Zijn er in Nederland nog rustige gebieden om motor te rijden?

De Neck

Rookie
31 dec 2012
13
2
Goes
Hallo ik woon al tig jaar in de provincie Zeeland, ik merk ook al jaren dat het hier steeds drukker word .Vooral zomers loopt het hier vol met toeristen,en dan vooral mensen die hun fietsen meenemen.In het voorjaar en najaar in de weekenden ook druk trouwens.En hebben rond Zeeland ook drukke gebieden,in het noorden Rotterdam,en zuiden Antwerpen en Oostelijk het ook drukke west Brabant.Ik vraag me af of er in Nederland nog gebieden zijn waar je nog een een beetje lekker kan rijden?
Groet Ronald
 
Misschien is rustig een beetje teveel gevraagd, misschien is "niet zo druk" een betere omschrijving😉
 
Weekendrijder..??
Dan tref je dit veel aan, heel zuid Limburg is verzauwt.
Doordeweeks noord Limburg goed te doen hoor en gelijk t reichswald nemen richting Kleef.
 
Ja! Was met een aantal vrienden op een lange N-weg met rotondes aan het kloten, waarvan het uiteinde afgesloten was. Geen woningen in de buurt, geen verkeer, geen overlast. Zowel niemand van mij als ik van niemand anders. Het was fantastisch!
 
Ik ben eens een weekendje in Friesland gaan rijden dat was in het najaar,en daar in de buurt van Dokkum kun je nog leuk rijden(in de zomer weet ik dus niet,echt polderland dus waarschijnlijk overal fucking electrische fietsen).En dan via Lauwersoog en de Groningse waddenkust naar de stad Groningen (Buiten DenHaag de leukste stad van Nederland😉,en ook nog veel natuurschoon daar).Echt voor herhaling vatbaar.
 
Ik moet zo wel eens in the middle of nowhere zijn in elke provincie...probeer het eens gewoon om de snelweg ergens af te gaan, maakt niet uit waar, en je zult versteld staan wat een hoop smalle maar vooral rustige boerenweggetjes er nog overal zijn, vaak leuker dan dijken
 
Ik rij zeer regelmatig in Zeeland, woon in west Brabant en geniet vaak genoeg van lege wegen.
Gister avond nog. Geen kip op de weg.
 
Ik rij zeer regelmatig in Zeeland, woon in west Brabant en geniet vaak genoeg van lege wegen.
Gister avond nog. Geen kip op de weg.
Ik andersom, nog nooit in mijn leven op de motor in Zeeland gereden.....en gaat ook nooit gebeuren..... :+
 
Als ik met de brommert naar Engeland ga, doe ik dit via Hoek.v.Holland. Dan rijd ik ook een stukkie Zeeland, is best mooi daar :) :Y
Maar Nederland is over het algemeen mooi!
 
Als ik met de brommert naar Engeland ga, doe ik dit via Hoek.v.Holland. Dan rijd ik ook een stukkie Zeeland, is best mooi daar :) :Y
Maar Nederland is over het algemeen mooi!
Alleen krijg ik op een gegeven moment genoeg van drempels. Gelukkig Duitsland op 5mins en gaan......en in het algemeen rijden duitsers ook door ipv sukkelen....... _O-
 
Alleen krijg ik op een gegeven moment genoeg van drempels. Gelukkig Duitsland op 5mins en gaan......en in het algemeen rijden duitsers ook door ipv sukkelen....... _O-
From memory is de concentratie drempels daar wel wat hoger... Maar geheugen is niet zo heel betrouwbaar, dus zeker ben ik niet :+
 
ik ga nu even duitsland in

Heb jij tips voor een ritje naar / rondom Tecklenburg vanuit Nordhorn? Dat ik vanaf Ibbenburen in het mooie gebied blijf zeg maar....

(Bijvoorbeeld kronkelroute op mijn TomTom van A naar B, naar C, naar D, naar E enzovoort.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan