Zijn er nog Snowboarders onder ons??

Dag luitjes, ik vroeg me dus af of er nog Snowboarders onder ons zijn!!
Ik wil namelijk Zaterdag de 18e gaan Snowboarden in Bottrop (Duitsland +/- 160KM vanaf Utrecht) zijn er nog meer mensjes die daar trek in hebben?? de kosten zijn 39,90 voor de hele dag, en 29,90 vanaf 16:00 LET OP!! DIT ZIJN "ALL INCLUSIVE" PRIJZEN!! hiervoor heb je dus het Ski/Snowboard materiaal, eten en drinken!!

http://www.alpincenter.com/skihalle.htm

Nog niet maar heb nog nooit iets gebroken en voor alles moet een 1e keer zijn!

(Plus Bottrop is voor mij een 45 minuut max rijden 8-) )

Euhm... bagger. De 18 kan ik niet en samen met mij nog een man of 100... Mag niet zeggen waarom enzo maar op een andere dag kan ik eventueel wel.
 
Laatst bewerkt:
ey ik wil wel mee, maar ik moet zaterdags altijd werken zou het niet een dagje later kunnen?? Dan wil ik wel mee.. Ben er paar keer geweest is op zich wel grappig vooral met meer man!!
 
Ik heb me aangemeld voor Winter Efteling, dus ik kan helaas niet.

Hee Fred!! dit is voor de 18e hoor!! de Winter efteling is pas de 19e!! Duzz!! ;)


Nog niet maar heb nog nooit iets gebroken en voor alles moet een 1e keer zijn!

(Plus Bottrop is voor mij een 45 minuut max rijden 8-) )

Euhm... bagger. De 18 kan ik niet en samen met mij nog een man of 100... Mag niet zeggen waarom enzo maar op een andere dag kan ik eventueel wel.

'( Vergis je je niet ook met de 19e??


ey ik wil wel mee, maar ik moet zaterdags altijd werken zou het niet een dagje later kunnen?? Dan wil ik wel mee.. Ben er paar keer geweest is op zich wel grappig vooral met meer man!!

Dan zit half MF in de Efteling!! maar we kunnen natuurlijk altijd nog eens een andere X :P
 
Yep, week 4 zit ik weer in Westendorf Oostenrijk. Met mijn K2 Spitfire (oud plankie, maar wel lekker) :9
Westendorf is relaxxxxxxxx zeker de apreski in de moskito bar is helemaal het einde vorig jaar een super vakantie gehad daar,helaas dit jaar geen wintersport voor mij ivm opkomst eertse kindje,maar volgend jaar ben ik toch zeker weer van de party........
 
Hee Fred!! dit is voor de 18e hoor!! de Winter efteling is pas de 19e!! Duzz!! ;)'( Vergis je je niet ook met de 19e??Dan zit half MF in de Efteling!! maar we kunnen natuurlijk altijd nog eens een andere X :P

Nee, de 19e is de Efteling dinges. De 18e heb ik wat anders. Die moet ik rvij houden. Het zou kunnen dat dat toch niet doorgaat dan kan ik weer wel...
 
Whoaa! Snowboarden is echt te gek!

Ik board nu ongeveer 8 jaar, eigen spullen goed voor elkaar.
- Airwalk Format 159
- Airwalk Format bindingen
- Vans Danny Kass 1 pro model boots
lekker broekie erbij en een dikke trui + muts :P

En Bottrop, das voor mij een half uurtje rijden :)

alleen de 18e, tja, dan kan ik nie (werken....)
 
Da's jammer, maar wie weet een ander keertje *D misschien moet ik het de volgende X ook wat langer van te voren aangeven :?
 
Lijkt me wel handig ja...
full
 
rij maar door naar neuss.

Bottrop ben ik 2 keer wezen boarden maar ik vond het een klote baan.
Als je omhoog wilt moet je op zo'n lopende band gaan staan en ga je door zo'n tunneltje.
Toen hadden ze helemaal geen schansen om over te springen.

Neuss heeft een 4 persoons stoeltjes lift en 2 pannenkoek sleepliften.
En een hoop schansen en is ook redelijk lang. www.allrounder.de
 
Zaterdag kan ik helaas niet maar als je het de volgende keer idd wat eerder aangeeft en ik met iemand mee kan rijden lijkt het me zeker leuk om te doen!
 
Boarden rulez...

Had voor dit seizoen niets in de planning, maar het kriebelt te erg.... dus er zweven alweer plannetjes in mijn hoofd.. Val Thorens, Tignes en anders gewoon oud vertrouwd Oostenrijk.
 
Twee weken geleden geweest met wat collega's. Alles goed geregeld. Ik had nog nooit op zo'n plank gestaan. Ik denk voor degene die al gevorderd zijn misschien de baan wat tegenvalt.Hij is ongeveer 600 meter en bij er was wel een heuvel bij. Ik vond het prima. Ook zeker goed naar mijn zin gehad. Als je van snowboarden wilt gaan skieen of vice versa kost het je 5 Euro xtra.
Voor de rest prima, redelijk eten (je moet geen 5 sterren resaturant verwachten) Er was o.a. rijst met kip kerrie, pasta met saus, 2 soepen, frites, kipnuggets, boodjes, salades e.d.
De drank is goed geregeld. Voor degene die een biertje lusten je krijgt halve liters......dus ff een BOB regelen.
Gewoon een leuke gezellige dag, een aanrader.
 
Nog nooit op een snowboard gestaan, maar zal niet veel afwijken van een skateboard en dat staat in de kamer nog steeds te pronken.

Zal er eens over denken.....

dacht ik ook, maar vergis je niet ......tis wel cool als je het een beetje door krijgt 8-)
 
Zo!! Ik ben Zondag naar Bottrop geweest, best aardige baan, alleen jammer dat er zoveel Skiërs vallen op de transportband waardoor je vaak lang moet wachten tot je weer boven bent!! :( maar verders heb ik me prima vermaakt, en het eten was goed te doen *D we hebben ook ff alle ijsjes geprobeerd die ze hadden als toetje O-) :P
Ik zal het volgende X toch ff wat vroegerder melden wanneer we weer willen gaan!! lijkt me wel leuk met een groter cluppie de baan onveilig te maken!! })


Hey Ert, in maart naar la france zeg je????? Franka en ik gaan 12 maart naar Val Thorens en ik hep er zin aaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!

(Afbeelding)

Hé Mazz!! '( ik vrees dat de luitjes waarmee ik zou gaan op de verkeerde datum willen vertrekken, dus ik ga zelf maar kijken voor een lastminute groepsreisje in Jan. of Feb. 8-) Heb d'r ook veel ZIN AAAAAN!!! :P
 
Hier nog een Snowboarder
in Januarie naar oostenrijk Kirchberg Tirol
kan nie wachte
 
Hier nog een Snowboarder
in Januarie naar oostenrijk Kirchberg Tirol
kan nie wachte

kirchberg is niet echt leuk voor snowboarders.

Te veel smalle paadjes die nauwlijks afdalen (dus hopen dat je een lift krijgt van zo'n skieer met prikstokken)
bijna geen offpiste mogelijkheid
En een paar jaar geleden hadden ze niet eens een funpark.

Maar je kunt er wel goed bier drinken in de londonpub *D
 
Maandag vertrek ik lekker samen met een vriend naar Risoul (Franse Alpen) voor 5 daagjes Snowboard Fun!! :P
 
jazeker!!

full


vorig jaar kon ik niet wachten, dus heb bij de eerste beste sneeuwbui m'n oude board gepakt, schans gemaakt, en van de dijk af gegaan!!!

wandelaars stonden wel een beetje raar te kijken :?
 
Laat ze maar raar kijken, als jij maar lol hebt toch?? :P

Ik ben gister weer terug gekomen van een lekker weekje boarden in Risoul dat was echt toppie *D
 
oe oe ik ben er nog niet echt een hoor!!!! (in wording denk ik hahaha)

ga over krappe 2 weekjes naar Noorwegen en dan lekker boarden....

(heb het al 2x gedaan in Den Haag hahah) maar vindt het cker leuk!

Dus alle tips zijn welkom!!!

:) *D (denk dat ik toch maar stiekum nog even ga oefenen hahaha)
----------------------------------------------------------------------

(kom er net achter dat ik al gepost heb hahahah ;) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan