zijn er nog meer cb1000 rijders?

IMG_2384.JPG


IMG_2385.JPG


IMG_2386.JPG



De Big One van me pa.
 
Ik heb dezelfde maar dan zonder die gave uitlaat!!!!
Hoe klinkt ie en wat voor type uitlaat is dat ?


Tis een Yoshimura rs-3 van een gsx-r/cbr 900 rr. Hij klinkt lekker , maar niet heel extreem omdat die pot (katalysator?) onder de motor hangt.Op een cbr 900 RR klinkt de pijp nog heftiger })
 
Mooie demper...!
Die pot is trouwens het expansievat.


Tis een Yoshimura rs-3 van een gsx-r/cbr 900 rr. Hij klinkt lekker , maar niet heel extreem omdat die pot (katalysator?) onder de motor hangt.Op een cbr 900 RR klinkt de pijp nog heftiger })
 
Hey... waar heb ik die motor eerder voorbij zien komen... CB1000-club... *D Wanneer wordt je lid....? Zie je volgende week dan misschien wel, als ik je kan vinden tussen de 800 andere motoren... Ik kom met de Rotterdam-groep, overigens met nog een andere CB1000-rijder.
:)

Ik hoop deze schoonheid dan mee te nemen. CB400 Big One. Ik kom met de groep uit Arnhem.

(Afbeelding)

:]
 
Hey... waar heb ik die motor eerder voorbij zien komen... CB1000-club... *D Wanneer wordt je lid....? Zie je volgende week dan misschien wel, als ik je kan vinden tussen de 800 andere motoren... Ik kom met de Rotterdam-groep, overigens met nog een andere CB1000-rijder.
:)

CU next week :] Kan ik je dan misschien ook het verlossende woord geven, "doet ze het of doet ze het niet" ....
full
 
proberen het nog maar een keer, zijn er nog Big-One rijders :?
ze zijn zeldzaam,


maar er moeten toch wel een paar tientallen zijn.
 
Goedemorgen.
Als ik voor een CB1000 uit '94 'n bochtenset zoek waar/bij wie/etc kom ik dan terecht?
Of weet 1 van jullie toevallig nog zoiets liggen?
Groet,Fred.
 
Je ziet ze niet zo veel en er zijn ziet zoveel mensen die uberhaupt van een cb1000 gehoord hebben. Ben ik nou de enige die constant uit moet leggen dat het GEEN cbR is? Zelfs een dealer in h.h.waard beweerde dat er geen CB1000 bestond.
Ik heb hem hard uitgelachen!!!!! :Z


dit topic raakt wat verouderd maar ik vroeg me af of je nog steeds rondrijdt op die 1000? Rijd zelf x4 en ben ook een Zaankanter vandaar.........
 
schop

ik twijfel tussen een xjr1300sp geel met zwart en een big one rood met wit


wie overtuigt me van zijn gelijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan