zijn er op zolder stroomvoorzieningen??

stefanovich

Die hard MF'er
7 okt 2004
465
0
hey

ik heb een vraagje morgen ga ik naar zolder maar ik wilde weten of er stroomvoorzieningen zijn voor mijn optimate om hem op te laden.
en zoja is het een 3puntstekker of is het een normale stekker?
en waar bevinden zich de stroomvoorzieningen?

alvast hartelijk bedankt voor de reacties?

:]
 
afgelopen maandag voor cursus 1 geweest.
ze hebben in paddock krachtstroom en normaal
op het parkeerterrein zag ik stekerblokken (volgens mij van die blauwe maar ook normale op sommige plekken.

Ik weet uiteraard niet of dit aangesloten staat
 
1 voor mijn wasmachine 1 voor mijn droger en 1 voor de ketel
en nog twee dubbele dozen das ja :+ :W

p.s heb jij zo'n slchte accu dan :?
 
nee maar mijn dinamo is eruit voor gewichtspesparing en dan werk je met een optimate snap je?? |(

p.s en bedankt dat je allemaal op zolder kijken of er contactjes zitten hoor heel sportief allemaal.

is er nog een serieus iemand die zeker weet of er bij de p.p stekkerdozen zijn?
en welke stekker je nofig heb normaal of 3punts.
 
Wat bedoel je met 3-punts? Krachtstroom? Of randaarde? Ik niet snappe iig. Natuurlijk hebben ze daar stroom, en anders neem je toch gewoon een arie-graat mee.
 
ik heb daar pas in ene pitbox gestaan
en ja daar hadden ze gewoon stroom
met normale stekker
echter moet je zoon pitbox wel huren dan
maar als e daar iemand ff lief aankijkt of ff aan de organisatie vraag zal je toch wel ff ergens je stekkertje erin mogen doen? :?
 
Wat bedoel je met 3-punts? Krachtstroom? Of randaarde? Ik niet snappe iig. Natuurlijk hebben ze daar stroom, en anders neem je toch gewoon een arie-graat mee.

Dit zal een blauwe Ceeform EURO stekker zijn.
Dezelfde als je ook bij caravans ziet.
Is allemaal bij de gamma te koop.
België heeft gewone stekkers.
 
okay ja vriendelijk bedankt ik heb al een verlengsnoer gemaakt met een caravanstekker.
en die stekkerboxen staan sacht ik ook op het kleine parkeerplaatsje tegen over het kleine restaurantje dacht ik he?
alvast vriendelijk bedankt.
ik d8 ook al zijn er nou echt geen serieuze mfèrs meer ;) :]
 
Misschien is het handig om er zo een op te zetten..... die zijn een stuk lichter dan de originele..... :+

elektr1.jpg
 
Dit zal een blauwe Ceeform EURO stekker zijn.
Dezelfde als je ook bij caravans ziet.
Is allemaal bij de gamma te koop.
België heeft gewone stekkers.

BE heeft geen normale Nederlandsche stekkers!

BE heeft de zogenaamde penaarde, geen randaarde zoals in NL. Wat betekent dat er in het midden een aardpen uitsteekt. Als jij daar met je normale Hollandse stekkertje aankomt is het ver lopen naar huis. Als je stekker ongeaard is zou het mischien kunnen lukken, weet ik eigelijk niet.

ik heb daar pas in ene pitbox gestaan
en ja daar hadden ze gewoon stroom
met normale stekker
echter moet je zoon pitbox wel huren dan
maar als e daar iemand ff lief aankijkt of ff aan de organisatie vraag zal je toch wel ff ergens je stekkertje erin mogen doen? :?

Deze meneer heeft hier geen last van, in zijn profiel zie je dat hij uit BE komt. Hij beschouwt dit dus als een normale stekker
 
Laatst bewerkt:
Kun je daar geen verloopstekkers voor kopen dan ?

Zullen ze toch wel hebben bij de electroboer
 
Kun je daar geen verloopstekkers voor kopen dan ?

Zullen ze toch wel hebben bij de electroboer

Yep, maar niet bij iedere electroboer in NL. Maar TS komt van 'den Overkant' (Zeeuwsch Vlaams voor de andere kant van de westerschelde). Als hij via de westerscheldetunnel rijdt ken hij er hier vast wel eentje kopen.
 
ik heb op een normaal verlengsnoer een caravanstekker gemaakt dat is zo`n blauwe stekker.

:)
 
BE heeft geen normale Nederlandsche stekkers!

BE heeft de zogenaamde penaarde, geen randaarde zoals in NL. Wat betekent dat er in het midden een aardpen uitsteekt. Als jij daar met je normale Hollandse stekkertje aankomt is het ver lopen naar huis. Als je stekker ongeaard is zou het mischien kunnen lukken, weet ik eigelijk niet.Deze meneer heeft hier geen last van, in zijn profiel zie je dat hij uit BE komt. Hij beschouwt dit dus als een normale stekker
Deze meneer heeft ook wel een beetje gelijk. De BE stekkers passen in de NL stopcontacten, maar omgekeerd niet.
Oplossing is inderdaad een contactdoos kopen in de eerste beste doe-het-zelf zaak in BE, dan kan je die contactdoos ook nog in NL gebruiken.
 
En dat voor een optimate, die helemaal geen ge-aarde stekker hééft... -O-
Dan zal er een platte stekker opzitten, die past dan ook in een Belgische wandcontactdoos. Behalve natuurlijk in een CEE. Ik heb altijd een CEE form en een losse stekker met randaarde en penaarde bij me, mij hebben ze niet zo gauw. Naar gelang het nodig is schroef ik de zaak even om, is zo gebeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan