Zijn er ook Javanen hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
He lui, kaartjes voor de motorbeurs zijn bij de ANWB 3 euro goedkoper.Ok daar heb je daar geen sateetje of bami voor maar misschien nog net een broodje kroket?
Ga morgen naar Frankrijk dus ff wat kaarten en boekjes gehaald bij de ANWB. Was bij Alexandrium dus gelijk lekker een risolles en aardappelkroket gehaald bij de toko daar :9 ,mzzzls,Rob.
 
He Gman,

van harte gefeliciteerd nog met je A !! Veel plezierige kilometers toegewenst hoor !

Greetzzz :W
 
Laatst bewerkt:
Heje Guevara,

Lees ik het topic nog eens helemaal door, zie ik dat jij mijn fietsie kent ??
En ik de jouwe niet |( Zeker zo'n gave zou ik me toch moeten herinneren ! *O*

Trouwens ff een foto van me zonder botsmuts. En met 1 van de 2 nagels aan mijn doodskist ;)

full


Greetzzz :W
 
@tenk........jij ziet er ook uit als een spekkoekliefhebber......ken jij niemand in de buurt die dat op bestellin maakt?! woon jij in zdam richting koog a/dzaan?!
 
@tenk........jij ziet er ook uit als een spekkoekliefhebber......ken jij niemand in de buurt die dat op bestellin maakt?! woon jij in zdam richting koog a/dzaan?!

Ik ken niemand die het geduld heeft om het zelf te maken.
Vroeger waren ze van een toko in Arnhem het lekkerst.
Nu volgens mij ook al niet meer. Ik zal nog mijn vader vragen.
Die moet toch nog een lijstje van toko's maken welke wat voor lekkers hebben.
Nee, ik woon niet in Koog a/d Zaan. Daar zit wel de motorclub.
Erg gezellig op de donderdag avond. Zelf woon ik in Poelenburg.
Ook allemaal "gekleurde" mensen....... :X :X
Maar wel super gezellig in de zomer. Iedereen leeft lekker op straat zeg maar O-)
 
Ik ken niemand die het geduld heeft om het zelf te maken.
Vroeger waren ze van een toko in Arnhem het lekkerst.
Nu volgens mij ook al niet meer. Ik zal nog mijn vader vragen.
Die moet toch nog een lijstje van toko's maken welke wat voor lekkers hebben.
Nee, ik woon niet in Koog a/d Zaan. Daar zit wel de motorclub.
Erg gezellig op de donderdag avond. Zelf woon ik in Poelenburg.
Ook allemaal "gekleurde" mensen....... :X :X
Maar wel super gezellig in de zomer. Iedereen leeft lekker op straat zeg maar O-)
poelenburg is mij bekend.....idd gezellige buurt.....en zeeeeeer kleurrijk!
*D *D ;) vergeet niet aan je pa te vragen......want ik wil heeeeeeel graag weer eens een lekkere spekkoek verorberen.....drie dagen is zo een ding op bij ons....... ;) enne.........motorclub???! van de zomer zeker een x samen sturen tenk! gewoon een x in de avonduurtjes of zo....
 
poelenburg is mij bekend.....idd gezellige buurt.....en zeeeeeer kleurrijk!
*D *D ;) vergeet niet aan je pa te vragen......want ik wil heeeeeeel graag weer eens een lekkere spekkoek verorberen.....drie dagen is zo een ding op bij ons....... ;) enne.........motorclub???! van de zomer zeker een x samen sturen tenk! gewoon een x in de avonduurtjes of zo....

Jij woont niet in Poelenburg? Wel in de buurt?
Morgenochtend samen bakkie doen bij Bertje van De Weer motoren?
Motorclub Mozamo. Zie onder.
Met lekker weer gaan we zeker een keertje sturen! :] :W
 
Jij woont niet in Poelenburg? Wel in de buurt?
Morgenochtend samen bakkie doen bij Bertje van De Weer motoren?
Motorclub Mozamo. Zie onder.
Met lekker weer gaan we zeker een keertje sturen! :] :W
ja ik woon denk ik een kilometer of 9 bij jou vandaan.........morgen gaat mij niet lukken......maar dat halen we een x in! leuk zo een club.....ik heb echter weinig tijd......en rij als het kan...(alleen met mooi weer, alhoewel ik drie weken geleden nog ff gereden heb......kon het niet laten!) en waar zit die bert?
 
ja ik woon denk ik een kilometer of 9 bij jou vandaan.........morgen gaat mij niet lukken......maar dat halen we een x in! leuk zo een club.....ik heb echter weinig tijd......en rij als het kan...(alleen met mooi weer, alhoewel ik drie weken geleden nog ff gereden heb......kon het niet laten!) en waar zit die bert?

Maakt niet uit.
Ik hoor net dat ik moet helpen mijn zus verhuizen........ :(
Club is erg gezellig en veel mooie ritten ook naar het buitenland.
Dit jaar voor het eerst richting de Dolomieten met z'n allen. *O* *O*
Bert zit aan De Weer. Zo heet die straat....... :X
10 minuten lopen voor mij. Erg lekkerrrrrrrrrr, die koffie trouwens ook O-)
 
"vrienden", ik ben heel benieuwd of dat er hier ook indo's zijn die BMW rijden. En zo ja welk type dan. Ik rij zelf een R 1150 RT. :] :] :] :] :9 :9


full
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat ik een R1 heb is mijn beurs behoorlijk leeg, kan altijd wat voller *D
Is een R1 uit '99 en het rijdt super, heeft lekker veel power :9
power hebben ze idd genoeg twee maten van mij rijden er ook op 1x 2001 en 1x 2003.....ongeloofelijk wat een acceleratie als ze in 6 gas geven......ik moet dan echt een versnelling terug....maar de 2001 is niet standaar.....zit dynojetje in met volle akra......en het geluid.......njammie!
 
Maakt niet uit.
Ik hoor net dat ik moet helpen mijn zus verhuizen........ :(
Club is erg gezellig en veel mooie ritten ook naar het buitenland.
Dit jaar voor het eerst richting de Dolomieten met z'n allen. *O* *O*
Bert zit aan De Weer. Zo heet die straat....... :X
10 minuten lopen voor mij. Erg lekkerrrrrrrrrr, die koffie trouwens ook O-)
vaste klant dus! 8-) tjek je meel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan