Zijn race-combi's te herstellen?

GSX-Radical

MF'er
28 mei 2002
164
0
Hallo allemaal, voor mijn intro zie de nieuwe gebruikers topic.
ik zit nu even met een vraag.. ik heb vorige week een flinke schuiver gemaakt en nu is mijn Dainese pak op mijn arm en onderlichaam (kont) geschaafd, nu wilde ik dus weten of dit nog redelijk te herstellen is. Hij is nergens door ofzo en de stiksels zijn ook nog allemaal ok.
Wat als ik het zo laat zitten eigenlijk, een paar krassen enzo. staat dat ook tof? of hebben andere rijders dan gelijk het idee van die gozer kan niet rijden? :?
 
Ik vind het wel wat hebben, zo'n geschaafd pak.
Ga maar eens kijken bij het ONK, daar lopen een hele boel geschaafde pakken rond en de meesten kunnen toch goed rijden *D
 
Als je bij je dealer langs gaat waar je je pak heb gekocht kunnen zij hem volgens mij opsturen naar Dainese om te laten repareren.
Maar dat zal wel aardig wat euro-tjes kosten ben ik bang.
 
Leer wordt toch zo, hoe zeg je dat, vaal? Als je dat nou weer bijkleurt met schoensmeer, en daarna je pak weer in de was zet, dan is het toch weer best netjes of niet?
 
Leer wordt toch zo, hoe zeg je dat, vaal? Als je dat nou weer bijkleurt met schoensmeer, en daarna je pak weer in de was zet, dan is het toch weer best netjes of niet?


Dat zou ook wel kunnen ja. Denk maar dat ik zoiets doe, ik denk als je het naar Dainese stuurt je het ergens het volgende seizoen weer terughebt. En zeker een rekening met erg veel euro's.
kan je toch een vette pijp voor halen geloof ik... 8-)
 
Ik denk niet dat ze je pak helemaal naar Italie sturen.
Ik heb eens een Texport pak laten herstellen die komt ook uit Italie en die is gewoon bij de plaatselijke leerboer gemaakt.
Ze hebben wel de stukken leer bij Texport besteld, dit om de goede kwaliteit en kleur te krijgen.
Maar dat heeft ook nog een een week of 4 geduurd.
Crawl
 
Hallo allemaal, voor mijn intro zie de nieuwe gebruikers topic.
ik zit nu even met een vraag.. ik heb vorige week een flinke schuiver gemaakt en nu is mijn Dainese pak op mijn arm en onderlichaam (kont) geschaafd, nu wilde ik dus weten of dit nog redelijk te herstellen is. Hij is nergens door ofzo en de stiksels zijn ook nog allemaal ok.
Wat als ik het zo laat zitten eigenlijk, een paar krassen enzo. staat dat ook tof? of hebben andere rijders dan gelijk het idee van die gozer kan niet rijden? :?

Boeien.... Pak met ervaring, heb ik ook. Beter dan zo'n pak waarvan het lijkt dat tie net uit de winkel komt... :)
 
Ik had na mijn laatste crash ook flink wat schuifschade aan mijn pak en laarzen. Het overgebeleven leer was nog best dik, dus ik heb het met wat schoensmeer bijgewerkt. Ziet er weliswaar niet helemaal meer als nieuw uit, maar wel stoerder :) , bovendien kon ik die 454 euro van de verzekering voor de schade aan pak en laarzen naar mijn idee veel nuttiger besteden.
 
Ik zou er wel iemand, die er verstand van heeft, naar de naden laten kijken. Lijkt me wel zo fijn als ze het bij de volgende crash ook nog houden. Niet dat ik je dat natuurlijk toe wens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan