Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de toerbuffel van '93 nu twee jaar en bevalt prima. Hij best zwaar in gewicht, dat merk je vooral bij het op de bok zetten. Maar rolt ie eenmaal dan rijdt ie vorstelijk vind ik.
(Afbeelding)
REF # PART # DESCRIPTION QTY SPEC
120 120S0860 Bolt - Socket 4
130 130G0612 Bolt - Flanged, 6 x 12 4
130A 130J0816 Bolt - Flanged, 8 x 16, Black 4
11044 11044-1918 Bracket, Side Bag Stopper 2
27008 27008-1127-AA Key-Lock, #A, Side Bag AR (Option)
27008A 27008-1127-BB Key-Lock, #B, Side Bag AR (Option)
27016 27016-1066-AA Lock-Assy, #A, Side Bag 4 (Option)
27016A 27016-1066-BB Lock-Assy, #B, Side Bag 4 (Option)
27016B 27016-1067-AA Lock-Assy, #A, Side Bag Mount 2 (Option)
27016C 27016-1067-BB Lock-Assy, #B, Side Bag Mount 2 (Option)
28012 28012-1077 Reflector - Reflex 2
35011 35011-1299 Stay, Bag 2
35011A 35011-1300 Stay, Bag, LH 1
35011B 35011-1301 Stay, Bag, RH 1
35011C 35011-1302 Stay, Side Bag 2
46019 46019-1063 Grip-Assy, Side Bag 2
56018 56018-1948 Mark, Side Bag, Concours 2
56040 56040-1178 Label-Warning, Side Bag, Payload 2
56040A 56040-1192 Label-Warning, Side Bag, Lock 2
57003 57003-1068 Bag-Assy, Side, LH 1
57003A 57003-1069 Bag-Assy, Side, RH 1
92015 92015-1263 Nut, Lock, Flange Cap, 5mm 2
92018 92018-005 Nut, Push, 3mm 4
92022 92022-1317 Washer, 8.5 x 20 x 1.6, Black 4
92022A 92022-1521 Washer, Nylon, 5.3 x 11.5 x 1.5 2
92075 92075-1859 Damper 2
prijs sleuteltje: 4.05 US $
Ik ben dit weekend over de 170.000 km heen gegaan met mijn 86-er GTR (in 87 op kenteken gezet , info waarvoor dank Bierelier)
't Is een fijne fiets alleen de remmen zijn in mijn ogen wat magertjes voor de combinatie vermogen/gewicht.
Ik heb de laatste paar weken steeds ritjes gemaakt van tussen de 475 en 650 km per dag (in de weekends) en dan is het goed vol te houden.
Slapend handje is wel herkenbaar, maar da's wel op te lossen door er af en toe oefeningetjes mee te doen op stukken waar je even je gas kan loslaten...
Ik heb er trouwens achter een Bridgestone BT45R op laten zetten; de Metzeler die er eerst opzat had (met droog en nat weer) veel moeite met langsgroeven en de fiets was ook moeilijk plat te krijgen (maar dat kan ook komen omdat de Metzeler wat vierkant gesleten was). Voor zit er een andere Bridgestone op (weet type niet zo uit mijn hoofd, maar is het type wat bedoeld is voor de Honda Pan)
Zou het "slapende handje" misschien te verhelpen zijn met het regelen van de balansassen? Ik denk dat dit fenomeen zich voordoet omdat de motortrillingen doorgegeven worden via het chassis naar het stuur. Silanblokken ????
Had ook al gelezen dat men lood in de stuurstangholte moet steken om de trillingen te reduceren.
Heeft iemand dit fenomeen al besproken met zijn / een (goede) hersteller ?
MvG,
Norbert