Zijn er nog RSV mille eigenaars?

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
En zo ja , wat heb je er nog aan toegevoegd? Ik in ieder geval een dubbel carbon gemonteerd zoals bij de SP.Binnenkort misschien een andere eprom die bij titanium demper hoort.Misschien loopt ie dan nog beter.Kleiner voortandwiel zit ik ook aan te denken.Iemand ervaring mee?
 
dat komt mijn jongste motor is van \'81 dus het meeste ontgaat mij
 
Op zondag 03 februari 2002 22:06 schreef Gerard Wösten het volgende:
.Kleiner voortandwiel zit ik ook aan te denken.Iemand ervaring mee?

Geen ervaring met RSV, wel met R1; een tand voor is wat veel van het goede, voorwiel wil niet meer beneden blijven. |(
 
Als Mille eigenaar weet ik uiteraard precies waar dit over gaat.

Ik heb carbon achterspatbord van ART (via Engelse postorder)gemonteerd ipv dat lelijke plastic ding. Verder kettingspatbord (heet dat zo?) verwijderd. Vind ik er veel mooier uitzien. Wel een beetje kleverig kettingspul gebruiken, anders zit het bij de eerste keer dat je gas geeft in je nek.

Ik heb idd een 16 tands (ipv 17) voortandwiel gemonteerd. Dit is vooral op het circuit handig omdat je de 6e versnelling daar toch vrijwel nooit tot het eind kunt gebruiken. Je krijgt er tot ca. 200 kmh een snellere acceleratie van, en wheelies worden nog makkelijker! Verder is bij legaal snelweggebruik de 6e versnelling wat bruikbaarder (korter) geworden. Ook bij filerijden hoef je wat minder vaak de koppeling te gebruiken. Wat mij betreft de goedkoopste manier voor het \"opvoeren\" van je fiets.

Verder heb ik Aprilia titanium raceuitlaat + chip. Geeft vooral in het middengebied wat meer punch. Op top merk ik het verschil niet echt. Verder is vooral het geluid }) , de looks en het gewicht (5 kg) een verbetering.
 
een ander voortandwiel maakt heel veel uit,ik heb het ook gedaan op mijn fireblade,ik heb veel meer trekkracht,ik vindt het veel spectaculerder,het is veel meer beuken hoor.nou,ik hoor het wel,succes
 
Heb ook nog een mille... Heb er ook een titanium (1 pijp) uitlaat onder laten zetten met een andere eprom.. Ik kan het verschil niet echt merken, het geluid wel! oorverdovend. Maar dat verhaal over die voortandwiel heb ik wel oren naar! Wat zijn de kosten ervan?

Greetz })
 
Bij star twin heb ik 30 euro betaald voor imitatie van zelfde staalsoort waar de orginele ook van is gemaakt.Orginele kost wel effe 90 euro.Tel uit je winst.Resultaat is dag en nacht verschil! :}
 
Bij star twin heb ik 30 euro betaald voor imitatie van zelfde staalsoort waar de orginele ook van is gemaakt.Orginele kost wel effe 90 euro.Tel uit je winst.Resultaat is dag en nacht verschil! :}

Misschien binnenkort RSV Mille rijder...
 
En zo ja , wat heb je er nog aan toegevoegd? Ik in ieder geval een dubbel carbon gemonteerd zoals bij de SP.Binnenkort misschien een andere eprom die bij titanium demper hoort.Misschien loopt ie dan nog beter.Kleiner voortandwiel zit ik ook aan te denken.Iemand ervaring mee?

In Utrecht die Mille met dubbele uitlaten (aan iedere kant 1) gezien? Stond vlakbij de Alfetto stand. Alleen jammer dat de dempers net wat te ver naar achteren uitstaken. Voor de rest :9~
 
Is mijn dealer Star Twin uit Loenen.Handige jongens hoor! Ze maken van alles. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan