zijn we motorrijders of gaan we teveel op in de kerstsfeer

diekooi

MF veteraan
In memoriam
29 mrt 2008
15.479
3
kreeg net de motoport nieuwsbrief waar me hart even van oversloeg. dat mensen met hesjes gaan rondrijden is tot daar aan toe. maar die kerstverlichting op je jas :N

goede ontwikkeling? en sta je morgen met een doos kerstballen en een slinger te wachten tot je als kerstboom over straat mag. _O-

MotoPort_NB_25nov_v2a_02.jpg
 
Laatst bewerkt:
tja... Gelukkig kreeg je um op vrijdag binnen;) vind hem persoonlijk niet echt iets wat ik zou gaan dragen... Dacht dat vrachtwagens alleen dr als rijdende kerstboom uit mochten zien;)
 
Een aantal jaartjes geleden heeft Veilig Verkeer Nederland dit wel eens voorgesteld, verplichten dus; de hele motorwereld stond in brand: ik ben toch geen kerstboom.
Kom op hé, ik kreeg die brief ook binnen en dacht even dat het 1 april was.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het ook net een kerstboom. En of het veel meer zichtbaarheid geeft tussen al die koplampen... ik heb er mijn twijfels bij.

En nog erger: ik heb de nieuwsbrief niet gehad van MP
 
Laatst bewerkt:
Wel handig als je een sjekkie wil pielen in het donker. :P Ik wil geen lampjes in mijn pak. Je kan beter zorgen dat je verlichting in orde is. ;)
 
Heb hier gister iemand mee zien hardlopen, zal wel iets zelfde zijn.

3 ledjes aan beide zijden :P
 
Hmmz het is geen verplichting, ik rijd met hesje, lampjes zou ook kunnen, het valt op, enkel, als n koekblikker wel kijkt maar niet ziet, dan kan je nog blauw licht voeren, zetten ze m er alsnog voor :X :/
 
Ach...
hondjes hebben tegenwoordig ook verlichting dus waarom de motorrijder niet.

Gewoon mee met de tijd!
 
Ik vraag mij overigens af of dit wettelijk is toegestaan :?

Voor je het weet mag je €340,= aftikken voor slechte smaak het voeren van ongeoorloofde verlichting :X
 
als het je leven kan verlengen en je fiets beschermd tegen opdringerige blikken en vrachtdozen is het een goeie uitvinding :}
 
ik vraag me af welke idioot hier mee gaat rijden... nog ff en helmen mogen alleen oranje zijn met ingebouwd zwaailicht erop
 
Terug
Bovenaan Onderaan