Zijn dit goede banden?

ikzelf doe altijd voordat ik een bandje aflever even met een doekje met remmenreiniger afvegen, als je dat goed doet kun ja na een rotonde op 5 bijde volgende afrit al alles geven.............gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!! op het circuit rijden ze ook niet eerst 500 km om hem op te ruwen. je moet gewoon even oppassen met het gas erop te zetten als je nog wat plat ligt.

nu weten jullie natuurlijk meteen waar je voor je bandjes moet zijn, en goed advies en...........geen lak van je velg af bij monteren (zuinig) zie ook bandenaanbieding op www.racing-bikes.nl onder aanbieding.

groetjes krommie ;(
 
Naar aanleiding van Lemmy\'s post:

Post van Lemmy in topic '\'k Heb um terug, EINDELIJK'

Wel ja, dat wou ik eigenlijk nog vragen. Er ligt vanvoor en vanachter Dunlop Sportmax op. \'t Probleem is, toen ik hem net 20 min had, was ik al gevallen: voorwiel weggeschoven. En het lag niet aan mijn rijkunsten, want ik reed al 3 jaar met een brommer, waaronder een rs 50.
Het was daarbij een bocht waar ik vaak ging gaan racen, en ik kende hem door en door. Normaal nam ik die aan 100, toen aan 50, en voorwiel was weg.
Ik moet er wel bij zeggen dat het ijzig koud was, dus mijn banden waren niet echt warm. En ik ben zelf aan de lichte kant, 53 kg.
Ik dacht eerst dat het ijzel was, maar ik ben het niet zeker.

Sindsdien ben ik redelijk veel voorzichtiger geworden, wat natuurlijk véél minder fun is. Heeft iemand een goed idee wat voor banden ik er best onder zou leggen, indien deze banden niet goed zouden zijn?

Eigen schuld... wie gaat er nou met ijzig weer bochtjes pakken... da's vragen om problemen heeeee :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan