noujah, 'k doe dan ook best wel veel van wat me hartje begeert voor de rest van't jaar dus noujah.. misschien heb'k niet echt recht op klagen. :)


edit: hell, ik heb me dit jaar zelfs laten overhalen tot aankoop van een motor door een paar van die freaks hier :)
Alleen had'k het nooit gedurft.. thx guys :* :O <- de smileys bestaat hier wel niet, maar 'ze' kennen ze wel) :)
_________________
http://www.pricewatch.be/images/mybike/ (Mijn Suzuki GSX-R600) http://www.pricewatch.be/cossiepower (My brothers high performance car)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-07-19 23:10 ]
 
Hallo hier J.W vanuit een zonnig frankrijk!

Het weer is hier goed, 35 graden en een koel briesje.
Heenweg helaas wat problemen gehad met de motor.
Net na Grenoble in de bergen klapte mijn ketting, en het heeft ons 5 uur gekost om een schakelaartje te vinden en om de ketting te maken ;(

Nu ben ik bezig om hier een andere achterband te regelen, mijn achterband is helemaal op. op sommige stukken ben ik al door het gewone rubber heen dus het is momenteel redelijk link om te rijden :(

Maar ik heb nog een kleine week om een andere band te regelen en dan kom ik weer zuhause *D

Iig jullie alle nog een prettige vakantie en tot gauw !

J.W
 
Terug
Bovenaan Onderaan