(zij)kofferset Yamaha TDM 850 3VD '91

Ik had jou advertentie al gezien, maar deze is (veel) te duur voor mij.
Mijn intentie is om voor (max.) 200 euro klaar te zijn, en daar gaat jou setje niet voor weg denk ik ;-)
 
nee helaas, daar is het iets te nieuw voor, succes met je zoektocht, ik zag wel dat er gisteren een beugelsetje op marktplaats is bijgekomen, zonder koffers. zoek maar eens op TDM 850 op marktplaats! Succes!
 
Had ik ook al gezien, kon er alleen geen geschikte koffers bij vinden.
Maar bedankt voor de tip!
 
Hai,
Ik ga mogelijk deze week een TDM kopen met een kofferset. Deze wil ik wel verkopen. Echter als de beugels eraf zijn dan heb ik geen knippers achter, dus die zou ik dan wel graag van jouw motor willen indien mogelijk......
 
Is het een volledige kofferset? Want ik wil eigenlijk alleen de zijkoffers hebben, en volgens mij zitten de knippers op het topkoffergedeelte?

~[edit] Net even gekeken, en zo te zien zitten de knippers ook al achterop bij het zijkoffer gedeelte. Hmm.. Ik denk er even overna.
 
Laatst bewerkt:
Is het een volledige kofferset? Want ik wil eigenlijk alleen de zijkoffers hebben, en volgens mij zitten de knippers op het topkoffergedeelte?

\[edit] Net even gekeken, en zo te zien zitten de knippers ook al achterop bij het zijkoffer gedeelte. Hmm.. Ik denk er even overna.

Het gaat enkel om de zijkoffers en geen topkoffer dus de knippers zaten aan de zijbeugels vast. Maar de koop is niet doorgegaan dus ik ben weer op zoek. Dus wie weet kom ik er 1 tegen met koffers, dan meld ik me weer.
 
Laatst bewerkt:
Is prima.
Ik heb het nu passend gemaakt, maar een rekje zou mooier zijn.
Omhoog weer dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan