Zijn hier veel 25 kwers met een lening voor je fiets

Allereerst een inkoppertje: Je moeder heb ik anders aardig plat gekregen met mijn 'motorTijd en puiste muil' :')


*Kuch* toetsenbordheld *kuch* Ik kan ook sociale contacten behouden als we met een paar man gewoon gezellig bij iemand thuis een pilsje pakken of gewoon iets simpels gaan doen :Z

Wat is een patyboy? Ik heet geen Patrick hoor :N

Wat een held ben je toch! Mijn grote idool! Mag ik je handtekening?

@Sebas: Máár wel hebben wel lekker gecyberd he! :$


patyboy :W
 
Ik ben 19 en ben dit jaar dan geslaagd voor mijn VWO diploma. Ik rij nu op een R6 van 5000 euro en ik ga elke week op vrijdag en zaterdag uit en dan nog niet te spreken van telefoonrekening, benzine, verzekering en belastingen. Als je perse wil lenen, zou ik dat bij je ouders doen. Lekker rente vrij en niet echt een vaste termijn om het terug te betalen.

Ik werk als vulploeg leider voor 10-30 uur per week tot ik in december bij defensie kan beginnen. Maar ik klus ook veel zwart bij en handel in scooters die ik opbouw. Het is maar of je goed bent met geld, ik handel al vanaf me 13e en heb daar al me rijbewijzen e.d. van betaald. Me baantje is voornamelijk voor het uitgaan :). Geef tegen de 400 euro p/maand uit aan uitgaan :P .

Ik krijg verder niets van me ouders en me auto/motorrijbewijs zijn gewoon van me eigen geld betaald. Idd mensen die alles van papa/mama krijgen zijn totaal niet zuinig op hun spullen omdat alles toch wel voor hun betaald wordt.
 
zoveel is 5000 euro niet :+

ik heb in de afgelopen 2 vakantiemaanden in totaal 2500 euro verdient...dan nog een jaartje 200 euro per maand wegleggen en je hebt 5k... big deal

doe dat 2 jaar, en je leent wat...heb je zon nieuwe gixxer *D het ligt er maar net aan hoe vroeg je begint en hoeveel geduld je hebt...denk je nou echt dat mercury dat ding in 3 maanden bij elkaar had _O-

ik ga me iig niet de pestpleuris werken voor een motor :W sv is goed zat :9
 
zoveel is 5000 euro niet :+

ik heb in de afgelopen 2 vakantiemaanden in totaal 2500 euro verdient...dan nog een jaartje 200 euro per maand wegleggen en je hebt 5k... big deal

doe dat 2 jaar, en je leent wat...heb je zon nieuwe gixxer *D het ligt er maar net aan hoe vroeg je begint en hoeveel geduld je hebt...denk je nou echt dat mercury dat ding in 3 maanden bij elkaar had _O-

ik ga me iig niet de pestpleuris werken voor een motor :W sv is goed zat :9

Nee, zo veel verdien ik niet.. en ik heb hem ook niet in een jaar bij elkaar gewerkt :X
 
je moet het gewoon rustig opbouwen ben begonnen met een gpz 500 jaar opgereden toen gsx-r 600 srad helaas ongeluk mee gehad toen een gsx-r 750 gekocht. ( ben nu 20) je moet het gewoon rustig opbouwen
 
Terug
Bovenaan Onderaan