zijn er hier nog supermoto trackday liefhebbers?

Wat voor een motorpak heb je? want dan moet ik je Zondag wel zien rijden!
Reed de 4 laatste sessies met GoPro op, dus dan moet ik je wel op beeld hebben :P

Ik reed met een zwart/wit Rev'it pak op de witte Husqy van Jos. (zwarte helm met rode brilband) Ik heb trouwens ook een paar sessies met GoPro gereden, dus grote kans dat ik jou ook wel op beeld heb terwijl je me inhaalt. Wat is jouw outfit?
 
Ik reed met een zwart/wit Rev'it pak op de witte Husqy van Jos. (zwarte helm met rode brilband) Ik heb trouwens ook een paar sessies met GoPro gereden, dus grote kans dat ik jou ook wel op beeld heb terwijl je me inhaalt. Wat is jouw outfit?
Ik kan op al mijn beelden niemand vinden met een Zwart/Wit Rev'it pak....

Ik ben te herkennen aan het feit dat ik de enige ben met paars/oranje motor, fluo geel/zwart pak en fluo gele laarzen.
Hier wordt ik achtervolgd door een KTM-rijder. Die honda die zich buitenom die Husqvarna wurmt in de bocht, dat ben ik! :D

 
Ik kan op al mijn beelden niemand vinden met een Zwart/Wit Rev'it pak....

Ik ben te herkennen aan het feit dat ik de enige ben met paars/oranje motor, fluo geel/zwart pak en fluo gele laarzen.
Hier wordt ik achtervolgd door een KTM-rijder. Die honda die zich buitenom die Husqvarna wurmt in de bocht, dat ben ik! :D

Okee, maar dit was zaterdag in Assen. Even voor de duidelijkheid, We hadden het over zondag in Emmen toch?

je had niet veel asfalt over trouwens, buitenom bij die Husqy..
 
Okee, maar dit was zaterdag in Assen. Even voor de duidelijkheid, We hadden het over zondag in Emmen toch?

je had niet veel asfalt over trouwens, buitenom bij die Husqy..
Ik haal indd 2 dagen door elkaar. Zaterdag was Jos er ook met z'n FS450's op Assen, vandaar. Excuus!

Ja was weinig ruimte, maar daardoor wel extra leuk dat het lukte :D
 
Nee, wel naar Spa 😇
Ik ga ook naar Spa, ik moet werken tot 10u, dus ga er pas op de middag zijn.
Met deze motor, kwestie van me makkelijker te herkennen 😅
FB_IMG_1617025646055.jpg
 
Ik haal indd 2 dagen door elkaar. Zaterdag was Jos er ook met z'n FS450's op Assen, vandaar. Excuus!

Ja was weinig ruimte, maar daardoor wel extra leuk dat het lukte :D
Haha dat geeft niet. Assen lijkt me wel een mooier baantje om te rijden. Jammer dat dat alleen mag met een abbonement. Ik hoop dat ik volgend seizoen mijn eigen speelgoed heb om op het asfalt te spelen.
 
Afgelopen donderdag weer gereden op Lelystad :]
Weer was perfect en de sfeer zat goed *D helaas was de crf niet klaar om te gaan maar de xr650r heeft zijn mannetje gestaan...
 
Ik heb hier gisteren gebruik van gemaakt. Echt mooi om er zo eens kennis mee te maken! Eind van dit seizoen gaat mijn Husqy 350 crosser de deur uit en moet er een supermotard komen, bij voorkeur een Husqy FS450. Kan dit iedereen aanraden die twijfelt of dit iets voor ze is.
Ik heb ook een afspraak staan voor 6 juni om er mee te gaan rijden op Pottendijk.
Na de MvD cursus smaak supermoto naar meer.
Ik ben wel heel benieuwd hoe zo'n snelle fs450 rond gaat, zal wel ff wennen zijn.😅
 

Afgelopen donderdag en zaterdag een heel aantal rondjes gemaakt op Assen Juniortrack. Toch verreweg het mooiste baantje (zeker qua asfalt) van Nederland.

En dit keer blijven zitten, ook fijn :P
 
Ik heb ook een afspraak staan voor 6 juni om er mee te gaan rijden op Pottendijk.
Na de MvD cursus smaak supermoto naar meer.
Ik ben wel heel benieuwd hoe zo'n snelle fs450 rond gaat, zal wel ff wennen zijn.😅
Daar ga je geen spijt van krijgen. Ik vond dat de motor heel snel went, daarom gaat mijn voorkeur ook uit naar een Husqy zonder kenteken voor trackdays voor volgend seizoen. Kan alleen maar aanraden Jos te volgen, elke keer als hij je voorbij komt, die veegt mooi rond!

Ook gelijk een oproep aan een ieder die nog een SM in de schuur heeft staan stof te vangen, ik ben op zoek! :] En dat mag ook wat anders zijn dan Husqvarna.
 
Voor mij zit het seizoen erop vrees ik...
Gisteren op de eerste dag van 7 dagen motor fun in malaga *O* een high sider gehad op circuit...:N
Momenteel mag ik nog een dag all-inclusive nagenieten van de nazorg
nadat ze deze ochtend mijn sleutelbeen terug hebben gezet met synthetische ligamenten.
Maar kan dus beginnen revalideren in plaats van de omgeving hier te gaan verkennen -O-
 
Nee met een crf150 supermoto, het grote pitbike formaat...
Snelle dingen maar blijkbaar ook vrij giftig...
 

Bijlagen

  • 4EDAE6E1-DCC4-4BEA-A3CA-E86D646CD9A8.jpeg
    4EDAE6E1-DCC4-4BEA-A3CA-E86D646CD9A8.jpeg
    277,6 KB · Weergaven: 29
  • 41B7CBAB-C809-4581-84A2-7436EDF35933.jpeg
    41B7CBAB-C809-4581-84A2-7436EDF35933.jpeg
    373,8 KB · Weergaven: 28
  • 64AE02F3-876C-4BAE-AB21-D2F5421088C9.jpeg
    64AE02F3-876C-4BAE-AB21-D2F5421088C9.jpeg
    353,4 KB · Weergaven: 28
Voor mij zit het seizoen erop vrees ik...
Gisteren op de eerste dag van 7 dagen motor fun in malaga *O* een high sider gehad op circuit...:N
Momenteel mag ik nog een dag all-inclusive nagenieten van de nazorg
nadat ze deze ochtend mijn sleutelbeen terug hebben gezet met synthetische ligamenten.
Maar kan dus beginnen revalideren in plaats van de omgeving hier te gaan verkennen -O-
Poeh sterkte man, beterschap !
 
Sterke! Sleutelbeen-breuk valt meestal wel mee toch? Paar weken en je kunt weer!

Zelf zaterdag weer naar Assen geweest! Blijft toch wel een heel fijn baantje. Zelfs in de regen was het leuk.
Beetje slippen en glijden op slicks <3

17818300-D2525CE866BFA4F90438.jpg
 

Bijlagen

  • 17818301-db45c28ed3bfa4f91c39.jpg
    17818301-db45c28ed3bfa4f91c39.jpg
    289,9 KB · Weergaven: 16
  • 17818299-c75eea2d48bfa4f9f8cf.jpg
    17818299-c75eea2d48bfa4f9f8cf.jpg
    290,9 KB · Weergaven: 16
Nee met een crf150 supermoto, het grote pitbike formaat...
Snelle dingen maar blijkbaar ook vrij giftig...
Uit persoonlijke interesse; Hoe werkt dit met je zorg- en reisverzekering (Circuit/Buitenland)? Je reisverzekering sluit normaal risicovolle activiteiten als circuitrijden uit...
 
Uit persoonlijke interesse; Hoe werkt dit met je zorg- en reisverzekering (Circuit/Buitenland)? Je reisverzekering sluit normaal risicovolle activiteiten als circuitrijden uit...
Circuit rijden in competitie verband sluiten ze uit... Recreatief een toertje rijden niet...
Maar ik had ter plaatse een circuit verzekering afgesloten die alles dekt (gelukkig)

ik hoop dat je uit BE komt.
er is vandaag een bericht vanuit 2race gekomen dat er alleen BE rijders zijn toegestaan|(

Sterke! Sleutelbeen-breuk valt meestal wel mee toch? Paar weken en je kunt weer!
Sleutelbeen is niet gebroken ligamenten zijn gebroken... Nu zijn er synthetische ligamenten geplaatst... Nu een maand mijn arm niet gebruiken dan nog een maand niet boven mijn schouder komen en dan nog even...

Niets dramatisch en het zal volledig genezen en sterker worden als voorheen dus komt goed...
We kennen allemaal de risico's
 
Uit persoonlijke interesse; Hoe werkt dit met je zorg- en reisverzekering (Circuit/Buitenland)? Je reisverzekering sluit normaal risicovolle activiteiten als circuitrijden uit...
Bij 2e contact met de verzekering komen ze inderdaad niet tussen als reisverzekering...
Maar gelukkig had ik de verzekering van het circuit dus nog wel...
 
Mijn ING reisverzekering sluit specifiek uit;
- deelnemen aan of voorbereiden tot snelheids-,
record- en, betrouwbaarheidsritten/-races met
motor-, voer- en vaartuigen, trialrijden

Zelfs een levensverzekering sluit dit soms uit.

Ik overweeg momenteel zelf om een verzekering bij Speed Secure af te sluiten (Speed Secure – Speedsecure de ongevallen verzekering voor auto en motorsport) voor als ik weer circuitdagen op Zolder of Mettet ga rijden.

Voor welke kosten wil je de verzekering eigenlijk gebruiken? Ik neem aan dat je zorgkosten ook in het buitenland door je zorgverzekering worden gedekt?
 
Mijn medische kosten (in Spanje) zijn volledig gedekt door de circuit verzekering.
Wat je zegt van de verzekering klopt inderdaad maar wat gaan ze doen als je een ongeval hebt buiten het wedstrijd gegeven... Ik was nu gewoon vrij aan het rijden op het circuit.
Volgens wat ik lees in uw citaat van de polis valt wat ik aan het doen was daar niet onder...

Maar voor de terugvlucht boeken verzekeringen in zo'n situaties vaak een 2e plaats op het vliegtuig on wat meer comfort/plaats te hebben op de terugreis.

Mijn zorgverzekering zal dan weer gebruikt worden voor mijn kosten qua revalidatie nadien in België.
 
@dzow Sorry voor de "zakelijke" vragen, maar ik heb dit verhaal zelden van een ervaringsdeskundige gehoord. Het overtuigd mij wel om volgende keer zo'n extra verzekering af te sluiten. Vooral medische kosten kunnen snel oplopen...

Bedankt voor je antwoord! Ik wens je een goede terugreis en sterkte met je herstel...
 
  • Leuk
Waarderingen: dzow
Als het over verzekeringen gaat, informeer zeker ook eens naar de belgische trainingsverzekering van de BMB.
Naar het schijnt zijn dit echt goede en complete verzekeringen. Kosten ongeveer 180€ dacht ik. Daar ben je in heel europa mee verzekerd.


Zijn er mensen die morgen naar Chimay gaan trainen?
 
  • Leuk
Waarderingen: dzow
Eerste stap is gezet, gisteren een KTM Exc 450 van 2017 gekocht. Super blij mee !
Nu kijk ik voor een setje Sm pro premium wielen maar nu twijfel ik een beetje tussen een 16.5 of en 17 inch voorwiel, iemand ervaring met een 16.5 inch voorwiel en is het duidelijk merkbaar of merkt een normale sterveling hier niets van ? Achter dacht ik aan 5 breed.
En raden jullie een cushdrive aan ?

Verder vroeg ik me af met wat voor tandwiel verhouding jullie op Pottendijk rijden en wat gebruiken jullie op straat ?
Al vast bedankt.
20210612_072949.jpg

20210612_072955.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan