Zijn er nog Snowboarders onder ons??

Idd.....van't weekend nog maar eens proberen en het strijkijzer er wat langer op houden....

volgende week in landgraaf lekker raggen }) ....den haag is toch wel erug klein :(

Botrrop is ook nog best aardig, en je krijgt d'r nog eten bij ook!! :P
 
Zegguh, vraagje

ben nou 2x weze indoor boarden met me net opnieuw zelf gewaxte board...maarre hij's nu alweer kaal en bot(ter)......

Na 2x 4 uur indoor...dat kan toch niet?


Als je een nieuw boardje hebt moet je die eerst een aantal keren waxen en weer kaal schrapen en weer waxen.
Dan komen de porieen van de base tenminste goed vol met wax.
Ziet de base van je boardje nu wit? (uitgedroogd)
 
Als je een nieuw boardje hebt moet je die eerst een aantal keren waxen en weer kaal schrapen en weer waxen.
Dan komen de porieen van de base tenminste goed vol met wax.
Ziet de base van je boardje nu wit? (uitgedroogd)
Euhm is een witte base....maarre op het space invader grafic ziet ie er inderdaad wittig uit...

dus moet hem gewoon een paar keer achter elkaar waxen?....oke dan
 
van het weekend wezen oefenen in zoetermeer hahaha

tja het enige is dat ik nu met het touwtjeslift kan hahahaha

tja de rest...........hmmm een blauwe knie hahaha omdat ik ipv naar voren ging boarden via de achterkant ging hahahaha


nou morgenavond zit ik in noorwegen.............brrrrrrrr ben wel benieuwd hoe ik het eraf ga brengen!???!!!
 
Tassie, er is 1 gerust stelling. Als je het ook maar een klein beetje kan op zo een ijsbaan als Zoetermeer, dan gaat het geweldig in de sneeuw.

1 Je heb meer grip
2 Je valt zachter
3 Neem knie beschermers mee. Kosten 7 euro bij de Perry Sport maar je heb er 1000 euro plezier aan. Met die dingen om ben je niet bang om te vallen en sta je beter op je bord.

Succes en veel plezier in Noorwegen.

(hier een smiley met een snowboard)
 
full



Zo, alles weer in de auto gepropt. We komen eraan!!!!
 
ja hiero
ben vorrig jaar voor het eerst wezen snowboarden met vrienden
was bij snowworld in landgraaf
zonder les, gewoon op de babybaan geoefent en na een halfuur van de piste.
(ging nog goed ook!)
binnenkort gaan we weer,ben nu verslaaft eraan geworden :] :] :]
 
Gheheheh... :)
Ik ben toevallig afgelopen zondag voor het eerst op een snowboard gezet... :)
Een stel vrienden van mij gingen naar Bottrop en die vonden dat ik ook maar eens meemoest...
Nu heb ik, een blauwe reet, een dikke knie en overal spierpijn... B| :P

Maar, ik vond het echt gaaf en ik vrees dat dit me weer geld gaat kosten.. :)
 
Ben net weer terug uit Flaine...

de tering wat een kicke vakantie....week ervoor had het flink gesneeuwd, eerste 2 dagen van onze week ook nog beetje..

resultaat:
Off piste bijna 1 - 1,5 meter poeder :P ...
Euhm dus proberen niet stil te komen staan, moet je je board uitgraven en met veel pijn en moeite terug op een minder "diep" gedeelte komen....been there done that....

springen, gekke dingen doen alles zonder centje pijn bij "landing".



and remember "DO NOT eat yellow snow"!
 
Terug
Bovenaan Onderaan