zijn er ook dames?

sluit me aan bij de minderheid... :} :} :}
Zal straks of morgen ff m'n best doen... Geloof dat de meeste vrouwen, net zoals de meeste mannen op dit forum, niet op een chopper rijden. Wat dat betreft behoor ik geloof ik helemaal tot een minderheid: én vrouw, én chopperrijder!
 
Op maandag 18 maart 2002 21:37 schreef Honda NSR-II het volgende:
Jammer dat het zo lang duurt voordat het vrouwenvolk erachter komt dat motorrijden leuk is...

Yep, kost wat tijd maar dan heb je ook wat. Mijn vriendin zou nooit en te never op een motor stappen, dat vond ze namelijk doodeng! Twee jaar geleden is ze voor het eerst bij me achterop gestapt, vorig jaar heeft ze d'r eigen helm plus kleding aangeschaft en dit jaar gaat ze lessen *D . En volgende jaar wil ze dan een VFR kopen :} :} :}
 
Ja hoor, weer een lady in the house....hi hi
zullen we even tellen, denk dat we al in de meerderheid zijn.

luxhello.gif
luxhello.gif
luxhello.gif
 
Zal straks of morgen ff m'n best doen... Geloof dat de meeste vrouwen, net zoals de meeste mannen op dit forum, niet op een chopper rijden. Wat dat betreft behoor ik geloof ik helemaal tot een minderheid: én vrouw, én chopperrijder!

Hoi hoi gevonden.. *D . Ik ben en vrouw en chopperrijder! Virago 535. See you.
 
Welkom dame, gezellie
Ben ook vrouw maar sorry rij geen chopper.
Kom je volgende keer ook eens naar een bijeenkomst?
Veel plezier op het forum en lekker :]
 
er zijn inderdaad leuke meisjes op schakelbrommers
ik ben er met een getrouwt
ze lulde op school ook al over kapottte zuigers en bigends tegen de jongens :)
heeft ook nog een blauwe maandag gecrost op een yam 125 yzf.

Dat zijn idd de betere, ook ik ben er met zo een getrouwd, ze had toendertijd een MT 80cc. :}

Maar wel in het roze
 
Hallo hallo, nog een vrouwelijke motorrijdster....
Ik rij op een Suzuki GS500E slingshot....met kuip....Groetjes
 
Hoi, kom ook de vrouwen versterken. Heb nog geen rijervaring. Maar sedert zaterdag mijn moto Suzuki GS 450E bj 1986 gekocht. Morgenavond halen we die af en dan gaan oefenen. Mijn man zal me bijlessen dus de mogelijkheid bestaat dat er toch een paar echtelijke ruzie's volgen :( :+ . Wie nog vrouwelijke tips heeft voor mij neem dan eens een kijkje op de volgende topic want ik kijk er naar uit om te rijden en iets meer dan de paar(cm)metertjes op onze oprit. :]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/10079/1

groetjes
 
[Zwaai!]

Ben ook dame.
Ik rij dan wel scooter, maar is toch 600cc (sinds afgelopen donderdag, daarvoor yamaha'tje majesty, en daarvoor Honda CB400N, maar die heb ik total loss gereden... euh, tel ik dan toch mee? ;) )
 
Ik ben een vrouw die uit het hoge noorden komt.Helaas heb ik mijn rijbewijs nog steeds niet. Vorige week ben ik gezakt, ik kan wel huilen ;( .

8-)
 
En ja wel hier nog een vrouw uit het hoge noorden. Zijn hier toch nog meer vrouwen op het forum dan ik had verwacht ! :]

Groeten allemaal uit Grunn
 
Hier nog een meid uit het midden van het land.
Met een Bandit die niet wil rijden ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan