zijn er motorrijders hier zonder opslag?

haha jaa wel super aardig van je👍🏻 zou het fijn vinden btw als je mijn locatie zou verwijderen uit je text❤️
Ik heb het van jou uit dat andere topic,dus heel facebook weet het al, maar je quote moet je dan ook aanpassen, paranoia 😎 🤫 _O-
 
2kettingsloten door achtervelg aan andere motor van de buurman, stuurslot en startonderbreker, gps tracker die reageert op kleinste trillingen. 2 schijfremsloten voor en achter, voor met alarm. Goede hoes, 3punten vast; voor mbv schijfremslot(met 120db alarm), midden dmv clipje, achter dmv kettingslot. Camera van nabijlegen bedrijf erop gericht. EN diefstal verzekerd tegen aanschafwaarde(24mnd), in Amsterdam, vrij nette buurt wel maarja.. blijft mokum. Dit geeft me wel gemoedsrust, maar toch heb ik liever een stalling, echter hier in buurt niet te betalen, durven ze ruim 400eu p/m voor te vragen, een plekje in de parkeergarage!
Kan veel goedkoper dan 400/mnd! Ken er een aantal voor 50/mnd in Amsterdam. Mocht je wat meer willen weten PM maar ff, dan leg ik je uit waar je ze kunt vinden :)
 
Kan veel goedkoper dan 400/mnd! Ken er een aantal voor 50/mnd in Amsterdam. Mocht je wat meer willen weten PM maar ff, dan leg ik je uit waar je ze kunt vinden :)
Hier in westland opslag geregeld in Naaldwijk. Ik laat hem sowieso max verzekeren + enkel in de opslag zetten wanneer ik niet rij. Wil het risico niet lopen, al kan die hier onder de afdak in het complex.

Kost in totaal 200 meer per maand (huur opslag + verzekering), maar voor een nieuwe motor heb ik dat wel over. Moet alleen wat minder cocaine gaan doen.... /s
 
Als je alle feestelijkheden aan je brommer hebt gehangen qua sloten en trackers, vergeet dan niet om je sleutels binnen in een metalen blikje te bewaren anders helpt zo'n alarm en tracker nog voor geen drol.

Verder niet te bang wezen. Goed verzekeren en niet te vaak wassen.
 
Ja, ik. Mijn gedeukte, licht geroeste, metaal verwrongen motor staat 365 dagen buiten. Staat al 2 jaar buiten. Niemand die interesse heeft behalve ik. My daily ride. Is geen zak meer waard. Links en rechts een schuiver over de snelweg gehad. Kan je fantaseren hoe het ongeveer eruit ziet nu.
Zelfs familie zegt: wanneer ga je een andere motor halen? (ik: het is zeer bruikbaar, alleen looks is slecht..... jammer dan.)
 
Laatst bewerkt:
Als je alle feestelijkheden aan je brommer hebt gehangen qua sloten en trackers, vergeet dan niet om je sleutels binnen in een metalen blikje te bewaren anders helpt zo'n alarm en tracker nog voor geen drol.

Verder niet te bang wezen. Goed verzekeren en niet te vaak wassen.
Sleutels hangen altijd aan een sleutelrekje in de gang of in de keukenla.
 
Terug
Bovenaan Onderaan