Zijn er ook Belgische brikkers?

28 aug 2007
78
0
dendermonde
Sjah,hou van motoren en van onze naaste vrienden... bij momenten toch *O* .
Maar szou togh wel is willeuh wete of er ook sleutelaars in de rio zijn.
Zelf woon ik in OOs-Vlaanderen, Dendermonde jazeker en ben in het bezit van een CB350 (twinner). Nog geen papieren -O- , nog geen plak en nog niet lekvrij -O- -O-
Blinke doet die tog al _O- }) :+ 8-)
Ben dus een groentje als het om ervaring :Y , waar een wil is is een weg :]
full
 
In Ertvelde (Oost-Vlaanderen) staat er ook een Honda Four op de operatietafel voor een onderhoudsbeurtje. Niet het echte sleutelen maar je moet ergens beginnen.
Heb je die motor trouwens in die staat gekocht,
of heb je ondertussen vingerstompjes van het schuren?
 
Goh, zoals ik al zei... of niet moeten er nog dichtingen vervangen worden.
En neeeh hoor, self-made-bike and proud of it. Het was zoals je zou noemen een kelderexemplaar, heeft vijftien in de kelder van een liefhebber alleen wist ie er geen blijf mee. De moto bezit nu ook d helft meer onderdelen. Spijtig genoeg heb ik geen foto meer van de beginstaat :X, maar ik kan je al zeggen dat er een vettige laag op zat gemixt met stof en alle andere smurrie :9~ .
Sjah, mijn ogen blonken... je eerste moto en je wil wat :+ :+ :+
Het is ook een geïmporteerd modelletje vanuit Amerika.

Ik probeer nog wat pics of links te vinden die ik tussendoor gemaakt heb.

Kenny 8-)
 
ik ben van baasrode en heb nu momenteel 2honda cb 750 van 81 staan de eerste zou ik vanavond in rijdende toestand krijgen, de andere wordt een streetfighterproject, maar moet er nog ff voor sparen, dat zal voor binnen enkele jaren zijn vrees ik
btw, mooi twinneke

grtjs
corey
 
moerbeke city
Aerens rob
huidig eigenaar van 2 r100s'sen en 1 k100rs
+ mooie oldtimer (staat te koop ) merc }) }) :+ :+
:] :] :] :] :] :] :] :]
bijna zomer
1 r100s als cafe racer project
full
 
weet er iemand waar ik in de buurt van Gent aan minerale olie QAE 10W40 kan geraken voor mijn Honda Four 500F. Heb nu al drie motorzaken afgelopen en telkens wouden ze me synthetische olie aansmeren. Minerale kan ik wel bestellen bij die handelaren maar dan per 20liter omdat ze dat goedje aan niemand (behalve mij dus) kunnen kwijt raken.
Mijn vorige leverancier kon me Castrol GTX bezorgen maar ook die voorraad lijkt uitgeput.
 
weet er iemand waar ik in de buurt van Gent aan minerale olie QAE 10W40 kan geraken voor mijn Honda Four 500F. Heb nu al drie motorzaken afgelopen en telkens wouden ze me synthetische olie aansmeren. Minerale kan ik wel bestellen bij die handelaren maar dan per 20liter omdat ze dat goedje aan niemand (behalve mij dus) kunnen kwijt raken.
Mijn vorige leverancier kon me Castrol GTX bezorgen maar ook die voorraad lijkt uitgeput.


Kan eens kijken dat wij nog iets staan hebben... laat u iets weten in de loop vd avond.

Greetz
Dirk
 
Terug
Bovenaan Onderaan