Zijn er nog motorzaken open op hemelvaartsdag?

wij hebben ook wel wapens maar die hebben we niet gewoon in de kamer hangen , als je buiten af woont als ons dan heb je wel een wapen nodig want in de winter dan zie je sons de beren vlakbij het huis en omdat we paarden hebben dan moet je iets hebben om ze te verjagen.
kunnen beren dan in amerika ook al paardrijden? :? :?
 
Nou een hoop slap gezeik en maar weinig motorzaken open. Heren bedankt, ga lekker allemaal naar Amerika kun je daar thee zuipen en beppen.
 
[on-topic]

hans van wijk en safe zoetermeer zijn iig dicht

[/off-topic]

hele grote tuinen met allemaal van die prik dingen hoe hete ze :? :P
 
ik denk dat ik hier meer geniet van het motor rijden dan die jaren dat ik motor reed in nederland , lekker uren lang rond rijden zonder al dat verkeer dat moeten jullie echt eens een keer meemaken.

Is toch alleen rechtuit tuffen :? Ik ben in Amerika geweest, maar heb nauwelijks echte bochten gezien. Verder waren het wel de mooiste weken die ik meegemaakt heb... Óóóóóóit wil ik nog verhuizen naar Amerika :z
 
wij hebben ook wel wapens maar die hebben we niet gewoon in de kamer hangen , als je buiten af woont als ons dan heb je wel een wapen nodig want in de winter dan zie je sons de beren vlakbij het huis en omdat we paarden hebben dan moet je iets hebben om ze te verjagen.
Hè, fok jij paarden?
Hey, do you fuck horses?
Pardon?
Yes, paarden.
 
En ook ik ben voor "niets" op zoek geweest naar motorzaken die open waren. Gelukkig weet ik inmiddels alles van "het paradijs Amerika", wapens en moslims.
Moderators ....... ik snap niet waarom jullie zo fel zijn op dubbele postings en meldingen van trieste ongevallen (direct slotje erop met een hoop verbaal geweld) en jullie het hier laten afweten!
Zal hier maar niet vragen welke motorzaken met Pinksteren open zijn. Die info kan ik vast wel ergens anders vinden. :x
 
Terug
Bovenaan Onderaan