zijn politie tellers geijkt?

erhm maak er nou geen politie bash topic van he.
mischien moeten we daar 1 groot sticky topic van maken, dan kan iedereen daar lekker tekeer gaan :) :+
:^

Als één van de aanwezigen agenten het topc start kunnen ze gelijk in de eerste post uitleggen wat hun werk inhoudt niet dat veel mensen de moeite zullen nemen om dat te lezen en kan iedereen daar z'n gal spuien :)

Polletje d'r bij: "Politie is"

Zou heel wat bekeuringtopics schoner houden B|
 
Wie liep hier m`n fietscomputer af te kraken??? B|

dat ding is zeer nauwkeurig. ik moest de wielmaat opgeven tot op de mm nauwkeurig dus hij berekent niets verkeerd. :(

zeker nu blijkt dat de top van m`n bakkie 153 werkelijke km/pu is. dus ongeveer 170 op de teller. hij klopt precies, dus als het goed is kan ik nu tot op de km nauwkeurig 120 rijden zonder een bon te krijgen :P

oh ja, de politie zuigt.
(stereotype opmerking die gemaakt moest worden om niet off-topic te gaan. hoe triest dat ook zeit...)
 
zeker nu blijkt dat de top van m`n bakkie 153 werkelijke km/pu is. dus ongeveer 170 op de teller. hij klopt precies, dus als het goed is kan ik nu tot op de km nauwkeurig 120 rijden zonder een bon te krijgen :P
Dat is het nadeel van dat soort dingen ... dat je alle marges eruitcijfert en precies op het randje gaat rijden ... en dan per ongeluk er net over :X

[me]Kofferrek houdt op z'n GPS ook netjes 127 kmh aan op de snelweg (ca 140 op de teller) ... dat gaat ook nog een keer fout B| [/me]
 
Dat is het nadeel van dat soort dingen ... dat je alle marges eruitcijfert en precies op het randje gaat rijden ... en dan per ongeluk er net over :X

[me]Kofferrek houdt op z'n GPS ook netjes 127 kmh aan op de snelweg (ca 140 op de teller) ... dat gaat ook nog een keer fout B| [/me]

hehe :P

daarom zeg ik precies 120 rijden. anders hang ik alsnog :)
 
[me]Kofferrek houdt op z'n GPS ook netjes 127 kmh aan op de snelweg (ca 140 op de teller) ... dat gaat ook nog een keer fout B| [/me]
Zeker weten, daarom wordt ook de foutmarge gehanteerd. Afhankelijk van de variatie bij opstelling kan het best zo zijn dat meting plaatst heeft bij 126 tot 130. Staat er netjes op de beschikking: gemeten snelheid 128, werkelijke snelheid 124.

edit 1: ja, ik sta morgen in Utrecht.

edit 2: voor ik het vergeet in het kader van dit topic.

Politie klopt.

Of was het nu veegt?

Of was het toch nog iets anders? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan