Zijn deze motoren in 25kW versie verkrijgbaar??

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Ik kwam op een bekende verkoopsite.nl een Honda VFR400R tegen die wel gunstig geprijsd is. Zijn deze dingen 25kW of terug te brengen tot 25kW???
Zelfde vraag voor een Honda VF400F (87)
Thnx
 
Een kawa zxr 400 wel maar een honda en yamaha weet ik niet.
Moet je ff met honda nederland bellen.
Of ff vragen bij een honda en yamaha dealer.
 
Was ik al van plan. Maar er zijn zo weinig Honda dealers open op vrijdag avond tien uur ;) ;)
Iemand anders ideeen??
 
Ik denk wel dat een yamaha afstelbaar is. Heb trouwens bij mijn dealer een R6 gezien die was afgesteld. Wel jammer voor die moto want het is gelijk ze onze adem zouden dicht knijpen :}
 
Helaas, die VF400F en die FZR400 en ook de VFR400R zijn niet nederlandse motoren, en zijn ook niet dmv een 'knijpsetje' tot 25kW fiets te bouwen....
En die Kawa kan ik niet betalen....
A beperkt sucks!!!
Iemand anders goede ideeen??
 
NL Importeur bellen. Die weet wel of die kitjes er zijn of niet. Ik weet niet zeker of ze er voor die FZR en VF zijn. Heb in elk geval nog nooit een 25kw FZR gezien.. en VF zie je helemaal weinig rijden... anders wordt het toch een GS500e he ?! ;)

Anders even contact opnemen met RDW als je zelf de motor laat knijpen en daar een uitdraai van maakt wat hun er van vinden, of dat je echt een officieel kitje moet hebben...
 
RDW werkt absoluut niet mee, je krijgt alleen 25kW op je kenteken te staan als ie door een goedgekeurde knijpset is geknepen (dus door importeur uitgegeven)...laten downtunen werkt dus niet...Dat is nou juist de reden dat ik niet op de CB400 kan rijden.
Misschien toch een GS500....
Maandag doe ik nog één laatste poging om een verzekeringsmaatschappij akkoord te laten gaan met mijn uitdraai, en als dat niet lukt moet ik hem echt maar verkopen ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan