Zijn er ook Javanen hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is de superindo (AKA Ed...)
full
 
Adoeh, morgen lekker makan telor pindang bij mijn nenek.

Indo's lachen altijd als ze onder elkaar zijn, maakt niet uit om wat. Lekker poeten, in een deuk liggen om je eigen grappen. Belanda's snappen vaak niet waarom wij zoveel lachen. Mijn vader is een javaan, mijn moeder een belanda. Dus ik ben een indo, wel een blanke indo, maar bloed blijft indonesisch.

Loh en mijn sambal, Pedis en lekker :9 lekker veel terasi erin.
 
En dit ben ik Jamlem (James)
Trouwens ik ga op 17 febr. naar de motorbeurs :]
full
 
Zij er hier misschien nog mensen die naar DE MOTOR-EVENT van het oosten gaan? Het is op 4 en 5 februari in de EXPO CENTER in Hengelo ( O.)? Er is daar trouwens ook een stand van MF. Voor meer info: www.moto-event.nl
 
ik zal ook maar ff fotootje posten.. ik zie er zelf niet so indo uit, vandaar dat ik maar foto heb opgezoht waar ook me opa en oma op staan ;)
van links naar rechts : oma/ikke/opa/nichtje (ik en me nichtje zijn dus behoorlijke mengelmoesjes kwart indo kwart nl en rest latin *O*

full
 
Niet gezien... |( ...maar wat wil je het is bijna half een... :? En morgen gaat de wekker weer om 6.00.
selamat tidor :z


:W
 
Jamlem ik kom uit Oost-Souburg is 3 km van M,burg en ik ken de Fam Leijting Glennie en de rest klopt dat??????


Klopt...grote familie...ma en pa Leijting hebben vroeger ook niet stil gezeten _O-
_O- ...maar je weet vroeger hadden ze grote gezinnen en :? en Ik kom ook uit een groot gezin.. :)

:W
 
He luitjes...er werd gevraagd een foto van jullie zelf..of met of zonder motor.. |( gaan we nu foto's van onze motoren posten.

Mooie motor Tenk :}


:W
 
En dit is ikke. (Ik was ff een normale foto aan het zoeken. Op bijna alle foto's
zijn we aan het eten......... :9~ :Y )

full


Op deze foto zijn we eigenlijk ook aan het eten maar dat is niet zo duidelijk
te zien. Jawel, eten doe je op een pasar malam..... :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan