zijn er motorrijders hier zonder opslag?

1616009524268.png

unieke sticker set maakt hem ook minder aantrekkelijk , maar dit moet je wel mooi vinden :P
 
Je had gewoon toch die Fatboy moeten kopen, met zij tassen met een gun erin, en een zonnebril moeten jatten. Arnold Schwarzenegger z’n motor werd niet gejat, geloof ik.
 
Staat er wel een camera op :t
Ik gok zomaar dat er niet opgeschaald gaat worden, met Zulu’s enzo, als er een scooter gejat wordt. Ik heb in elk geval nog nooit een politie functionaris kunnen enthousiasmeren om enige vorm van actie te ondernemen n.a.v. een diefstalof -poging van een motor. Wel is er ooit een motor van mij in beslag genomen, omdat-ie kennelijk uitnodigde tot diefstal c.q. vandalisme...
 
OHoe impopulairder de motor des te groter de kans dat je hem mag houden. En als je bovenop er voor zorgt dat hij er bijzonder slecht uitziet.

Dat is nog eens een goeie tip. Koop een motorscooter, trap een paar deuken/gaten in het plastic en rij ermee tegen een muur, geheid dat niemand hem wil jatten.

Wat een man van de wereld bi-j toch 😍
 
Dat is nog eens een goeie tip. Koop een motorscooter, trap een paar deuken/gaten in het plastic en rij ermee tegen een muur, geheid dat niemand hem wil jatten.

Wat een man van de wereld bi-j toch 😍
ie koop’m ’n FXD en skup’t d’r een poar deuk’ng in en zorg’ng dattie amper start’n wol. Bittien roest an alle deel’n en der ister geenene die’m metnemp
 
ie koop’m ’n FXD en skup’t d’r een poar deuk’ng in en zorg’ng dattie amper start’n wol. Bittien roest an alle deel’n en der ister geenene die’m metnemp
Da's dan denk ook de reden dat ze mijn FZRren niet jatten... Ik wordt zelfs gemaild of ik er nog meer bij wil hebben
 
2kettingsloten door achtervelg aan andere motor van de buurman, stuurslot en startonderbreker, gps tracker die reageert op kleinste trillingen. 2 schijfremsloten voor en achter, voor met alarm. Goede hoes, 3punten vast; voor mbv schijfremslot(met 120db alarm), midden dmv clipje, achter dmv kettingslot. Camera van nabijlegen bedrijf erop gericht. EN diefstal verzekerd tegen aanschafwaarde(24mnd), in Amsterdam, vrij nette buurt wel maarja.. blijft mokum. Dit geeft me wel gemoedsrust, maar toch heb ik liever een stalling, echter hier in buurt niet te betalen, durven ze ruim 400eu p/m voor te vragen, een plekje in de parkeergarage!
 
2kettingsloten door achtervelg aan andere motor van de buurman, stuurslot en startonderbreker, gps tracker die reageert op kleinste trillingen. 2 schijfremsloten voor en achter, voor met alarm. Goede hoes, 3punten vast; voor mbv schijfremslot(met 120db alarm), midden dmv clipje, achter dmv kettingslot. Camera van nabijlegen bedrijf erop gericht. EN diefstal verzekerd tegen aanschafwaarde(24mnd), in Amsterdam, vrij nette buurt wel maarja.. blijft mokum. Dit geeft me wel gemoedsrust, maar toch heb ik liever een stalling, echter hier in buurt niet te betalen, durven ze ruim 400eu p/m voor te vragen, een plekje in de parkeergarage!
On-ge-lo-fe-lijk!!!
 
Dus na verloop van tijd gaat het spul stuk, en dan sta je altijd ergens waar je niet meer wegkomt (Wet van Murphy).
Yup, zo heb ik twee jaar geleden een hele tijd stilgestaan in Duitsland. De startonderbreker had kuren.

Die heb ik er naderhand gelijk uit gesloopt. :( 💣🪓🪚

IMG-20190725-WA0014~2.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan