Zijn er oudere motorrijders op dit forum actief?

Oud? Ik ben ook 53 en rij dus een K1200GT, mijn vriendin is 57 en rijdt een R1200R. Van de zomer hebben we in 16 dagen 8000 km door de USA gereden en zijn ondermeer op de BMW rally geweest in Vermondt. Daar kwamen we een man tegen van 82 die 2200 mijl had gereden om op die rally te komen en er waren er wel meer. Dat geeft ons dan weer de moed dat we nog wel een jaar of 25 kunnen doorrijden. Ouwetjes op de BMW he.
 
Volgens mij zijn de oudere dames allemaal net begonnen met rijden en rijden de oude mannen meestal al heel lang. Is toch niet helemaal hetzelfde.
 
Ja,ja, ik ben ook zo'n oudere. Bouwjaar 1947, rij motor vanaf 1965, restaureer een R5-je en als het ff kan, ga ik een stukje vijzen op mn duccetie ST3. :P
Ga nu weer terug naar Brikken en Klassiekers, heb hier verder geen tijd voor. ;)

:W
 
Ik ben Bouwjaar 49, ik heb sinds 67 mijn Rijbewijs, rij het hele Jaar door op de Motor en hoop het nog lang te doen!
 
Ik ben Bouwjaar 49, ik heb sinds 67 mijn Rijbewijs, rij het hele Jaar door op de Motor en hoop het nog lang te doen!


Hey Bachus, jij ook hier!
Ik ben maar een jonkie zoals je wel weet, maar was benieuwd of er veel oudere motorrijders waren.
 
Toen ik 18 was in 1974:

full
 
mijn vader is ook 51 en kan geen motor meer rijden (gezondheid)hij zegt vandaag nog,meisje jij bent mijn liefde en mama ook en dan komt het motor rijden.hij heeft nog steeds tranen in zijn ogen als ik met mijn motor weg rijd.odere mensen zijn net als wij ze hebben hun hart verloren aan het motor rijden ,ook als ze niet meer kunnen.

samantha
 
Ik heb op mijn 51e mijn motorrijbewijs gehaald en heb vanaf die tijd ca. 15.000 km. per jaar gereden. Eerst 4 jaar op een diversion 600, 4 jaar op een diversion 900 en nu al weer ruim 3 jaar op de FJR 1300A. Ik ben inmiddels 62 en geniet nog van iedere rit. Hopelijk kan ik nog jaren mee in het motorwereldje.
 
ben in 77 begonnen op een honda 350 t , gelijk naar assen, en ons aller Wil zien winnen, vanaf die tijd altijd een (hoofdzakelijk) wit pak gehad, en knallen.......
rijdt nog steeds goed genoeg om voor 1000 jaar m'n rijbewijs kwijt te raken, en zolang mijn gezondheid het toelaat blijf ik rijden...nu samen met mijn zoon, misschien ooit nog wel met 3 generatie's
 
Terug
Bovenaan Onderaan