Zijn er nog motorrijders op de weg????

vandaag nog ff lekker duitsland in geweest.
alleen eruit gereden door een maserati gt3200.
wel koud, maar wel gereden :] , anders wordt ik een beetje loco whoeeatjha :+
 
ik rij ook vrolijk door, komt wss dat ik mijn rijbewijs pas heb sinds begin januari. jaja echte bikkels halen hun rijbewijs gewoon midden winter.

nu na school toch vaak snel snel 50km ritjes doen. ik heb zelfs nog geen moto broek. (shame on me)
ik stond afgelopen vrijdag aan een kruispunt naast een suzuki gsx-R 1000. en die gozer doet zijn vizier naar boven en bekijkt me zo van wat voor amateur ben jij.

net 18 op een rs125 met richa jasje aan, jeansbroek en nikes. ik voelde me een echte wannabee. naja het gaat toch om het rijden he.

btw: nu het eenmaal trug 5 @ 6° is zie ik veel meer motorijders. als het echt sneeuw neem ik ook wel de auto


Hoi bikkel... :)

Neem ff dit advies over....KOOP GOEDE KLEDING......

zolang jij met een spijkerbroekkie en gympies op wat voor een motor ook blijft rondsjezen, en zeker met deze temperatuurtjes,....wordt mister oxbow niet voor vol aangezien.....

en dat geldt ook voor al die andere wannabees die net beginnen....
bezuinigen op veiligheid/ je lichaamsbescherming is de grootste fout....

change... :X 8-)

see-joe
 
Ik kom vrij weinig motorrijders tegen de laatste paar dagen...kan ook liggen aan het feit dat ik savonds rond 22.15 richting werk ga, en smorgens om 07.00 weer naar huis... :P

1 voordeel: ik hoef iig geen ruitontdooier te gebruiken...alleen dat ijs van je buddy afkrabben is wat lastig ;)

Ijs
Heeft die dober weer................
Laat die hond dan ook uit
NU.........
 
Rij ook hele winter door, behalve als het sneeuwt. Stond een tijdje terug vast ter hoogte van Uitgeest. Kwam om 0500 aanrijden, en ineens reed ik door een wit wereldje. Kon gelukkig zonder te vallen stoppen op het tankstation. Later na gemeten, had dik 2 km over de sneeuw gereden. Denk dat er toch ergens een engeltje wakker was. Maar nu ik dit zit te lezen, en naar buiten kijk, ben ik blij dat ik zometeen weer mag werken. De zon schijnt *D , dus eindelijk eens met droog en mooi weer naar Adam toe knallen.

Hhhmmmm O-)

Waarom komt dit verhaal me bekend voor ? :X :X :X

:+ 8-)

Tis gellukig goed afgelopen en je kan lekker weer :]

Hopelijk straks samen :] :] :]
 
ben alleen afgehaakt toen het s'morgens min 8 was....bij het tankstation merkte ik dat de sleutel niet meer in de off stand wilde en er ijs aan de binnenkant van het vizier zat '( als je gaat rijden dat voelt het al gauw nog een flink stuk kouder aan....bevriezingsverschijnselen kent m'n bmw gelukkig niet!! 8-) nu alleen ik nog!!!!!!!!!!!!!
 
Vanochtend over 150 kilometer (woon-werk) 5 andere motorrijders gespot, op de terugweg* zo'n 2.

Weinig echte motorrijders op de weg dus...

(* Kunnen er iets meer geweest zijn, ik was een beetje druk m'n fiets op de juiste rijstrook te houden met die wind.)

 
Zondag nog even een rondje noord-hollandse kust geweest maar verdacht weinig plastic gezien. Terwijl de zon scheen en het niet regende. 8-)
(moet eerlijk toegeven dat ik wel kouwe fikken kreeg...) :+
 
valt toch nog mee.....

kom 's ochtends tussen 5:15 en 5:45 op A12 tussen 7 huizen en Scheveningen...toch zeker nog 2 hele echte motorrijders ( m/v) :? ...tegen.....
applaus.gif
.



( vroege dienst....)
 
Vanmorgen tussen baarn en soesterberg 2 motors langs zien komen, terwijl ik zelf op de mijne zat te klappertanden.
 
Hoi bikkel... :)

Neem ff dit advies over....KOOP GOEDE KLEDING......

zolang jij met een spijkerbroekkie en gympies op wat voor een motor ook blijft rondsjezen, en zeker met deze temperatuurtjes,....wordt mister oxbow niet voor vol aangezien.....

en dat geldt ook voor al die andere wannabees die net beginnen....
bezuinigen op veiligheid/ je lichaamsbescherming is de grootste fout....

change... :X 8-)

see-joe

:Z

heb jaren zonder beschermende kleding gereden en ben er niks minder van geworden

niet voor vol aangezien worden? ik geef weinig om de mening van een ander.

wannabe's die net beginnen? vermoed meer beginners in pak als echte wannabe, diverse veteraanrijders die het wat minder serieus nemen met de zogenaamd heilige kledingvoorschriften.

en ging bij deze weer in op de moraalridderpraat :X

edit: rij nu zelf wel met een net broekje, laarzen en jasje voor ik weer het gros op de kast heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan