Zijn er hier ook Buellrijders ??

Op maandag 19 november 2001 16:26 schreef nognietingebruik het volgende:
maar toch dat luchtfilter vindt ik gewoon vreselijk lelijk... ik heb wel eens een mooie oplossing gezien maar dat vereiste wel een verbouwing van je injectie/carb.

...deze aanpassing zal wel duur zijn ....
STOEF, wat betaal je gemiddeld voor een goede tweede handse buell :? (type waar jij op rijd) ????
 
Niels,
Dank je voor het compliment....

Niek,
De injectie hoeft niet verbouwd te worden hoor, alleen het filter! De prijs is een nadeel (voordeel als je er eentje hebt) want Buells zijn net als Harley\'s vreselijk waardevast! Voor een beetje X1 (X1=injectie, M2=carb) betaal je nog flink over de 20 mille. (nieuwprijs nu 26 of 27 geloof ik, afhankelijk van de uitvoering). Soms wordt er eentje op marktplaats aangeboden...

Later Stoef
 
ben even op zoek gegaan, kwam bij deze motor uit

Dsc00027.jpg


1997/16000km/fl18000,- + is omgebouwde versie toch een nette prijs

ik ga er volgende zomer een huren, om eens te proberen hoe zo\'n motor rijd

kwam deze ook nog tegen... ziet de luchtfilter er een stuk beter uit
Dsc00044aug.jpg
 
Niek,

Je ziet, mogelijkheden genoeg!!
Ik zou zeggen, ga eerst eens een rondje rijden, misschien vind je het wel niets...Je schijnt het leuk te vinden of niet, een tussenweg is er vaak niet. Of maak eens een praatje met Mich, voorheen fervent Hornet rijder en nu fervent Buell M2-rijder...
Voor alle duidelijkheid: Ik vind het LEUK!! :9

Groetjes Stoef
 
Bij deze :9~ Buell heb je er wat minder last van denk ik
0MwB0cEQSKtc5Rz*L!

ziet er toch wel heel mooi uit zo (plaatje komt van http://www.motormaniacs.nl/cgi-bin/ikonboard/topic.cgi?forum=6&topic=13&start=15)

plaatje werkt niet maar als je op de link klikt kom je bij een foto post op dat forum, daar staat een hele mooie blauwe tussen (4e post/2e foto van de pagina).

ja zoiets zocht ik bedankt...


ja denk toch dat ik eens een proef scheur ga nemen
maar ja het is natuurlijk nog wel steeds harley JACH maar oke daar is overheen te komen
 
Laatst bewerkt:
maar ja het is natuurlijk nog wel steeds harley JACH maar oke daar is overheen te komen

Dat vind ik ook! Maar die dingen zien er zóóó vet uit! (helaas mag ik de komende 5 jaar toch niet meer dan 30km/u te hard en moet m\'n rijbewijs nog halen en dan nog flink sparen).
 
Stoef,
jou kom ik ook overal tegen! ;) Volgende keer op de motor? :]

en Bogarde: jij hebt smaak (OK OK ik ben bevooroordeeld) in ieder geval bedankt voor het compliment, want zo vat ik jouw opmerking over mijn blauwe fiets op!

Ikzelf ben sinds kort (zomer 2001) bezig een echte Buellist te worden. Einde-lijk een motor die nog eigenwijzer is dan z\'n berijder...

Groetjes, tot surfens!
 
Hee Dolf,

Jij ook hier?? Volgende keer op de motor!!
Je bent de eerste Bueller hier (na Mad2 dan wiens vriend Sybren ook een X1 rijdt)
Al wat nieuwe winterprojecten in de voorbereiding?

Groetjes Stoef
 
CruellBuell:
Ikzelf ben sinds kort (zomer 2001) bezig een echte Buellist te worden. Einde-lijk een motor die nog eigenwijzer is dan z\'n berijder...

Eigenwijs, ja. Eindelijk? Nee...
 
WELLES! *D

(zie je wel: eigenwijs zoals er nog nooit is geweest! ;) )

STOEF: voorlopig is de kas leeg. |( Dus geen winteractiviteit. Hooguit wat kleine dingen, ideeen opdoen. Maar ik mag niet klagen, toch? Mijn activiteiten zijn deze winter virtueel: mijn site!
 
Ik had ook wel graag een buell x1 willen hebben, maar bij gebrek aan cash ;( , toch voor een andere motor gekozen, volgende mischien?

Mijn zwager heeft er vandaag 1 gekocht een x1 van \'99, zwart en geel :9~ . :j
 
Nou,
wanneer kunnen we je zwager verwelkomen op een van de forums??
En belangrijker:
Wanneer ga jij ereen te kopen???
Succes!!!
 
Voordat je mijn zwager hier ooit tegen zal komen moeten pasen en pinksteren wel op 1 dag vallen.
Hij is de grootste digibeet die ik ken.

Mijn buell is nog 5000 euro ver weg. :(
 
ik wil zeker ook een buell, maar ja eerst maar eens dat rijbewijs met beperkingen halen, zucht, en dan sparen.
 
Laatst bewerkt:
IK ben 2 jaar geleden in Frankrijk geweest en kwam toen dit tegen:

Buell.jpg


deze vindt ik zelf erg mooi
 
Stoef,

Over getunede Buells gesproken, zijn ze makkelijk te tunen (race longen) of moet je dieper gaan wil je wat extra pk\'s, ik weet dat bij een XJR 1300 een open 4 in 1 uitlaat en een Dyna III kitje echte wonderen verricht.....
 
Dario,

Een vier in een past er niet op maar een andere 2 in een moet lukken :)

Met andere uitlaatdemper, luchtfilter en eprom win je in het middengebied zo 10pk aan het wiel.
Andere verhouding poelies (nee geen tandwielen) zorgen ervoor dat het een serieuze beest wordt!
We weten allemaal dat het niet om de PK\'s gaat maar om het koppel hè!!!
 
Idd Stoef, Koppel , dat is minstens zo belangrijk als PK\'s
PK\'s is verbruikte energie per tijdseenheid, Koppel is kracht maal arm, dus de sterkte van het blok


enne, Stoef wat vind je van de bovenstaande Buell, gemaakt in Narbonne in Frankrijk.
 
Niels,

Ik zou er niet mee gestraft worden!
Die Fransen hebben er sowieso een handje van om gewoon \" kloppende\" streetfighters te bouwen....
Vooral dat kentekenplaatje is gaaaf!

Groetjes
 
In Frankrijk, vooral cote te duur, zie je heel veel Buell\'s rondrijden. Ik heb daar ook voor het eerst een Buell gezien ik had toen een V-max en zag op de boulevard een Buell staan met een checkerd flag special paint tank, ik zag dus het merk niet staan en dacht bij me eige wat is dit in hemelsnaam wat een ding zeg een vette naked met een HD blok, nu later bleek het een S1 te zijn.
 
Ik zou wel een buell willen maar dan moet ik eerst mijn benen verlengen ;(
helaas ze zijn niet voor mij gemaakt.

M.
 
Terug
Bovenaan Onderaan