zijn er motorrijders hier zonder opslag?

Da's dan denk ook de reden dat ze mijn FZRren niet jatten... Ik wordt zelfs gemaild of ik er nog meer bij wil hebben
Had‘m veur de deure stoan en de naboar vròg mien of ik in de skroot was’egoan. Ik zeg d’rop nee, zeg’ie ”hoal dat kreng dan moar rap weg veur anderen hun zooi d’r bi’j stort.
En toen mossie noch an roest’n eej.
 
Wat ik net zei even door vertaald.

Me vewerref un FXD en treid d'r un laag deuke in, zorrag dat hè ampâh wil stagtûh. Un beitsje korrausie en d'r is niemand die ze ège weidèrrechtelijk ontferremp auvâh uw ègendom.

Zo goed @Michielo1976 ?
 
hahaha ik ben juist bang dat ik jullie ook gek maak😂 ik ben super enthausiast idd echt ik word gek wil er zo graag oprijden maar het gedachte al ik heb zolang gespaard en dan dat iemand het zou stelen brrrr
Nou, daar komt-ie: In het ergste geval mag je 'm bij mij in de tuin stallen, daar staan er toch al 6. Maar dat heen en weer rijden naar Ypenburg word je ook zat. Den Haag zat je toch? 😎
 
Laatst bewerkt:
Echt? Sorry jongens, ik haak af, ben even druk, allemaal dingen enzo... :+

Ik ook. Maar dan morgenvroeg. Was gezellig weer!

Wat ik net zei even door vertaald.

Me vewerref un FXD en treid d'r un laag deuke in, zorrag dat hè ampâh wil stagtûh. Un beitsje korrausie en d'r is niemand die ze ège weidèrrechtelijk ontferremp auvâh uw ègendom.

Zo goed @Michielo1976 ?

Hoe moet ik dat nou weten? Ik begrijp en praat een beetje Neder-Saksisch, geen Haags :+
 
Nou, daar komt-ie: In het ergste geval mag je 'm bij mij in de tuin stallen, daar staan er toch al 6. Maar dat heen en weer rijden naar Ypenburg word je ook zat. zat je toch?
haha jaa wel super aardig van je👍🏻 zou het fijn vinden btw als je mijn locatie zou verwijderen uit je text❤️
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan