zijn er hier nog supermoto trackday liefhebbers?

Bij de supermotorschool van Marcel van Drunen rijden ze als ik me niet vergis ook op circuit met dezelfde yamaha wr en yz 450's als waar ze mee crossen, andere bandjes en klaar...

En daar ga je best leuk mee rond, het is maar net wat je wil... Plezier maken of de allersnelste tijd neerzetten.
 
Begrijpelijk, het kan zeer zeker wel met cross veren. Alleen het is niet optimaal.

Hoe zwaar ben je?
90 kilo

Het zal dus wel kunnen. Ik ben ook zeker de snelste niet. 😅

Even kijken waar ik in de toekomst wil gaan rijden. Lelystad is net zo ver als bilstain.

Vroeger toen de ONK nog in Boekel was hielp ik ieder jaar mee maar dat gaat jammer genoeg niet meer door.
 
90 kilo

Het zal dus wel kunnen. Ik ben ook zeker de snelste niet. 😅

Even kijken waar ik in de toekomst wil gaan rijden. Lelystad is net zo ver als bilstain.

Vroeger toen de ONK nog in Boekel was hielp ik ieder jaar mee maar dat gaat jammer genoeg niet meer door.
Dan is Spa waarschijnlijk voor jou ook goed te doen qua afstand. ook een leuke baan en stroom is daar aanwezig tegen betaling. je hebt daar ook weleens 2 of 3 dagen achter elkaar de mogelijkheid tot supermoto rijden dus dan kun je er zo blijven overnachten 👌🏼😎
 
Net weer 2 trackdays vastgelegd voor september en oktober 27 september in francorchamps en 3 oktober karting hirson. Supermoto beginners O-)
Eerst nog even 10 dagen gaan rijden in zuid frankrijk :]*O*

En dan tegen begin volgend jaar eens beginnen kijken naar een puur circuit gerichte supermoto voor erbij!
 
Bij deze, de zeekoe in 2014 en 2015!
12.jpg
DSC05633.JPG

16.jpg


2 wielen los is niet mijn ding, 1 is genoeg!
IMG_0661.JPG
 
Met de juiste banden is regenrijden leuk!
Ik heb momenteel nog maar 1 set banden liggen, maar aangezien ik rijd op Michelin power rs+ en dus geen echte slick lijkt dit mij wel mogelijk.
Beetje stom om nu een set regenbanden te kopen als ik volgend jaar volledig andere motor wil kopen.
 
Ik heb er geen ervaring mee dus ga zeker niet de wijsneus uithangen.
Maar zouden de Michelin pilot power rs+ die er nu op liggen te slecht zijn voor regen?

Aangezien ik volgend jaar een circuit supermoto wil kopen (met minstens 2 sets velgen) en dus waarschijnlijk met 16,5 inch zal rijden en de xr enkel nog voor straat zou dienen.

Ik begrijp dat het beter is maar vind het een beetje stom geld voor 2 trackdays
 
Ik heb er geen ervaring mee dus ga zeker niet de wijsneus uithangen.
Maar zouden de Michelin pilot power rs+ die er nu op liggen te slecht zijn voor regen?

Aangezien ik volgend jaar een circuit supermoto wil kopen (met minstens 2 sets velgen) en dus waarschijnlijk met 16,5 inch zal rijden en de xr enkel nog voor straat zou dienen.

Ik begrijp dat het beter is maar vind het een beetje stom geld voor 2 trackdays

Gezien het minimale profiel ja dat gaat kut zijn in de regen. Maar voor die enkele keer zou ik geen regenbanden kopen. Dan gokken op goed weer en anders skippen. Scheelt dat de SM trackdays goedkoop zijn (Assen/Zandvoort zit je zo rond de 200 euro)
 
Gezien het minimale profiel ja dat gaat kut zijn in de regen. Maar voor die enkele keer zou ik geen regenbanden kopen. Dan gokken op goed weer en anders skippen. Scheelt dat de SM trackdays goedkoop zijn (Assen/Zandvoort zit je zo rond de 200 euro)
Klopt das een heel ander verhaal qua prijzen. 40€ vs 200€
 
Terug
Bovenaan Onderaan