Zijn er ook zijspanrijders met een GOLDWING er aan

benjo

MF'er
22 sep 2006
160
0
Groningen
Ook ik wil mijn gl 1500 voorzien van lpg maar hij heeft nu een km stand van 83000km (hoeveel km kan gaat (kan) een gl 1500 blok mee) dus mijn vraag zijn er meerdere mensen die probleem loos op lpg rijden en wat is je km stand van je motor en probleem loos of niet en later er gas in monteeren kan dat kwaat of niet (voor het blok)


*O* :] :] *O*
 
Mijn vraag is wie rijd er met een motor op gas
en hoeveel kilometer heeft die motor dan gereden (vlekeloos)
Hoeveel kilometer kan een goldwing 1500 aan op LPG zijn er hier ook goldwing LPG rijders??
 
Mijn vraag is wie rijd er met een motor op gas
en hoeveel kilometer heeft die motor dan gereden (vlekeloos)
Hoeveel kilometer kan een goldwing 1500 aan op LPG zijn er hier ook goldwing LPG rijders??

Dat zeg ik, zoek even op Bachus (dat is een ander forum-lid) en zijn topic. Heeft heel wat kilometers gemaakt met GL1500, en aan hem kan je denk ik best wel info vragen.

Kijk hier eens...
Gas in het Bakkie.
 
dat zegt "Ivokim" toch?? bachus.............. heeft een heel topic volgeschreven over de ombouw van een Goldwing met bakkie naar LPG
 
bachus.............. heeft toch een goldwing 1100???
ik vraag naar mensen met een goldwing 1500 op lpg
Ja mischien weet bachus mensen die op een gl 1500 op lpg rijden

*O* *O* *O* *O* *O* *O* :}
 
Laatst bewerkt:
bachus.............. heeft toch een goldwing 1100???
ik vraag naar mensen met een goldwing 1500 op lpg
Ja mischien weet bachus mensen die op een gl 1500 op lpg rijden

*O* *O* *O* *O* *O* *O* :}

Ja , Bachus weet dat Pandamuis al Jaaren een 1500 op Gas rijd
en dat zonder Problemen :Y
En Zoetje rijd al Jaaren op een 1100 op Gas zonder Problemen!
De mijne heefd zo nu en dan Problemen met bevriezen, maar de komende Winter word eraan gewerkt :Y
 
Hallo Bachus :} ja jij rijd ook op lpg slijd het blok erger of sneller op lpg of maakt dat niet uit als je maar op zijn tijd een beurd geeft zoals het hoort
wand ook dit blokje van mij moet als het kan nog even mee. :Y
83000 km staat er nu op en wat kunnen blokjes van een GL 1500 aan weet jij dat?


:] ja en panda muis waar heeft hij lpg er in laten zeten (ook op het kenteken?)

 
Laatst bewerkt:
Hallo Bachus :} ja jij rijd ook op lpg slijd het blok erger of sneller op lpg of maakt dat niet uit als je maar op zijn tijd een beurd geeft zoals het hoort
wand ook dit blokje van mij moet als het kan nog even mee. :Y
83000 km staat er nu op en wat kunnen blokjes van een GL 1500 aan weet jij dat?

Wil niet moeilijk doen maar een motor op gas rijdt veul schoner dan op benzine en gaat dus ook veel langer mee.
Het enige waar je strak rekening mee moet houden is dat je klepspelling regelmatig gecontroleerd en zonodig nagesteld dient te worden omdat gas nu eenmaal heter verbrand.

Als je nu 83k km hebt gereden dan kun je na gas inbouw zeker nog 200k km voort voor je aan een revisie toe bent

Overigens rijden bijna alle zijspan bankstellen op gas. ik kijk eigenlijk op als er eentje alleen maar op benzine rijd
 
Ik rijd alleen op benzine. :Y
GL1000 met EML bak.

Maar de keuze voor gas begrijp ik inmiddels wel. Met 15 (+3 reserve) liter tankinhoud en een verbruik van 1 op 9 à 10 moet je wel heeel vaak tanken.
 
Ik rij nu 1 op 14 (benzine) kom ik niet boven de 110 km peruur(geen afwijkende teler)met mijn aanhanger erachter vol beladen 8-)

maar met lpg kan ik nog verder op vakantie voor NOG minder geld *O* (GRAAG)
Maar nu moet het er nog in en ik kan veel maar dit word me te veel ;(
 
Ja :} Bachus jij rijd ook goedkoop
maar wat was de km stand toen je gas er in hebt gezet
en als je er later dus gas in maakt kan dus geen kwaad :]
 
He Bachus ik heb gelezen dat je naar BOT gaat is dat zo?
Mischien kom ik nog even langs wipen op de wing maar het is nog niet zeker :W
 
Ik rij nu 1 op 14 (benzine) kom ik niet boven de 110 km peruur(geen afwijkende teler)met mijn aanhanger erachter vol beladen 8-)

Gauw bankstel verkopen en guzz aanschaffen
Ik haal volbeladen op de highway makkelijk 135 echte km/uur bij een verbruik van 1 op 13 :Y
 
Ik rij nu 1 op 14 (benzine) kom ik niet boven de 110 km peruur(geen afwijkende teler)met mijn aanhanger erachter vol beladen 8-)

maar met lpg kan ik nog verder op vakantie voor NOG minder geld *O* (GRAAG)
Maar nu moet het er nog in en ik kan veel maar dit word me te veel ;(

:? :? :? :? :? :? :? :? :?
Een GL1500 die niet boven de 110 komt :? :? :?

of hebben we het over Mph....
 


*D BENJO *D

Ja een goldwing die niet boven de 110 komt JA. *O* Maar met aanhanger mag je maar 80 kmpuur dus rijd ik al 30km/uur te hard TOCH? :Y

_O- Ook al zijn die andere motoren (met afentoe een revisie) nog zo snel een goldwing zonder revisie achter haalt hem wel _O- Ha HA HA _O-

 
Laatst bewerkt:
*D BENJO *D

Ja een goldwing die niet boven de 110 komt JA. *O* Maar met aanhanger mag je maar 80 kmpuur dus rijd ik al 30km/uur te hard TOCH? :Y

_O- Ook al zijn die andere motoren (met afentoe een revisie) nog zo snel een goldwing zonder revisie achter haalt hem wel _O- Ha HA HA _O-

Waarom denk je dat ik na goldwing guzz ben gaan rijden 8-)
 
Ja je moest het rijden met een zijspan nog leren mischien ja dan moet je inderdaad een stapje terug doen ja vandaar die guzz weer ??? :W



Ja en ik heb je verhaal gelezen zonde van die goldwing met kapote blok dit was de machine waar je hart lag maar ja je wou toch rijden dan maar een guzz -O- :]
 
Laatst bewerkt:
heb ook een goldwing met span gl1200 van ezs met lpg
de gas instalatie zit er al 12 jaar in en nog steeds zonder problemen ook niet in de winter, het blok heeft inmiddels 150000km gedraaid,
mzzl john
 
mijn gl1500 staat nu op 304.400 km.
ik heb hem bij 164.000 km. 7 jaar geleden op gas gezet.ik start op gas , ik rij altijd op gas.
gewoon door een erkent installateur in laten bouwen , afschriftje erbij.
niks keuren , hoeft niet
mensen die iets schrijven over verbrande klepzittingen of oververhitte blokken , gewoon laten lullen, die hebben vroeger iets gehoord en half begrepen.
gas inbouwen stelt geen reet voor.
hij verbruikt inderdaad 1 : 10 , maar daarom heb ik er ook een 60 liter tank in het zijspan.
mocht je tot inbouw besluiten , ik weet wel een erkend adres voor je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan