Zijn er hier ook Buellrijders ??

Stoef

MF'er
14 okt 2001
230
1
Zaanstad
Hoi,

Mijn naam is Stoef en ik vraag me af of er hier ook andere Buellrijders zijn?
Het zou leuk zijn om ervaringen met elkaar uit te wisselen,
over wat het rijden op een Buell zo leukmaakt :]
Ik ben benieuwd...

Gr Stoef
 
ik ben (nog) geen Buell rijder, maar ik wil zeker een keer een proefritje op die nieuwe XB9R... :9~ ben heel benieuwd hoe dat rijdt
 
Ik zag dat in de laatste Bigtwin dat die prachtige buell van charmaine groeniers te koop stond met 2000 km op de teller
Er stond vorig jaar een heel artikel over in bigtwin alles ongeveer van carbon andere wielen ,remmen ,enz vraagprijs 39000
Misschien iets te veel fiets voor het meisje? of is ze haar baan kwijt
 
Ik zit te twijfelen als ik een motor ga kopen tussen een supersport of een Buell.....helemaal dat geluid van Buell is mooi :9~
 
buell is inderdaad prachtig maar alleen de inlaat is gewoon een grote pukkel en het zit bij mij in de weg :(

ik zou er wel een willen eigenlijk, al ben ik niet zo\'n naked biker...
 
Ik zit te twijfelen als ik een motor ga kopen tussen een supersport of een Buell.....helemaal dat geluid van Buell is mooi :9~
het geluid is het enige wat ik er echt op tegen heb! Dat koffiegepruttel..... brrrrr
Rijdt wel heel appart. Heb op een paar proefgereden, en dat was wel lachen. Op een gekietelde leek het alsof je door een locomotief vooruit werd geduwd. En als ie hoog stationair loopt (door de choke) trillen je vullingen echt uit je mond. Kwa rijden/sturen vond ik het tegenvallen, niet zo strak als het eruit ziet. Die nieuwe is veel korter, dus dat zal wel beter gaan.
 
g_stoef.jpg


Zoiets???

Groetjes Stoef
 
Shit das lastig sleutelen als je even de carterdeksel eraf wil halen. Moet meteen je hele uitlaat eraf! :)

Verder wel een mooie motor... zou er wel op rond willen rijden.
 
ziet er echt lekker uit....ben zelf ook een naked bike rijder dus het spreekt me wel aan...
maar als je zo kijkt valt de pot niet echt op...
of ligt dat aan het model of de foto????
 
Ging het nou om die lelijke pukkel van het luchtfilter of???
Je hoeft de uitlaat niet te zien hoor om \'m te horen!!! Maar vooruit, bij deze...van de linkerkant

Yoshimura.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja luchtfilter zit bij mij in de weg heb nogal lange benen

zodra er een mooie oplossing is voor dat luchtfilter ga ik eens hard nadenken om er een aan te schaffen...
 
Moet zeggen, valt best mee. Heb zelf ook lange benen en heb hiervoor ook een CBR600 gehad. Een CBR, omdat ik hier verreweg het best op zat en omdat het gewoon een supermotor is. De Buell is wel laag en kort maar op zich best ruim. In ieder geval veel ruimer dan iets Italiaans of een hedendaagse supersport....
Heb je er wel eens op gereden? Of alleen een proefzit gemaakt?
Misschien is de nieuwe XB9R wel wat voor je,laat je zeer zeker heel wat 600(en meer) supersportjes achter je!!!


Gr Stoef
 
ja heb alleen nog proefzitjes gemaakt

maar toch dat luchtfilter vindt ik gewoon vreselijk lelijk... ik heb wel eens een mooie oplossing gezien maar dat vereiste wel een verbouwing van je injectie/carb.

de rest is gewoon vet

Want welk type heb jij en van welk jaar? (stoef)
 
Laatst bewerkt:
Madeleine,

Sybren heeft helemaal gelijk!! Je bent de eerste trouwens die op dit forum reageert die weet van dat andere forum....als je begrijpt wat ik bedoel.
Wanneer ga jij je eigen monster-forum beginnen?


Groetjes aan Sybren,
Stoef
 
Nou eigen duc forum is denk ik als ik hier uitgeluld ben.

Groetjes aan Syb op het andere kanaal. ;)
 
ja luchtfilter zit bij mij in de weg heb nogal lange benen

zodra er een mooie oplossing is voor dat luchtfilter ga ik eens hard nadenken om er een aan te schaffen...

Bij deze :9~ Buell heb je er wat minder last van denk ik
0MwB0cEQSKtc5Rz*L!

ziet er toch wel heel mooi uit zo (plaatje komt van http://www.motormaniacs.nl/cgi-bin/ikonboard/topic.cgi?forum=6&topic=13&start=15)

plaatje werkt niet maar als je op de link klikt kom je bij een foto post op dat forum, daar staat een hele mooie blauwe tussen (4e post/2e foto van de pagina).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan