zijn er meer meiden met een supersportmotor ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

suzukibabe

Rookie
14 mrt 2004
22
0
apeldoorn
Waar zijn alle andere meiden op een supersportmotor?
Ik heb 2 jaar op een Suzuki SV gereden en ga dit seizoen op een Suzuki gsxr 600 rijden, ga nu voor het echte werk, echt wel te gek.
 
Mijn vriendinnetje :)

Op een R6. Wel te koop momenteel, maar dan komt er
weer een andere supersport.

In gezocht en gevonden, en als je dan zoekt op "dec",
vind je ze direct.....
 
Ik rij nu op een GSX-R 600 ;) Dus hier is er 1 :P (zie signature voor motor)

Janice rijd ook een Gixxer zelfde kleurtje ;) Zij zal ook wel reageren.
 
[me]Redline Rider pakt ze luie stoel erbij
[/me]


PICCIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! :9~
 
Janice heeft een gsx600r, nu haar rijbewijs nog.
vibrate2.gif
 
Ik vind dat die zxr400 zeker ook mee telt hoor!!
Ben net nieuw hier, dus moet nog oefenen met de icoontjes en foto's plaatsen.... Heb daarbij ook nog een apple computer dus werkt net weer iets anders dan alle andere.
Zag al wat meer meiden, maar die zaten allemaal achterop, dat vind ik dan weer niet mee tellen.
Deze gsxr is van mijn vriend geweest, hij is op zoek naar een nieuwer model, zodat we het nieuwe seizoen samen kunnen rijden (is weer eens wat anders dan allebei dezelfde fiets en zelfde trainingspak haha)
 
Ok hier de foto van mij op me zixxer. Toen zaten de oude knippers er nog op en er zit nu een donker ruitje op en een soloseatje! Dus die moet je er maar even bij denken :P

full
 
Ok hier de foto van mij op me zixxer. Toen zaten de oude knippers er nog op en er zit nu een donker ruitje op en een soloseatje! Dus die moet je er maar even bij denken :P

...piccie...


..en een ZXR400 en rood haar..aiaiai..vrijgezel? *D

Koz
 
me vriendin reed àltijd een Blade, daarvoor een cbr400rr, nu ivm met een kleine haar motor verkocht, maar ze rijdt ook op me R1, of op de KTM SM

Kortom, niets mis mee
 
ik rij sinds een maandje een zx9r...en dat is super..en dit is me and my bike :P
full
 
Ik heb een 2002 R6 voor op de weg (de blauwe linker):
PICT0003.sized.jpg


Voor op het circuit heb ik een 2004 R6 (in opbouw):
PICT0344.sized.jpg
 
Roadracer rijdt op een cbr600f uit '88, beetje oud, maar wel lekker :P Heb ff geen goeie piccies, maar ga er binnenkort weer een paar maken want heb net een leren combi gekocht :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan