Zijn er ook Javanen hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht ten overvloede: IEDEREEN die affiniteit heeft met Indische LEKKERNIJEN en bikes is WELKOM!!! Verder is natuurlijk iedereen zelf verantwoordelijk voor het deelnemen aan de makanan. Dit geldt ook voor de schade die ontstaat door het eten van te veel sambal!!!!! :P
Oei, ik zal eens kijken of mijn moeder nog Indische lekkernijen heeft. Ben zelf 100% Nederlands, maar het lijkt me wel een gezellig uitje eigenlijk, dus wie weet..

Seroendeng is Indisch toch? O-) Verder zeggen die termen die voorbij komen me allemaal weinig :P
 
Oei, ik zal eens kijken of mijn moeder nog Indische lekkernijen heeft. Ben zelf 100% Nederlands, maar het lijkt me wel een gezellig uitje eigenlijk, dus wie weet..

Seroendeng is Indisch toch? O-) Verder zeggen die termen die voorbij komen me allemaal weinig :P

Yo jethro.. you are a wannabe! :+
 
Het valt me op dat er zo weinig javanen zijn die motor rijden. Ik weet niet wat het is, angst misschien. Waar ik woon zij er maar weinig javanen of helemaal niet die een motor rijden.
Hoe kan dat???? 8-)


Nou, ik ben ook ene(half javaans)komt wel op Hoogeveen.Geboren in Para. :}
 
@SilverShadow: Ok, was ff nieuwsgierig toen ik jou naast je oma zag staan op die foto :X ;)
 
Daarom, ik wist wel dat jij ook al niet zo groot bent (ik ben 1.79 :P ) dus ik dacht al: SjeeZ! Hoe 'groot' zou je omaatje zijn :) :+

Maargoed, ik dan ga ik wel niet mee hoor.. :( :+
 
"vrienden" ik ben een polletje begonnen met de naam: "welk merk rijden Indo's". Ik ben heel benieuwd wat de meest populaire motor is onder ons Indo's.
 
Ik heb die poll van je gezien... :Z maar kan het me niet voorstellen dat er een hoop indo's een BMW rijden :Y :N ...maar wie ben ik. :]


:W :W
 
Dat kan natuurlijk ook. Maar dan heb ik dezelfde foto's hier op staan dan. Hij is trouwens niet van mij hoor. Eigenaar vroeg aan mij of ik model wou staan want hij staat mij zo goed zei die. Hahaha. Maar deze foto is iniedergeval niet zo wazig. Kunnen jullie zien hoe ganteng ik ben toh. Adoee 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan