Zijn er geen vf rijders in de buurt?

BiGT

MF'er
3 mrt 2003
56
0
Delft
Zijn er geen vf rijders in de buurt? als ik die leidingen op tijd wil hebben moet die kerel het vandaag weten :(
plannen is nooit mijn sterkste kant geweest |(
 
Zijn er geen vf rijders in de buurt? als ik die leidingen op tijd wil hebben moet die kerel het vandaag weten :(
plannen is nooit mijn sterkste kant geweest |(

Ik zou je graag van info voorzien maar ik heb helaas geen oil-mod. Ik rij al een jaar of drie met mijn VF rond en ik heb geen last van die slijtende nokenassen. Op mijn vorige VF (een 1100S) trouwens ook niet. Beetje gek dat ik daar geen last van heb maar ik laat het maar zo.
 
Ik zou je graag van info voorzien maar ik heb helaas geen oil-mod. Ik rij al een jaar of drie met mijn VF rond en ik heb geen last van die slijtende nokenassen. Op mijn vorige VF (een 1100S) trouwens ook niet. Beetje gek dat ik daar geen last van heb maar ik laat het maar zo.

Ligt aan het type, na een bepaald bouwjaar zijn er wijzigingen geweest die het probleem verholpen hebben ('85?).
 
De mijne is uit 84

Alle types VF's die de nokkenaslageringen niet in lijn geboord hebben, zijn gevoelig voor nokkenasproblemen. Daarna is het pas echt 100% voorbij. In eerste instantie hebben ze alleen vanaf 85 de hardheid van de nokkenassen aangepast en dat lost inderdaad een groot deel van de problemen op. De lagering is volgens mij later pas aangepast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan