Zijn er mensen hier die dit kunnen :)

Hmm die foto lijkt geedit kijk maar naar de handschoen, ik zie in ieder geval iets vreemds.


Maar ik kan het niet, wel eens een headdown gehad maar daar heb ik nog last van.

Ik zag laatst op een mpeggie een butt down (dus wheelie en je kont op het het asfalt) zonder te vallen...
 
Hmm die foto lijkt geedit kijk maar naar de handschoen, ik zie in ieder geval iets vreemds.


Maar ik kan het niet, wel eens een headdown gehad maar daar heb ik nog last van.

Ik zag laatst op een mpeggie een butt down (dus wheelie en je kont op het het asfalt) zonder te vallen...
Waarom kan dit niet dan? hij gaat toch redelijk platachtig en daarbij hangt i flink naast zijn motor ( hij ligt meer op de zeikant eigenlijk).
Ik denk dat het gewoon iemand met ballen is en het asvalt gewoon geraakt heeft hoor
 
nou... dat lukt mij niet 1 keer!

op de superbike in assen laatst was der een stuntteam. 1 gast ging voorop zitten (bij ut voorwiel). ze maakte een rijdende stoppie en die gast ging met zijn helm over de grond ECHT geweldig...

als iemand wat webspace heeft voor me, kan ik hem uploaden (2,5 mb ongeveer)

Sander
 
Hmm die foto lijkt geedit kijk maar naar de handschoen, ik zie in ieder geval iets vreemds.
...
Niks raars aan die foto, en ik zou ook niet weten wrom het niet zou kunnen. Kijk eens naar de moto-gp, en let eens op hoe kort die mannen met hun elleboog bij de grond komen, zonder dat ze daar moeite voor doen. Nou stel je eens voor dat ze wel moeite gaan doen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan