zijn we nu al moe van de motorgroet ?

Groeten naar:

  • buikschuivers

    Stemmen: 0 0,0%
  • chopper berijders

    Stemmen: 0 0,0%
  • harley berijders

    Stemmen: 0 0,0%
  • wouten (politie)

    Stemmen: 1 3,0%
  • instructeurs/beroepsrijders

    Stemmen: 0 0,0%
  • iedereen die naar me zwaait

    Stemmen: 30 90,9%
  • oom agent die in de bosjes ligt te flitsen

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33

gorter

Die hard MF'er
27 mei 2003
364
0
leiden
Beste mf's ik loop al een paar dagen met de gedachte om hier een toppic over dit onderwerp te posten.

Het valt mij op dat zeker de laatste tijd veel motorrijders niet teruggroeten. Ik stoor me daar erg aan. Ben ik lekker aan het toeren kom ik een motor tegen, dus groet ik hem even, geeft ie geen seintje terug. Gewoon strak vooruit kijken net of z'n neus bloed. Kijk als dit mij gebeurt bekruipt me een gevoel van, ik ga achter die gast aan en geef hem een paar klappen. Ik weet wel dat dat natuurlijk niet kan maar zo'n gevoel geeft het.

Ik begrijp wel dat beroepsrijders zoals motor-instructeurs en onze grote vrienden "de rioolratten"(jullie weten wel wie ik bedoel :+ ), niet zitten te wachten op steeds groetende motorrijders.
Je hebt natuurlijk ook die groepen rijders zoals Harley's en wegracers die elkaar niet groeten, wat ik ook stom vind, maar ja zo is het gewoon.

Is het omdat de zomer te lang duurt en er teveel mooie toerdagen zijn zodat je moe wordt van al dat groeten, of is het wat anders?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen waarom dit zo is, en als je dit leest en je jezelf in dit profiel herkent probeer dan toch wat vaker die aardige mede weg gebruikers te groeten *D *D *D

Nou beste mf's hoop jullie op de weg tegen te komen, ik heb mijn mf sticker op de plaat zitten.

Ride On :] :] :]
 
Is het verplicht ofzo om te groeten? Dacht het niet... Als dat wel het geval was, was ik er gauw mee opgehouden...

Niet iedereen groet, so what, big deal... :Z

(btw.. zoveeeeeelste topic..)
 
Wacht maar...zomer is voorbij aan het gaan, dus over een paar maanden, als de pluisjes en de watjes weer in hun koekblik zitten kan je een stuk hoger groetingspercentage verwachten... })
 
Kijk als dit mij gebeurt bekruipt me een gevoel van, ik ga achter die gast aan en geef hem een paar klappen.
Iemand een paar klappen willen geven omdat hij (of zij) niet teruggroet :? En maar zeuren over normen en waarden |(
 
Wacht maar...zomer is voorbij aan het gaan, dus over een paar maanden, als de pluisjes en de watjes weer in hun koekblik zitten kan je een stuk hoger groetingspercentage verwachten... })

Ja precies, daar had ik nog niet aan gedacht. Al die remie alleen rijders liggen dan alweer onder de wol als het een beetje koud gaat worden.

Ha ha :+
 
Kijk als dit mij gebeurt bekruipt me een gevoel van, ik ga achter die gast aan en geef hem een paar klappen.

sorry hoor maar als je al bij dit zo'n gevoel krijgt, zou ik als ik jou was iets meer naar dr. phil luisteren. of stoppen met rijden.
 
sorry hoor maar als je al bij dit zo'n gevoel krijgt, zou ik als ik jou was iets meer naar dr. phil luisteren. of stoppen met rijden.

Ha ha , kijk daarom speel ik Rugby, kan ik mijn negatieve energie kwijt in een lekkere harde tackel.

Ik bedoel met die zin dat het mij zo'n gevoel geeft, niet dat ik het echt wil doen. In denken en echt doen zit een wereld van verschil
 
Ha ha , kijk daarom speel ik Rugby, kan ik mijn negatieve energie kwijt in een lekkere harde tackel.

Ik bedoel met die zin dat het mij zo'n gevoel geeft, niet dat ik het echt wil doen. In denken en echt doen zit een wereld van verschil

Beetje vreemd gevoel heb je. Of je dat nou denkt of doet. Als een motorrijder (m/v) mij niet terug groet dan heeft die mij niet gezien denk ik maar. Of wil gewoon niet groeten. Dat mag toch ook.
 
Ik heb nergens last van. Zal wel aan jou liggen. :+

De meesten groeten nog gewoon terug(ja ook op sjoppers). En als ze niet groeten dan moeten ze het maar zelf weten. Het is maar net waar je je druk over maakt.


[me]Random Hero gokt erop dat de komende weken veel van dit soort topics zullen verschijnen.[/me]
 
Ok jongens ik weet genoeg, het ligt aan mij, ik zal me moeten inhouden en me niet zo druk maken. Bedankt, zit nu al relaxter op mijn stoel O-)

Ride On :] :] :]
 
Ok jongens ik weet genoeg, het ligt aan mij, ik zal me moeten inhouden en me niet zo druk maken. Bedankt, zit nu al relaxter op mijn stoel O-)

Ride On :] :] :]

xyxthumbs.gif
 
Nou, snap wel wat de topicstarter bedoelt.
Is mij namelijk de laatste tijd ook opgevallen.
Met name de chopperrijders hoef je niks van te verwachten.
Zal wel commentaar op komen, is volgens mij al eens eerder aangekaart. O-)
 
Nou, snap wel wat de topicstarter bedoelt.
Is mij namelijk de laatste tijd ook opgevallen.
Met name de chopperrijders hoef je niks van te verwachten.
Zal wel commentaar op komen, is volgens mij al eens eerder aangekaart. O-)

Ja raar is dat , ik merk ook dat zeker dit jaar een echte afscheiding van de chopper en racer rijders is
 
Ja precies, daar had ik nog niet aan gedacht. Al die remie alleen rijders liggen dan alweer onder de wol als het een beetje koud gaat worden.

Ik zal van de winter, als het 10 graden vriest, wel ff denken aan die motorbikkel als ik zelf lekker onder de wol lig. :)

Maar idd, ik moet toegeven dat ik je gevoel wel deel. Veel chopperrijders lijken niet zo'n saamhorigheidsgevoel uit te stralen. Stoor me echter niet aan. *D
 
Ben gestopt met zwaaien, mooning is veel cooler. Overigens alleen in de zomer, daarna wordt het te koud.

He DutchR1 waar rij je , wil ik wel eens zien hoe je moont :+
Probeer dat ook eens als je op een oor door de bocht gaat *D

Ride On :] :] :]
 
Het viel mij ook al op (achterop de motor) dat er echt steeds minder mensen terug zwaaien...

Meestal zijn het de echte 'harley' rijders en racers die zwaaien maar de 'gewone' choppers veel minder.
 
He DutchR1 waar rij je , wil ik wel eens zien hoe je moont :+
Probeer dat ook eens als je op een oor door de bocht gaat *D

Ride On :] :] :]

Ja Dutch, laat dat eens weten! :P
Dan zal ik van tevoren een zeker iemand even inlichten. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan